Preger Corona-situasjonen din bedrift?
Har du spørsmål rundt ansatte som permittering, karantene, sykelønn, refusjoner mm.?
Eller hva du kan gjøre for å sikre økonomien og likviditeten i selskapet på best mulig måte?
Et utvalg av det vi tilbyr av tjenester
Med en regnskapsfører fra Azets får du nærheten fra en lokal aktør, tryggheten fra et stort fagmiljø og tilgang til smarte og effektive løsninger på nett. Vi sørger ikke bare for at regnskapet føres og lønnen kjøres riktig. Som din regnskapsfører er vi også din økonomiske rådgiver. Bruk en ekspert på tall som din sparringspartner. Få rådene som gjør din økonomiske hverdag mer forutsigbar.
Få hjelp til blant annet:
- Bokføring
- Fakturering
- Lønn
- Rapportering
- Årsoppgjør
- Rådgivning
- Elektronisk dokumentflyt
Regnskap
Lønn
Rådgivning
Dette er regnskapskontoret i Arendal
Ved kontoret i Arendal er vi fem dyktige og engasjerte rådgivere. Vi samarbeider tett med regionens kontor i Kristiansand. Sammen tilbyr vi et kompetansemiljø innen teknologi, økonomi, regnskap, selskapsdrift, lønn og HR. Vi bistår hverandre og er gode på kompetansedeling. Som del av en landsdekkende kjede med 50 kontorer kan du være trygg på at vi alltid har oppdatert kompetanse.
Vi er mer enn et tradisjonelt regnskapsbyrå fordi vi tilbyr en rekke rådgivningstjenester. Målsetningen er å forstå våre kunders hverdag og være deres naturlige samarbeidspartner og rådgiver. Alle bedriftsledere trenger en sparringspartner som ser virksomheten med nye øyne. En som kombinerer sin erfaring med dine regnskapsdata for optimal rådgivning.
Vi ønsker å bidra til en enklere hverdag gjennom effektive og lønnsomme løsninger for deg som kunde. Når vi bistår med støttefunksjonene får du frigjort tid og fokus som du kan bruke på det du er best til: å tjene penger på din egen kjernevirksomhet.
Besøke oss gjerne i våre lokaler i Arendal i Frolandsveien 6 på Myrene.
Azets i Arendal er et av 50 landsdekkende regnskapskontor.
Vi har systemene som gjør hverdagen din enklere
I Azets er vi opptatt av å gjøre din arbeidshverdag så smidig som mulig. Gjennom vår kundeportal, CoZone, har vi tilrettelagt for sømløse og automatiserte prosesser for regnskap og lønn. Nettportalen gjør samarbeidet ditt med våre regnskapsførere og lønnskonsulenter enkelt. I kundeportalen kan du blant annet godkjenne fakturaer, lagre og sende dokumenter, se på tall og rapporter, fakturere kunder og organisere lønns- og personalarbeidet.
- Data samlet ett sted
- Oversiktlige rapporter
- Sikker deling av filer
Ta kontakt, så hjelper vi deg videre
Ring oss på 40 10 40 18 eller fyll ut skjemaet under.
Åpningstider:
Våre åpningstider er frakl. 08:00 til 16:00 på alle hverdager.