Automatiske oppdateringer
Lover og regler vil automatisk oppdateres og linker til lovtekster er lett tilgjengelig.
Alt på ett sted
Digitalt oppslagsverk for både ansatte og ledere. Lett å finne frem i med gode søkfunksjoner og tilgjengelig fra der du er via app.
Kort vei til HR-kompetanse
Tilgang til erfarne HR rådgivere som kan bistå med utarbeidelse av interne rutiner og regler og en sparringspartner ved behov.
Skybasert personalhåndbok som er enkel å bruke for alle
Med AppsCo One får du tilgang til digitale håndbøker til stor nytte for både ansatte og ledelse. Både leder og ansatt vil få tilgang på et oppdatert oppslagsverk som kan spare tid for alle parter. Ved å gjøre informasjonen tilgjengelig, vil den ansatte kunne finne informasjon selv. Spørsmål til HR og leder vil minimeres ved bruk av den digitale håndboken.
Løsningen er skybasert og krever ingen installasjon.
Dette kan Azets hjelpe med
Azets står allerede for innholdet du vil få tilgjengelig ved kjøp av en håndbok. Vi vil også kontinuerlig oppdatere tekst slik at alt er oppdatert iht. lovverket.
Vi har erfarne HR-rådgivere som kan med nye øyne se gjennom dagens rutiner og komme med innspill til formulering og/evt. forbedring av dagens rutiner. Vi kan også bistå med rådgiving av ledere og/eller ansatte knyttet til tolkning av lovverket, dersom dere har en spesifikk problemstilling dere lurer på.
Om programvareutvikleren AppsCo
AppsCo er et internasjonalt selskap som forenkler virksomheter og ansattes administrasjon av HR, IT og Compliance - alt i en plattform.
De hjelper virksomheter med å fokusere på mennesker, ikke prosesser. Derfor har de laget AppsCo One, en plattform med mulighet for bedrifter å administrere tilgang til applikasjoner og tjenester for ansatte, kunder og partnere. AppsCo One bruker en sikker portal for å koble brukere, skytjenester og tilkoblede enheter sammen, på kryss av forskjellige bransjer.
Hvordan prises håndboken?
For en fast årlig pris og en liten sum per ansatt, får bedriften tilgang til personalhåndboken.
- Fast årlig vedlikeholdskostnad kr 5.000
- Pris per ansatt, per mnd kr 5
- Oppstartskostnad kr 3.000
Bestemt deg? Kom raskt i gang
1. Bestill produktet fra Azets.
2. Tilgang via link
3. Innføring i systemet
4. Tilpass innholdet til din bedrift
5. App tilgjengelig for ansatte
Få en uforpliktende demo
Fyll ut det enkle skjemaet under, så tar vi kontakt for en demo.
Du kan også ringe oss på telefon 40 10 40 18
Åpningstider er kl 08.00 - 16.00 hverdager mandag - fredag