Fleksible løsninger
Uavhengig av hvilket type selskap, størrelse og bransje, har vi fakturaløsningen som passer for deg.
Trygg med god oppfølging
Rådgiver som følger opp faktureringen gjennom hele prosessen.
Effektiv behandling gjennom automatiserte prosesser
Løsninger på fakturering som automatisk gjør jobben basert på gode rutiner.
En av de viktigste oppgavene en virksomhet gjør, er å fakturere og følge opp at pengene kommer inn. I Azets jobber vi med hele prosessen, slik at pengene kommer raskt og effektivt inn. Det bedrer likviditeten til ditt selskap.
Fakturering
Sjekk kredittverdighetene til de du selger til, ha gode rutiner for fakturering og bruk funksjonaliteten i systemet som fakturering mer effektivt og raskere.
Purring og Inkasso
Blir din faktura ikke betalt av kunden, må du være raskt på, slik at dere finner en ordning for at fakturaen skal bli betalt.
Målet er å korte ned tiden fra varen eller tjenesten leveres til pengene kommer inn på konto.
Fakturering
Elektroniske fakturaer og effektiv fakturering
- Bruk kredittsjekk for å sjekke kredittverdigheten til de du selger til. Det redusere risikoen og du kan sette inn tiltak tidlig.
- Våre rådgivere hjelper deg med å lage gode rutiner slik at du raskt får laget et fakturagrunnlag og sendt en oversiktlig faktura.
- Få tilgang til gode faktureringssystemer: Enten du vil fakturere selv eller overlate jobben til en av våre rådgivere, får du tilgang til smarte systemer tilpasset virksomheten.
Det handler om å få fakturert så tidlig som mulig, med riktig faktura som er lett å forstå for mottaker og til slutt sørge for at den blir betalt på forfall.
Purring og inkasso
Vennlig påminnelse og automatiserte purringer
- Vi hjelper deg med å forbedre dine purrerutiner eller sette opp nye effektive rutiner
- Azets tilbyr fleksible systemer med ulike grad av automatikk, tilpasset ditt behov.
- Våre rådgivere har høy kompetanse på fagområdet og står klar til å bistå med hjelp.
Hvis fakturaene som er sendt til kunden ikke blir betalt, til tross for effektive faktureringsrutiner, lesbare fakturaer og godt forarbeid med kredittsjekk, må kunden purres. Dette kan gjøres på flere måter og må tilpasses den bransjen du er i, ditt selskap og type kunder.
Det finnes en skog av løsninger og muligheter når en kunde skal purres. Derfor handler det om å finne akkurat den løsningen som passer deg best.
Kontakt våre eksperter
- for tilbud og mer informasjon kan du ringe 40 10 40 18 eller sende inn skjemaet under.
Åpningstider:
kl. 08:00 - 16:00 mandag - fredag