Svar på de vanligste spørsmålene vi får

På denne siden har vi samlet informasjon om hvordan du får svar på de spørsmålene vi oftest får fra våre brukere på skjema, chat og telefon.

Hvordan får jeg tilgang til lønnsslippen?

Lønnsslippen din ligger i portalen/appen CoZone. Du må ha et brukernavn og passord for å få tilgang til den.

På grunn av personvern kan Azets ikke gi deg brukernavn og passord på telefon, mail eller chat.

Den raskeste måten å få brukernavn og passord på er å kontakte din nærmeste leder eller lønnsavdelingen i din organisasjon. Azets skal ikke kontaktes direkte.

Hva gjør jeg hvis det er noe feil på lønnsslippen min?

All informasjon på lønnsslippen og utbetalingen din er basert på informasjon fra din organisasjon. Azets kan ikke gjøre endringer på denne informasjonen.

Den raskeste måten å få rettet opp i dette på, er å kontakte din nærmeste leder eller lønnsavdelingen i din organisasjon.

Hva gjør jeg hvis jeg har glemt brukernavn eller passord til CoZone til oppgaver som gjelder organisasjonen min (ikke egen lønnsslipp)?

På grunn av personvern kan Azets ikke oppgi brukernavn eller passord over telefon eller på mail uten mer informasjon fra din kundeansvarlig hos oss.

Den raskeste metoden å få fikset dette er å kontakte din kundeansvarlig i Azets. Du trenger ditt navn og navn på organisasjonen som Azets har avtalen med for å få tilsendt brukernavn og passord. 

Er du i tvil om hvem din kundeansvarlig er, kan du kontakte sentralbordet på 40 00 31 90.

Hvordan kommer jeg i kontakt med en person i Azets?

Ring til sentralbordet på 40 00 31 90. De har full oversikt over alle ansatte i Azets og hvordan du kan komme i kontakt med dem.

Hvordan søker jeg jobb i Azets?

Gå til karriere-sidene på nettsidene. Skjemaene der går direkte til Azets rekrutterere, så ved å bruke dem er du sikret at henvendelsen kommer til riktig person.

Hvem kan jeg stille spørsmål om fakturaen når jeg er kunde?

Din kundeansvarlig har mest grundig informasjon om din faktura. Sentralbordet og salg har ikke tilgang til informasjon om din faktura og oppgaver som er utført.

Er du i tvil om hvem din kundeansvarlig er, kan du kontakte sentralbordet på 40 00 31 90.

Hvor sender jeg faktura til Azets?

Send fakturaen som et pdf-vedlegg til mail-adressen invoice.vsn@vismabpo.no. Vil du sikre rask behandling av fakturaen, merker du den med et PO-nummer du får av bestiller hos Azets.

Hvor henvender jeg meg hvis det er spørsmål til et seminar/kurs/webinar?

Oversikt over alle kurs, seminarer og webinarer finner du her. Hvis du ikke finner svaret på disse sidene, kan du kontakte tina.moen krøllalfa azets.com.

Hvordan får jeg som revisor tak i et kontoutdrag eller annen informasjon fra Azets, vedrørende en av våre regnskapskunder?

Du får raskest svar hvis du bruker dette skjemaet for å kontakte Azets. Det sitter personer som sorterer disse henvendelse til den riktige regnskapsfører.

Hvordan kommer jeg i kontakt med et av deres lokalkontorer?

Sjekk denne oversiktsiden med lenker til alle våre lokalkontorer. På siden det blir lenket til finner du kontaktinformasjon til lokalkontoret.