Mennesker som samarbeider
 
 
 

Slik oppleves et samarbeid med Azets

Azets skal først og fremst være en nyttig og relevant samarbeidspartner. Målet er å sørge for at kundene våre lykkes.

Kom i gang hos Azets

 

Vi utvikler nye løsninger og tjenester kontinuerlig – for å gjøre kundenes virksomheter mer kostnadseffektive og konkurransedyktige. I Azets er vi proaktive og har en nysgjerrig rådgivende tilnærming til oppfølgingen av kunder.

Måten vi opererer på er tydelig definert i serviceavtaler, slik at det ikke skal være noen tvil om hva leveransen består av. Vi evaluerer kvaliteten på samarbeidet med kundene våre på en systematisk måte – uavhengig av om leveransen består av omfattende daglig økonomistyring, ukentlige leveranser eller månedlige oppgaver.

 
Kvlitet og fleksibilitet mann viser

Kvalitet og fleksibilitet som løser kundens behov

Vi utvikler og skreddersyr tjenestene til kundene våre. Dette skjer både før og etter at tjenesteleveransen er i gang for fullt. Samarbeidet støttes av en standardisert samarbeidsmodell og strukturert kvalitetsarbeid som sikrer at kundene får best mulig kvalitet på det Azets leverer.

Eksperter på bransjer

Tjenestene våre leveres uavhengig av bransje der vi kontinuerlig har som mål å effektivisere leveransen, Vi har også utviklet spesialtilpassede regnskapsløsninger for utvalgte bransjer. Vi tar utgangspunkt i en effektiv økonomitjeneste og skreddersyr prosesser for den enkelte bransje med bakgrunn  i de særskilte karakteristikkene, utfordringene og rapporteringskravene til den enkelte bransjen. Over tid har vi tilegnet oss en bransjekompetanse som gjør oss i stand til å spesialisere og skreddersy våre team, tjenester og løsninger til nettopp disse bransjene.
Kundeteam

Dedikert kundeteam i det daglige samarbeidet

Et kundeforhold i Azets styres av et kundeteam. Kundeteamet ledes av en fagperson som har ansvar for og eier den aktuelle tjenesten Azets tilbyr. Tjenestene fra Azets er basert på såkalte SLAer (service level agreement) som inkluderer en beskrivelse av kundenes tjenester og bestemmer hvordan vi leverer disse. 

Vi gjennomfører selvsagt en rekke kundemøter. Her er det kundens interne og eksterne regnskapsrapporter for hver finansielle periode, og kundens juridiske forpliktelser, som danner grunnlaget for innholdet i møtene. Vi sammenlikner ulike finansielle perioder, budsjetter og prognoser. Det diskuteres også forventninger til hvordan vi best mulig kan hjelpe kunden fremover. 

I møtene informerer vi dessuten om nyheter og endringer som kan påvirke kundens virksomhet.  Vi deler også relevant informasjon om nye tjenester, arrangementer, oppdateringer på lover og regler i våre faste nyhetsbrev.

 
 

Høy kundetilfredshet er grunnmuren hos Azets

Automatisering forenkler rutineoppgavene for våre regnskapsførere, lønnskonsulenter og rådgivere. Det frigjør verdifull tid som brukes til å skape gode kundeopplevelser. Gjennom NPS-systemet (Net Promoter Score) som Azets har benyttet seg av siden 2013, måler vi kundetilfredshet kontinuerlig. NPS gir oss verdifulle tilbakemeldinger og bidrar til å skape enda bedre kundeopplevelser.

 
Glad kunde mann
Dame strategisk samarbeid

Strategisk samarbeid

Vi legger stor vekt på å utvikle det strategiske samarbeidet – samtidig som vi utvikler den daglige tjenesteleveransen. En kundespesifikk styringsgruppe, som vanligvis består av ledelsen og forhandlingspartnere, møtes jevnlig for å diskutere utviklingen i samarbeidet og innholdet i serviceavtalen.

 

Kom i gang med tjenester fra Azets

Ja, jeg vil at Azets sender meg innsikt, informasjon om tjenester og invitasjoner til arrangementer.

Jeg er klar over at jeg kan lese mer om hvordan Azets behandler mine personlige data her, og at jeg når som helst kan redigere mine preferanser eller trekke tilbake mitt samtykke.