Ledige stilllinger internt i Azets
Kommunikasjonssjef - Azets Norge
Azets er et raskt voksende selskap med kontorer i Norden, Irland og UK. Vårt mål er å bli den ledende leverandør på forretningstjenester i vår bransje.
Vi søker nå en klok og strategisk kommunikasjonssjef for Azets Norge. Dette er en viktig rolle hvor du gjennom proaktivt og systematisk arbeid vil være med å styrke kommunikasjonen rundt Azets. Du vil være en aktiv bidragsyter i å sikre Azets’ omdømme, både internt og eksternt.
Dette er en spennende stilling hvor du vil jobbe tett på driften, og være en del av den norske ledelsen. Du vil også jobbe tett med både den norske markedsavdelingen, og ha et faglig fora innenfor kommunikasjon med kolleger i de andre landene. Stillingen rapporter til CEO for Norge samt i matrise til konsernets markeds- og kommunikasjonsavdeling.
I denne stillingen vil du:
- Ha ansvar for å videreutvikle og gjennomføre intern- og ekstern kommunikasjon
- Bruke ditt eksisterende kontaktnett i norske medier for å publisere aktuelle saker
- Bistå Azets’ ledelse med strategisk rådgivning og jobbe tett med selskapets øverste leder
- Gjennomføre selskapets overordnede kommunikasjonsstrategi
- Proaktivt arbeid med media, samt krise- og pressehåndtering
- Produsere innhold til selskapets ulike kanaler
Ønskede kvalifikasjoner:
- Høyere utdanning innenfor kommunikasjon eller journalistikk
- Minimum fem års erfaring fra tilsvarende stilling, gjerne byråerfaring
- Erfaring fra tilsvarende bransje er et stort pluss
- Faglig sterk med gode gjennomføringsevner
- Erfaring med strategisk og operativt kommunikasjonsarbeid
- Skriver og snakker norsk flytende, samt gode engelskkunnskaper skriftlig og muntlig
Ønskede personlige egenskaper:
- Selvstendig med gode samarbeidsevner
- Strukturert og proaktiv
- Glad i å formidle både skriftlig og muntlig
- Utadvendt og pålitelig
- Samfunnsengasjert
- Identifisere seg med selskapets verdier; Collaboration, Authentic, Respectful og Dynamic
Vi kan tilby:
- Spennende utfordringer hos en bransjeledende aktør i vekst og endring
- Hybrid arbeidshverdag med høy grad av fleksibilitet
- Gode pensjons- og forsikringsordninger
- Konkurransedyktig lønn
- Vi har over 50 kontorer i Norge, kontortilhørighet tilpasses den riktige kandidaten
Har du spørsmål eller ønsker du å vite mer om stillingen? Ta gjerne kontakt med Sara Aadnesen, Nordic PR and Communication Manager, tlf. 906 00 759 eller Helena Julusmoen, Global Digital Marketing Director, på tlf. 975 73 372.
Vi gjør oppmerksom på at søknader blir behandlet fortløpende. Oppstart etter avtale.
I Azets mener vi at kraften av mangfold er en del av vår suksess, fordi vi vet at de beste løsningene oppstår når ulike erfaringer og perspektiver møtes. Likeverd og respekt er en viktig del av arbeidshverdagen vår og vi er stolte av å ha et inkluderende fellesskap der alle kan være seg selv. Uansett bakgrunn, nasjonalitet, alder, kjønn, legning eller funksjonsnedsettelse er du velkommen til å søke på stillinger hos oss!
Er du klar for å ta på deg lederansvaret i Azets’ lønnsavdeling i Bergen?
Hos Azets i Bergen er vi litt over 100 medarbeidere som sammen utgjør et solid kompetansemiljø som arbeider med rådgivning, regnskap, lønn/HR og salg. Vi har et godt arbeidsmiljø der vi samarbeider på tvers av team og avdelingsområder, og utfyller hverandre med å dele kunnskap.
Vi har høy kompetanse innen lønn på avdelingen i Bergen. Vår lønnsavdeling for SME kunder består av 11 ansatte som alle har ulik fartstid og erfaring. De ansatte holder til både i Bergen og på Voss. Felles for oss er at vi er genuint opptatt av å hver dag yte den aller beste servicen for våre kunder. Vi ønsker oss nå en erfaren leder som kan videreutvikle avdelingen og skape merverdi for vår forretning og våre kunder.
Din nye arbeidshverdag:
Som avdelingsleder vil du ha personalansvar for teamet og ha det overordnede ansvaret for å organisere, utvikle og ivareta den daglige driften i lønnsavdelingen. Du blir også en del av ledergruppen for regionen. Utover dette vil dine ansvarsområder innebære:
- Lede og drifte avdelingen, med alt det innebærer av resultat-, budsjett- og personalansvar.
- Bygge og videreutvikler avdelingen i tråd med Azets sin strategi og mål
- Være en pådriver for videreutvikling av våre tjenesteleveranser og produkter
- Være en viktig bidragsyter i salgsprosesser
- Inspirere, motivere og utvikle dine medarbeidere.
Hva vi ønsker oss i en ny avdelingsleder:
Du ser muligheter og løsninger som er verdiskapende for vår forretning og våre kunder. Derfor håper vi du har ledererfaring, gjerne fra byrå innen rådgivning, lønn eller regnskap. Vi ønsker oss en nettverksbygger, gjerne en som har inngående kjennskap til det lokale næringslivet. Du må evne å skape tillit og engasjement både for kunder og medarbeidere.
Hva Azets kan tilby deg:
I Azets jobber vi fremtidsrettet. Vi er en innovatør i markedet og ligger langt fremme i omstillingen til bruk av automatisering, digitalisering og skybaserte løsninger. Vi kan tilby deg varierende og spennende arbeidsdager, der du er med på og videreutvikle bransjens beste løsninger. Du får også:
- En trivelig arbeidsplass med stor takhøyde og mye autonomi i rollen
- Et arbeidsmiljø som verdsetter mangfold og inkludering
- En spenstig personalklubb som bidrar til det sosiale gjennom både sporty og kulturelle aktiviteter
- Tilgang til interne opplæringskurs innen flere områder
- Vi må selvfølgelig ikke glemme vår konkurransedyktige lønn, pensjons- og forsikringsordninger
- Fleksibel arbeidstid og mulighet for hjemmekontor
Arbeidssted vil være i Azets sine fine lokaler i Kanalveien i Bergen, med nærhet til bybanestopp for begge baner. Oppstart vil bli etter avtale. Vi gjør oppmerksom på at søknader behandles fortløpende.
Har du spørsmål eller ønsker du å vite mer om stillingen? Ta gjerne kontakt med leder for region vest Bodil Dale Engevik +47 976 46 441
I Azets mener vi at kraften av mangfold er en del av vår suksess, fordi vi vet at de beste løsningene oppstår når ulike erfaringer og perspektiver møtes. Likeverd og respekt er en viktig del av arbeidshverdagen vår og vi er stolte av å ha et inkluderende fellesskap der alle kan være seg selv. Uansett bakgrunn, nasjonalitet, alder, kjønn, legning eller funksjonsnedsettelse er du velkommen til å søke på stillinger hos oss!
Teamleder - regnskap
Azets er en ledende leverandør av teknologi og tjenester innen regnskap, lønn, HR og rådgivning i Norden og Storbritannia. Vi har en fantastisk kundeportefølje, der vi får lov å bidra med all vår kompetanse.
Azets Legeregnskap har spesialisert seg på rådgivning innen regnskap og lønn for legesenter og privatpraktiserende leger. Nå søker vi etter en engasjert og erfaren teamleder som vil få personal- og resultatansvar for et av våre regnskapsteam. Teamet har i dag et stort engasjement for sine kunder og jobber hver dag for å levere bransjens beste rådgivning innen regnskap.
I denne stillingen må du trives med å lede andre og samtidig vil du ha en egen tilpasset kundeportefølje. Du vil kunne ha stor påvirkning på egen hverdag, med muligheter for å bygge relasjoner som skaper tillit og resultater.
Ved vårt kontor i Kristiansund er vi over 60 kolleger som liker å jobbe sammen, vi har det gøy på jobb og har en fantastisk kantine. Vi verdsetter det sosiale veldig høyt. Høres dette gøy ut, les videre!
Hva vil du få jobbe med?
Som teamleder får du en variert og spennende hverdag. Du vil få utfordret deg selv med ulike kundecaser, oppfølging av teamet og leveransene våre.
- Ansvarlig for teamets tjenesteleveranse til kunder
- Egen kundeportefølje
- Bidra i salgsprosesser for leveranser
- Personal- og resultatansvar for teamet
- Være med på å utvikle en rådgivnings- og kundeorientert kultur i teamet
- Strukturere, forbedre og effektivisere leveransene
Vi ønsker at du har:
- Solid regnskapserfaring, gjerne fra byrå, og høyere økonomisk utdannelse
- Gode samarbeidsevner, og bidrar aktivt til et godt og positivt arbeidsmiljø.
- Er utadvendt og innehar et kommersielt tankesett
- Er initiativrik, strukturert og løsningsorientert
- Har en inspirerende og rettferdig lederstil
Hva kan Azets tilby deg:
- Et solid fagmiljø med muligheter for utvikling og tett samarbeid med mange av våre tusen kolleger rundt om i landet
- Et morsomt, utviklende og inkluderende arbeidsmiljø med høy kompetanse
- Spennende utfordringer i et solid selskap i vekst og endring, og som ønsker å fortsette å lede an i den digitale utviklingen
- Mulighet for fleksibel arbeidstid og hjemmekontor
- Gode pensjons- og forsikringsordninger
Vi gjør oppmerksom på at søkere vil bli behandlet fortløpende.
Arbeidssted vil være i Azets sine lokaler i Kristiansund. Oppstart etter avtale.
Har du spørsmål eller ønsker du å vite mer om stillingen? Ta gjerne kontakt med avdelingsleder Andreas Kvernstad på telefon 95 84 58 89.
I Azets mener vi at kraften av mangfold er en del av vår suksess, fordi vi vet at de beste løsningene oppstår når ulike erfaringer og perspektiver møtes. Likeverd og respekt er en viktig del av arbeidshverdagen vår og vi er stolte av å ha et inkluderende fellesskap der alle kan være seg selv. Uansett bakgrunn, nasjonalitet, alder, kjønn, legning eller funksjonsnedsettelse er du velkommen til å søke på stillinger hos oss!
Senior Prosjektleder med konsulenterfaring – Azets Consulting
Er du en erfaren konsulent som brenner for å hjelpe kundene dine med å oppnå varige resultater? Da er du kanskje den vi leter etter! Azets Consulting er Norges ledende forbedringsmiljø, og har dokumentert gevinster på over 8,7 milliarder kroner for våre kunder de siste 10 årene. Dette krever engasjement, kompetanse, integritet og hardt arbeid fra våre dyktige medarbeidere.
Vi har stor etterspørsel etter våre tjenester, og trenger flere prosjektledere til vårt kontor i Oslo. Vi søker deg som har solid erfaring fra konsulentbransjen, faglig tyngde innen kontinuerlig forbedring, og gode kommunikasjons- og samarbeidsevner. Du må være en person som skaper tillit og inspirasjon hos kundene, og som kan vise til konkrete resultater fra tidligere prosjekter. Hvis du kjenner deg igjen i denne beskrivelsen, håper vi du sender inn en søknad til oss!
Du har formell kompetanse, arbeidserfaring og sertifiseringer:
- Utdannelse på masternivå
- Minst 5 års erfaring fra management consulting
- Dokumenterte resultater
- Salg av konsulenttjenester
- Analytiske evner og økonomisk forståelse
- Erfaring som program-/prosjektleder med målbare resultater
- Sertifiseringer innen prosjektledelse og lean/six sigma er en fordel, men ikke et krav
Du har kompetanse og erfaring innenfor en eller flere av områdene under:
- Prosjektledelse
- Strategisk rådgiving
- Forbedring av arbeidsprosesser
- Digitalisering av tjenester
- Omstilling og omorganisering av virksomheter
- ERP-systemer som SAP og Oracle
- SAFe-sertifisert, eller erfaring med smidig metodikk
- Erfaring fra spesialisthelsetjenesten og Forsvarssektoren er en fordel
Vi tror du vil trives hos oss hvis du;
- Liker å lede andre og oppnå resultater i fellesskap
- Er initiativtagende med en drivkraft og et engasjement til å utvikle deg selv og andre
- Tør å tenke nye og innovative tanker, samtidig som du sikrer fremdrift og stødige leveranser i hverdagen
- Ønsker å være del av et konsulentmiljø og bygge et selskap i vekst
- Ønsker å ta del i vår verden og etterleve våre verdier «Nysgjerrig lidenskap» og «Raust samhold»
Hva kan vi tilby deg?
Hos oss får du jobbe med interessante og motiverende prosjekter på tvers av bransje og fag. Vi har en bred kundeportefølje, med spennende prosjekter i både offentlig og privat sektor. Du vil jobbe med spesialister innen ulike fagfelt, med en felles lidenskap for å skape målbare, dokumenterte effekter.
Vi har en flat struktur, korte beslutningsveier og en norsk bedriftskultur. Dette gjør oss effektive. Vi belønner ansatte som arbeider hardt, og dette synliggjøres. Vi har store vekstambisjoner og ser etter sentrale mennesker vi kan bygge denne veksten rundt.
Sist, men ikke minst, blir du en del av et levende arbeidsmiljø hvor du bygger relasjoner, profesjonelt og sosialt. Vi har en unik kultur i selskapet, og legger stor vekt på sosialt samvær. For oss er trivsel helt avgjørende for at vi skal kunne prestere og levere etter beste evne. Det er nemlig oss sammen, som utvikler Norges beste konsulentselskap!
Har du spørsmål eller ønsker å vite mer om stillingen? Ta gjerne kontakt med Regionsleder Anne Øvergaard Dahlberg på tlf. 977 41 139.
Start karrieren din i et progressivt selskap ved å bli en del av Azets' program for nyutdannede!
Nyutdannet innen økonomi sommeren 2024?
Er du på jakt etter varierte arbeidsoppgaver og verdifull erfaring? Vi søker nyutdannede regnskaps- og lønnskonsulenter med oppstart i august 2024. Du vil bli en del av et program med nyutdannede fra hele landet og delta på faglige og sosiale samlinger. Les mer om programmet her.
Hos Azets er din karrierevei så lang som du ønsker den skal være og ambisjoner, prestasjoner og motivasjon blir lagt merke til og støttes. Vår fleksible karrieremodell gir deg unike muligheter, og i Azets jobber vi for å muliggjøre utvikling. Tror du at du har det som trengs for å bli en del av Azets-teamet? Da ser vi frem til å høre fra deg!
Din arbeidshverdag i Azets!
I Azets kan du jobbe som enten regnskapskonsulent eller lønnskonsulent. Som regnskapskonsulent tilbyr du regnskapstjenester og økonomisk rådgivning til våre kunder. Som lønnskonsulent hjelper du kunder med å administrere og optimalisere lønnsprosesser, og du er en rådgiver inn lønn og HR.
Hos oss får du muligheten til å jobbe med effektivisering og utvikling av våre interne prosesser. Det byr også på samarbeide med våre kolleger i og utenfor Norge og du får jobbe med bransjens mest automatiserte og fremtidsrettede løsninger.
Hvem er du?
Vi er sikker på at du vil trives hos oss om du er nysgjerrig på regnskap eller lønn/HR og digitalisering av økonomiområdet. Vi håper du er selvgående, nytenkende og trigges av tanken på å jobbe med kunder og rådgivning. For å lykkes i denne rollen tenker vi at disse kvalifikasjonene og egenskapene er gode å ha:
- Fullfører bachelor- eller mastergrad innen regnskap/økonomi sommeren 2024
- Engasjert og et brennende ønske om å lære
- Samarbeider godt med andre og trives med teamarbeid
- Er nysgjerrig på teknologi, og setter deg raskt inn i nye løsninger og systemer
Hva kan Azets tilby deg!
Felles for Azetsere er at vi er sultne, vi motiveres av variasjon, gode kundeopplevelser og er alltid på leting etter gode løsninger. Vi deler mer enn gjerne kunnskap, og stiller opp når noen har behov for hjelp og støtte. Vi tilbyr også;
- Et arbeidsforhold som legger til rette for læring og utvikling for en nyutdannet
- Spennende utviklingsmuligheter internt i selskapet
- Faglige og sosiale samlinger med andre nyutdannede fra programmet
- Varierte arbeidsoppgaver med ansvar og påvirkningskraft
- Mulighet for fleksibel arbeidstid og sted
- Sosialt og godt arbeidsmiljø med solid kompetanse
- Gode pensjons- og forsikringsordninger
Hvordan søker du?
Vi er godt representert i hele Norge med over 50 kontorer – både i de største byene og de mindre stedene. Vi kan ha muligheter ved flere av våre lokasjoner og vi ber derfor om at du oppgir ønskede arbeidssteder i prioritert rekkefølge i søkandsbrevet. Oversikten over våre kontorer finner du her.
Vi ber deg om å laste opp CV, vitnemål/karakterutskrifter fra høyere utdanning, attester og andre relevante dokumenter i PDF-format. Velg også om du ønsker å jobbe med regnskap eller lønn i søkanden din.
Vil du vite mer om hvordan det er å jobbe i Azets? Les mer på våre karrieresider, og følg oss gjerne på LinkedIn og Instagram for å se våre siste oppdateringer.
I Azets mener vi at kraften av mangfold er en del av vår suksess, fordi vi vet at de beste løsningene oppstår når ulike erfaringer og perspektiver møtes. Likeverd og respekt er en viktig del av arbeidshverdagen vår og vi er stolte av å ha et inkluderende fellesskap der alle kan være seg selv. Uansett bakgrunn, nasjonalitet, alder, kjønn, legning eller funksjonsnedsettelse er du velkommen til å søke på stillinger hos oss!
Rå på innholdsproduksjon og god på digital markedsføring? Spennende mulighet i bransjeledende selskap!
Vil du ha en sentral rolle i Azets’ norske markedsavdeling, og skape innhold som gjør produktene og tjenestene våre mer kjent?
Vi søker nå vikar med mulighet for fast ansettelse, for vår innholdsprodusent og digital markedsfører som skal ut i svangeskapspermisjon. Du vil bli en del av det norske teamet, men vil også jobbe på tvers av organisasjonen hvor markedsmiljøet består av mer enn 50 medarbeidere i hele gruppen. Du vil rapportere til markedssjef som har ansvaret for marketing i Norge, og ha tilhørighet til Azets sitt kontor på Skøyen i Oslo.
Hvilke muligheter venter deg?
I Azets får du en spennende og variert hverdag. Stillingen innebærer at du er bindeleddet mellom våre tjenesteområder og markedskommunikasjonen i selskapet. Du vil få ansvaret for å legge til rette for og lage innhold som skal bidra til å øke engasjementet og til å skape oppmerksomhet rundt Azets og de tjenestene og produktene vi tilbyr.
Konkrete arbeidsoppgaver og ansvarsområder:
- Utvikle nøkkelbudskap og tekster i samarbeid med markedsteamet, produkteiere og øvrige interessenter
- Bloggposter og annonsetekster
- Ansvarlig redaktør for vår egen kundeportal
- Bidra med utvikling og innhold for blant annet web, video, webinarer, kundekommunikasjon og øvrig materiell
- Sikre god og tydelig kommunikasjon på tvers i organisasjonen mellom de ulike tjenesteområdene, salg, produksjon og markedsføring
- Koordinere planer og aktiviteter på tvers i organisasjonen som bidrar til økt kunnskap om Azets’ produkter og tjenester både internt og eksternt
Ønskede kvalifikasjoner:
Vi er på jakt etter deg som liker å jobbe selvstendig, men som også ser på deg selv som en del av et team. Det forventes at du kan snu deg raskt, prioritere riktig og tørre å ta avgjørelser. Du setter deg raskt inn i nye tekniske løsninger, og du er ikke redd for en utfordring. I tillegg håper vi du kan krysse av på noen av punktene under:
- Høyere utdanning innenfor fagområder som kommunikasjon, markedsføring eller kreative fag
- Arbeidserfaring fra større prosjekter, fortrinnsvis innen digital kommunikasjon
- Forståelse og interesse for markedsføring av selskapets tjenester
- Evne til å samarbeide tett med flere interessenter, slik som salg, IT og produksjon
- Forståelse for hvordan digital kommunikasjon bidrar til å nå forretningsmessige mål
- Er løsningsorientert og har evne til å formidle komplekse produkter og tjenester på en lettfattelig måte
- Skriver og snakker norsk flytende, samt gode engelskkunnskaper skriftlig og muntlig
- Erfaring fra eller vilje til å jobbe med marketingverktøy som Google Analytics, EPI-server, Eloqua mm.
Hva kan Azets tilby deg?
- Et innovativt, fremadstormende marketingmiljø
- Et hyggelig arbeidsmiljø med solid faglig kompetanse, høyt arbeidstempo og gode kolleger
- Spennende utfordringer hos en ledende europeisk aktør i vekst og endring
- Mulighet for fleksibel arbeidstid og hjemmekontor
- Gode pensjons- og forsikringsordninger
Har du spørsmål eller ønsker du å vite mer om stillingen? Ta gjerne kontakt med markedssjef i Azets, Siri Thømt, på telefon 40 22 11 97.
Vi gjør oppmerksom på at søknader blir behandlet fortløpende. Oppstart etter avtale.
I Azets mener vi at kraften av mangfold er en del av vår suksess, fordi vi vet at de beste løsningene oppstår når ulike erfaringer og perspektiver møtes. Likeverd og respekt er en viktig del av arbeidshverdagen vår og vi er stolte av å ha et inkluderende fellesskap der alle kan være seg selv. Uansett bakgrunn, nasjonalitet, alder, kjønn, legning eller funksjonsnedsettelse er du velkommen til å søke på stillinger hos oss!
Group CRM Solutions Architect
Are you looking to take the next step on your journey? Do you want to be part of an international family whose vision is “To make their services smarter, more effective, and more personal every day”? If yes, then you could be our next investment! At Azets, you're in control of your career and with our support this will make us even stronger, together.
Azets is an award-winning leading firm of Accountants and Business Advisers operating across the UK and Europe. We are a family of over 8,000 employees and work across more than 150 offices. We have seen great growth in recent years which has made us the 9th largest accountancy firm in the UK and a Nordic market leader.
As a result of this growth, we are now looking to invest in our skills set even further and are hiring a Group CRM Solutions Architect. They are responsible for designing, implementing, and optimizing CRM solutions that meet the organization's business needs and objectives. They work closely with the Group Heads of CRM and other key stakeholders, including the different IT teams to understand requirements and translate them into solutions aligned with the CRM strategy.
Key Responsibilities:
- Design & Architect: Lead design and architecture of CRM solutions, including data, workflows, UI, integrations, and scalability
- Lead & Analyse: Gather requirements, analyse business needs, and propose solutions
- Technical Leader: Guide and lead internal and external development teams
- Integrate & Manage: Define and oversee CRM integrations with other systems
- Plan & Release: Collaborate on defining, planning, and executing CRM releases
- Optimize & Secure: Monitor performance, optimize efficiency, and ensure security compliance
- Innovate & Improve: Stay current on trends to identify opportunities for improvement
The ideal candidate will have some of the following qualifications:
- CRM platform knowledge (Salesforce, Dynamics 365, SuperOffice, HubSpot)
- System integration and API development experience
- Data modelling for CRM optimization
- Business process analysis and customer journey mapping
- Project management with CRM implementations
- Excellent communication (written & verbal) for technical & non-technical audiences
- Strong problem-solving and stakeholder management
What’s in it for you?
- Good and social work environment
- Opportunity for flexible working hours and home office
- A wide range of challenges in a solid company in growth
- Competitive conditions
- Employee Benefits Portal
- Extensive Learning & Development Opportunities – Continuous development and support not only for your professional qualifications but also for your personal goals and aspirations, so we can grow together
This position will report to the Group Head of Growth Operations & Commercial Systems.
The position will be based in Oslo, Skien or Moss. Some travel activities must be expected in certain periods. Applications will be considered on a rolling basis.
For questions about the position, please contact Elie Karam, Group Head of Growth Operations & Commercial Systems, 41 29 26 26.
At Azets we believe that the power of diversity is part of our success, and we know that the best solutions arise when different experiences and perspectives meet. Equality and respect are an important part of our everyday working life, and we are proud to have an inclusive community where everyone can be themselves. Regardless of your background, nationality, age, gender, orientation, or disability, you are welcome to apply for positions with us!
Klar for nye karrieremuligheter?
Hva vil du jobbe med?
Vil du være med i et bransjeledende og solid selskap hvor du virkelig får muligheten til å utvikle deg? Azets har lyst til å følge deg på din karrierereise. Hos oss står kompetanseutvikling sentralt, og vi legger stor vekt på å bygge et inkluderende arbeidsmiljø og en kultur med stor takhøyde – både faglig og personlig.
I Azets har vi mange ulike avdelinger, fagområder og vi har en sterk lokal forankring med omkring 50 kontorer i Norge. Azets investerer kraftig i ny teknologi og er en bransjeledende aktør innen nearshoring, automatisering, digitalisering og skybaserte løsninger. Her jobber vi moderne!
Finner du ingen ledig stilling som passer for deg akkurat nå? Da vil vi gjerne at du sender oss en åpen søknad!
Våre fagområder er:
- Regnskap og økonomisk rådgivning
- Lønnstjenester og HR-rådgivning
- Controlling, rapportering og årsoppgjør
- Salg (B2B)
- Support og salg av programvare
- IT – utvikling, sikkerhet, integrasjon, rådgivning etc.
Hvorfor velge en jobb i Azets?
i gjør oppmerksom på at vi kontakter aktuelle kandidater fortløpende. Dersom du ikke hører fra oss innen kort tid, har vi dessverre ingen ledig stilling som matcher din profil akkurat nå. Følg oss derfor gjerne på Finn.no for å få varsel om nye stillinger HER.
Du kan lese mer om hvordan det er å jobbe hos oss på våre karrieresider. Følg oss gjerne på LinkedIn og Instagram for å se våre siste oppdateringer.
I Azets mener vi at kraften av mangfold er en del av vår suksess, fordi vi vet at de beste løsningene oppstår når ulike erfaringer og perspektiver møtes. Likeverd og respekt er en viktig del av arbeidshverdagen vår og vi er stolte av å ha et inkluderende fellesskap der alle kan være seg selv. Uansett bakgrunn, nasjonalitet, alder, kjønn, legning eller funksjonsnedsettelse er du velkommen til å søke på stillinger hos oss!
- azets.no
- talentlink