Ledige stilllinger internt i Azets
Ønsker du å jobbe med regnskap og rådgivning til Norges mest spennende kundeportefølje? Bli en del av Azets!
Vil du bli en del av en proaktiv gjeng, med høy kompetanse og som legger sjela si i å skape gode kundeopplevelser? Vi søker nå etter en konsulent innen regnskap og økonomi til vår kjededrift som kan være med å utfordre og utvikle oss videre. Vil du ta rådgiverrollen et steg videre? Da er dette rette plassen for deg!
På vårt kontor på Elverum sitter vi 40 engasjerte og fremoverlente medarbeidere som er tilknyttet vår storkundeavdeling. Det betyr at vi fører regnskap og lønn for noen av våre største kunder og leveransen innen kjededrift er en definert satsning i Azets.
Vår suksess bygger på glade medarbeidere, høy fagkompetanse, teknologi og kundefokus. Nå søker vi etter en ny kollega til teamet vårt.
Hos oss vil du kunne få jobbe med:
- Regnskap A-Å
- Økonomisk rådgivning, controlling, rapportering og årsoppgjør.
- Bidra til å bygge og utvikle egen kundeportefølje
- Samarbeid med våre kolleger i og utenfor Norge
- Bidra til å skape vekst
- De aller fremste teknologiske løsninger og produkter i bransjen
Hvem er du?
- Godt humør, løsningsfokusert og arbeidsom.
- Høyere utdanning innen regnskap/økonomi (arbeidserfaring kan kompensere)
- Gjerne statsautorisert, men ikke et krav
- Gode samarbeidsevner og trives med kundekontakt
- Engasjement og trives i endring
- Er nysgjerrig på teknologi, og setter deg raskt inn i nye løsninger og systemer
Hvorfor velge en jobb i Azets?
- Fantastiske kollegaer og et herlig arbeidsmiljø!!
- Å få være del av en fremtidsrettet og teknologidrevet produksjon
- Stor flexibilitet og med mulighet for hjemmekontor.
- Fast stilling i et solid og spennende selskap i vekst
- Gode pensjons- og forsikringsordninger
- Herlig, flott kontor. Akkurat ferdig pusset opp til din oppstart.
Arbeidssted vil være i Azets sine lokaler i Elverum.
For mer informasjon om stillingen, ta gjerne kontakt med avdelingsleder for Elverum, Terje Buflod, på tlf. 934 29 686. Vi gjør oppmerksom på at vi behandler søknader fortløpende.
I Azets mener vi at kraften av mangfold er en del av vår suksess, fordi vi vet at de beste løsningene oppstår når ulike erfaringer og perspektiver møtes. Likeverd og respekt er en viktig del av arbeidshverdagen vår og vi er stolte av å ha et inkluderende fellesskap der alle kan være seg selv. Uansett bakgrunn, nasjonalitet, alder, kjønn, legning eller funksjonsnedsettelse er du velkommen til å søke på stillinger hos oss!
For studenter ved NTNU - vi søker nyutdannede IT konsulenter
Er du i ferd med å fullføre utdannelsen din innen IT/teknologi (bachelor eller master), eller har 1 års arbeidserfaring etter endt utdannelse? Tidlig i karrieren vet vi at ikke alle har en klar formening om hva de ønsker å jobbe med eller hvor de ønsker å jobbe. Men om du vil arbeide med fremtidsrettede løsninger innen økonomi så er vi sikre på at du vil trives i Azets.
Hvem er vi
Azets er en ledende leverandør av teknologi og tjenester innenfor regnskap, lønn, HR, bemanning og rådgivning. Som en del av Azets IT utvikler vi applikasjoner, tilbyr IT-tjenester og leverer IT-støtte til hele Azets-organisasjonen. Vi er et stort internasjonalt selskap med over 1000 ansatte i Norge og kontorer spredt rundt om i hele landet.
Hva kan du gjøre hos oss
Med en utdannelse innen IT kan du som ansatt i Azets arbeide med mye forskjellig, bl.a.: informasjonssikkerhet, IT drift, IT-rådgivning, hands-on utvikling, skyløsninger, adaptive systemer o.l.
Les mer om hvordan det er å jobbe med IT i Azets her
Du vil bli fast ansatt fra dag én og få tildelt en fadder som sammen med din leder vil følge deg tett opp det kommende året. Hos oss kan du jobbe med mye forskjellig, men kanskje er det noen av disse områdene vi jobber med som spesielt vekker interesse
- Development - vår interne utviklingsavdeling som står bak Azets’ egenutviklede applikasjonsportefølje.
- Operations - Ansvaret for operasjonell sikkerhet, plattform og infrastruktur, samt migrering og etablering av nytt driftsmiljø i skyen som blir en naturlig del av traineeprogrammet
- Applikasjon - Forvaltningen av våre kjerneapplikasjoner og integrasjoner for lønn og regnskap
Hva kan vi tilby deg?
- Et arbeidsforhold som legger til rette for læring og utvikling for en nyutdannet
- Spennende utviklingsmuligheter internt i selskapet
- Et inkluderende og mangfoldig arbeidsmiljø der vi har det gøy på jobb og deler kompetanse
- Gode pensjons- og forsikringsordninger
- Mulighet for fleksibel arbeidstid og arbeidssted
- Personalklubb med varierte sosiale aktiviteter og arrangementer
Vi er sikker på at du vil trives hos oss om du er nysgjerrig på digitalisering av økonomiområdet, er selvgående, nytenkende og trigges av tanken på å jobbe med effektivisering og automatisering av forretningsprosesser.
Arbeidssted vil være i våre moderne lokaler på Skøyen, Oslo. Oppstart vil være i midten av august.
Vitnemål/karakterutskrift (fra videregående skole og høyere utdanning) må legges ved søknaden for å bli vurdert. Vi foretrekker at du laster opp dine resultater via Vitnemålsportalen.
Har du spørsmål eller ønsker å vite mer om stillingen eller Azets? Ta kontakt med IT Direktør, Geir Granum, på tlf. 976 50 385 eller HR Rådgiver, Stine Jørgensen, på tlf. 477 11 313.
Les mer på våre karrieresider, og følg oss gjerne på LinkedIn og Instagram for å bli bedre kjent med oss!
I Azets mener vi at kraften av mangfold er en del av vår suksess, fordi vi vet at de beste løsningene oppstår når ulike erfaringer og perspektiver møtes. Likeverd og respekt er en viktig del av arbeidshverdagen vår og vi er stolte av å ha et inkluderende fellesskap der alle kan være seg selv. Uansett bakgrunn, nasjonalitet, alder, kjønn, legning eller funksjonsnedsettelse er du velkommen til å søke på stillinger hos oss!
Gi karrieren din en pangstart i et progressivt selskap og bli en del av Azets' program for nyutdannede!
Er du på jakt etter varierte arbeidsoppgaver og verdifull erfaring? Vi søker nyutdannede regnskaps- og lønnskonsulenter med oppstart august 2024. Du vil bli en del av et program med nyutdannede fra hele landet og delta på faglige og sosiale samlinger. Les mer om programmet her.
Hos Azets er din karrierevei så lang som du ønsker den skal være og ambisjoner, prestasjoner og motivasjon blir lagt merke til og støttes. Vår fleksible karrieremodell gir deg unike muligheter, og i Azets jobber vi for å muliggjøre utvikling. Tror du at du har det som trengs for å bli en del av Azets-teamet? Da ser vi frem til å høre fra deg!
I Azets kan du blant annet få jobbe med:
- Regnskap og økonomisk rådgivning til våre kunder
- Rådgivning innen lønn og HR
- Effektivisering og utvikling av våre interne prosesser
- Bransjens mest automatiserte og fremtidsrettede løsninger
- Samarbeid med våre kolleger i og utenfor Norge
Hvem er du?
Vi er sikker på at du vil trives hos oss om du er nysgjerrig på regnskap eller lønn/HR og digitalisering av økonomiområdet. Vi håper du er selvgående, nytenkende og trigges av tanken på å jobbe med kunder og rådgivning. For å lykkes i denne rollen tenker vi at disse kvalifikasjonene og egenskapene er gode å ha:
- Fullfører bachelor- eller mastergrad innen regnskap/økonomi sommeren 2024
- Engasjert og et brennende ønske om å lære
- Samarbeider godt med andre og trives med teamarbeid
- Er nysgjerrig på teknologi, og setter deg raskt inn i nye løsninger og systemer
Hva tilbyr Azets:
Felles for Azetsere er at vi er sultne, vi motiveres av variasjon, gode kundeopplevelser og er alltid på leting etter gode løsninger. Vi deler mer enn gjerne kunnskap, og stiller opp når noen har behov for hjelp og støtte. Vi tilbyr også;
- Et arbeidsforhold som legger til rette for læring og utvikling for en nyutdannet
- Spennende utviklingsmuligheter internt i selskapet
- Faglige og sosiale samlinger med andre nyutdannede fra programmet
- Varierte arbeidsoppgaver med ansvar og påvirkningskraft
- Mulighet for fleksibel arbeidstid og sted
- Sosialt og godt arbeidsmiljø med solid kompetanse
- Gode pensjons- og forsikringsordninger
Hvordan søker du?
Vi er godt representert i hele Norge med over 50 kontorer – både i de største byene og de mindre stedene. Vi kan ha muligheter ved flere av våre lokasjoner og vi ber derfor om at du oppgir ønskede arbeidssteder i prioritert rekkefølge i søknaden. Oversikten over våre kontorer finner du her.
Vi ber deg om å laste opp CV, vitnemål/karakterutskrifter fra høyere utdanning, attester og andre relevante dokumenter i PDF-format.
Vil du vite mer om hvordan det er å jobbe i Azets? Les mer på våre karrieresider, og følg oss gjerne på LinkedIn og Instagram for å se våre siste oppdateringer.
I Azets mener vi at kraften av mangfold er en del av vår suksess, fordi vi vet at de beste løsningene oppstår når ulike erfaringer og perspektiver møtes. Likeverd og respekt er en viktig del av arbeidshverdagen vår og vi er stolte av å ha et inkluderende fellesskap der alle kan være seg selv. Uansett bakgrunn, nasjonalitet, alder, kjønn, legning eller funksjonsnedsettelse er du velkommen til å søke på stillinger hos oss!
Vil du jobbe med lønn i en av Nordens fremste rådgivningsbedrifter?
Til vår storkundeavdeling søker vi nå etter nye kollegaer. Vi ser etter deg som er erfaren innen lønnsfaget, og som gjerne har jobbet med lønnsrådgivning tidligere. Avdelingen består av 35 kunnskapsrike og engasjerte medarbeidere som hver dag jobber hardt for å yte den beste servicen for våre kunder. Vi jobber i team, deler kompetanse med hverandre og har utstrakt kundedialog. Vi jobber med noen av Azets største kunder.
Gjennom fremtidsrettede IT-løsninger, bred faglig kompetanse og god kundedialog forenkler vi hverdagen for våre kunder og kvalitetssikrer deres leveranser. Derfor er det viktig at du trives med kundekontakt for å lykkes i denne stillingen. Vi er en bransje hvor ting endrer seg fort, og det vil være viktig at du trives med en til dels travel arbeidshverdag. Dersom du er endringsvillig og åpen for nye løsninger vil du passe godt inn hos oss.
Hva kan Azets tilby deg?
- Sterkt fagmiljø med bred kompetanse og gode utviklingsmuligheter
- Sosialt og inkluderende arbeidsmiljø
- Spennende utfordringer i et solid selskap i vekst og endring
- Gode pensjons- og forsikringsordninger
- Mulighet for fleksibel arbeidstid og hjemmekontor
Hva vil du jobbe med?
- Lønn A-Å, med hovedvekt på å kontrollere og kvalitetssikre lønnsproduksjon
- Ansvar for lønnsleveransen på noen av Norges største bedrifter.
- Faglig rådgivning og støtte innen lønn og HR til våre kunder
- Sikre at kundene tilbys riktige løsninger og tjenester
- Forbedring og effektivisering av rutiner og prosesser
- Ansvar for å videreutvikle leveranse og relasjoner til våre kunder
- Samarbeide tett med våre team i Romania
Hvem er du?
- Vi ser for oss at du har minimum 3 års erfaring innen lønnsrådgivning
- Gjerne bachelor i økonomi, men relevant erfaring kan kompensere for dette
- Har god system- og IT-forståelse og gjerne erfaring med Visma Enterprise HRM eller Unit4
- Trives med kundekontakt og relasjonsbygging, og evner å skape tillit
- Har god muntlig og skriftlig fremstillingsevne, både på norsk og engelsk
Arbeidssted vil være i Azets’ sine lokaler på Skøyen i Oslo, men vi er fleksible med mulighet for hjemmekontor noen dager i uka. Oppstart etter avtale. Vi gjør oppmerksom på at søknader behandles fortløpende.
Har du spørsmål eller ønsker du å vite mer om stillingen? Ta gjerne kontakt med avdelingsleder Laila Klufthaugen på tlf. 95 93 83 29.
I Azets mener vi at kraften av mangfold er en del av vår suksess, fordi vi vet at de beste løsningene oppstår når ulike erfaringer og perspektiver møtes. Likeverd og respekt er en viktig del av arbeidshverdagen vår og vi er stolte av å ha et inkluderende fellesskap der alle kan være seg selv. Uansett bakgrunn, nasjonalitet, alder, kjønn, legning eller funksjonsnedsettelse er du velkommen til å søke på stillinger hos oss!
Vil du være med å utvikle vår nye betalingsløsning?
I Azets vil du bli med på en reise hvor suksess avhenger av å levere produkter som kundene trenger.
Hos oss vil du ta del i et team med høy faglig kompetanse som jobber med utvikling av vår nye betalingsløsning for bedrifter. Betalingsløsningen bygger på PSD2 direktivet fra EU og er koblet på bankenes APIer. Betalingsløsningen skal benyttes av våre kunder til å betale fakturaer og utbetale lønn.
Applikasjonen kjører i AWS og du vil få muligheten til å jobbe med ny og spennende teknologi.
Teamet har en uhøytidelig tone og vi mener at det er avgjørende for å komme opp med de beste løsningene. Vi ønsker at alle tar eierskap til løsningene våre, derfor vil du få stor påvirkningskraft på hva og hvordan de utvikles, også rundt valg av teknologi og metode.
Vi tilbyr:
- Fast stilling i et selskap med gode utviklingsmuligheter og hvor vi løfter hverandre frem.
- Konkurransedyktige betingelser
- Frihet til å styre din egen hverdag i et autonomt team
- Gode forsikrings- og pensjonsordninger
- Moderne arbeidslokaler sentralt på Skøyen
- Vi verdsetter balansen mellom arbeid og privatliv. Vi tilbyr fleksibel arbeidstid og gode muligheter for hjemmekontor med dekning av utstyr og bredbånd.
- Personalklubb med månedlige aktiviteter for den sosiale (helt frivillig)
Hvem er du?
Du er selvstendig, selvdreven og en som kan kjenne seg igjen i at kvalitet alltid vinner over kvantitet. Det er en fordel om du vet hva du kan og hva du eventuelt må lære deg, særlig fordi vi jobber mye selvstendig og ønsker at du er selvgående med oppgavene dine. Vi ønsker kandidater med minimum 3 års arbeidserfaring med programvareutvikling. Arbeidsspråket er både nordisk og engelsk og vi ønsker at du behersker et nordisk språk og engelsk. Det er en fordel om du har erfaring fra fintech. Opplæring innenfor dette området vil bli gitt. I tillegg ønsker vi at du har erfaring innen moderne utviklingsspråk og teknologier som:
- Node.js
- Typescript
- Angular
- AWS
Grunnleggende kjennskap til Scrum/Agile metodikk er en bonus.
Det viktigste for oss er hva du ønsker å bli og ikke nødvendigvis hva du kan i dag.
Arbeidssted vil fortrinnsvis være i Azets sine lokaler i Oslo, men med over 50 kontorer over hele landet har vi mulighet til å være fleksible for den riktige kandidaten.
Vi informerer om at søkere vil bli behandlet fortløpende. Hvis dette høres ut som noe for deg, kan du gjerne ta kontakt med Marius Markant, Product Owner, på telefon 930 85 458.
I Azets mener vi at kraften av mangfold er en del av vår suksess, fordi vi vet at de beste løsningene oppstår når ulike erfaringer og perspektiver møtes. Likeverd og respekt er en viktig del av arbeidshverdagen vår og vi er stolte av å ha et inkluderende fellesskap der alle kan være seg selv. Uansett bakgrunn, nasjonalitet, alder, kjønn, legning eller funksjonsnedsettelse er du velkommen til å søke på stillinger hos oss!
Bli del av konsulentenheten hos en av Nordens fremste rådgivningsbedrifter!
Hva vil du jobbe med?
I Azets Advisory har du spennende arbeidsdager i møte. Vi bygger nemlig en kompetanserik, verdiskapende og bærekraftig konsulentavdeling i et av Norges største kompetansehus. Vi skal opp og fram, og vi skal gjøre kundene våre gode! De siste årene har vi hatt en formidabel vekst og utvikling, og målsettingen fremover er at vi skal holde veksttakten på samme nivå. Vil du bli med oss på denne utviklingen og bidra i arbeidet med å skape gevinster for kundene våre?
Som konsulent/rådgiver hos oss får du muligheten til å jobbe med ulike kunder og prosjekter, og utvikle din faglige kompetanse. Advisory er en del av et konsulentmiljø som sammen med Karabingruppen består av nærmere 170 konsulenter. Vi sitter på 6 lokasjoner i landet, og vi har 1 felles ambisjon: Vi skal alltid gjøre oss fortjent til våre kunders tillit gjennom solid gjennomføringskraft og leveranser av høy kvalitet.
Hvem er du?
Hos oss består Advisory av tre forretningsområder. Vi har høy kompetanse innen økonomisk rådgivning og virksomhetsstyring, forretningsutvikling og bærekraft. I tillegg har vi solid kompetanse innen operasjonell og strategisk HR, ledelse og organisasjonsutvikling. Felles for alle områdene er at vi har varierte arbeidsdager, ulike utfordringer og spennende kunder.
Vi er en positiv og glad gjeng, vi har stor takhøyde og har det gøy på jobb! Vi bistår og hjelper hverandre, og samarbeid står høyt på agendaen. Til sammen har vi en solid faglig kompetanse som vi drar nytte av på tvers av team og lokasjoner. Hos oss har alle muligheten til å være med å påvirke, utvikle og bygge et Advisory-miljø, i tillegg til egen kompetanse.
Vi ønsker oss flere dyktige kolleger, både senior- og junior-profiler. Vi ser helst at du har minimum et par års relevant arbeidserfaring på juniornivået. I skrivende stund sitter vi i Oslo, Bergen, Stavanger, Trondheim, Kristiansand og Innlandet. Vi er stadig nysgjerrig på å utforske nye områder og hører gjerne fra deg som bor andre steder i vårt langstrakte land også!
Hvilke muligheter finnes?
Vi ser etter deg som har kompetanse/ekspertise innenfor:
- Offentlige prosjekter og forvaltning
- Anbudsprosesser
- Management for hire
- Operasjonell HR (A til Å)
- Strategisk HR, gjerne spisskompetanse innen organisasjon og ledelse (eks. lederutvikling, konflikthåndtering, arbeidsrett og/eller HR for hire)
- Virksomhetsforbedring og prosessforbedringer
- Økonomisk styring og budsjettering
- Økonomisk rådgivning og analyse, konsernregnskap og skatt
- Forretningsutvikling og strategiarbeid
- Prosjektledelse
- Bærekrafts-området (eks. rapportering, grønn finansiering, compliance m.m.)
- Microsoft Power Platform og øvrige Business Intelligence-verktøy
- Aktuelle sertifiseringer som kan komme til nytte i Advisory sine leveranseområder
God teknologisk forståelse og/eller erfaring med digitalisering/automatisering er noe vi verdsetter høyt! Er vi så heldige at du i tillegg har noe erfaring med bedriftssalg (ikke et krav), håper vi at du vil sende oss noen ord om deg selv allerede i dag!
Vi gjør oppmerksom på at vi kontakter aktuelle kandidater fortløpende. Dersom du ikke hører fra oss innen kort tid, har vi dessverre ingen ledig stilling i Advisory som matcher din profil akkurat nå.
Du kan lese mer om hvordan det er å jobbe hos oss på våre karrieresider. Følg oss gjerne på LinkedIn og Instagram for å se våre siste oppdateringer.
I Azets mener vi at kraften av mangfold er en del av vår suksess, fordi vi vet at de beste løsningene oppstår når ulike erfaringer og perspektiver møtes. Likeverd og respekt er en viktig del av arbeidshverdagen vår og vi er stolte av å ha et inkluderende fellesskap der alle kan være seg selv. Uansett bakgrunn, nasjonalitet, alder, kjønn, legning eller funksjonsnedsettelse er du velkommen til å søke på stillinger hos oss!
Lei av legacy, teknisk gjeld og drift av gamle løsninger? Vil du heller bygge noe med ny og moderne teknologi?
Vi ser etter to dyktige backend-utviklere som ønsker å ta del i utviklingen av et avansert abstraksjonslag. Dette laget vil ha som mål å sømløst integrere våre interne og eksterne systemer. Du vil bli en del av vårt utviklingsteam, og du vil samarbeide nært med de syv andre utviklingsteamene på avdelingen.
Du vil ha stor innflytelse og kreativ frihet i denne rollen. Vi trenger noen med gjennomføringsevne, yrkesstolthet, besluttsomhet og teknisk ekspertise for å gjøre dette produktet til en suksess.
Vi håper du kan være den perfekte kandidaten.
Arbeidsoppgaver
- Designe og utvikle interne og eksterne API-er
- Utforme og utvikle datamodeller og databaser
- Samarbeide tett med andre utviklingsteam for å sikre at plattformen fungerer sømløst med andre systemer og applikasjoner
Hvem er du?
- Du er utdannet eller selvlært og har en lidenskap for utvikling
- Du er nysgjerrig og har en interesse for å lære mer
- Du har erfaring med SOLID-prinsippene og ren kode, og du er i stand til å skrive løst koblet, testbar kode med et fornuftig nivå av abstraksjon
- Vi ønsker at du du har jobbet med eller har svært god kjennskap til noen av teknologiene vi bruker:
- C#
- ASP.NET Core
- Entity Framework
- SQL
- Eventbasert arkitektur
- Mikrotjenester
- Det teller veldig positivt om du har erfaring med Kubernetes
- Du behersker norsk flytende både skriftlig og muntlig.
Hva kan vi tilby?
- Vi jobber etter smidige prinsipper
- Du får frihet til å styre din egen hverdag i et autonomt team
- Lønn etter kvalifikasjoner, selvsagt konkurransedyktig
- Vi verdsetter balansen mellom arbeid og privatliv, og tilbyr fleksibel arbeidstid og gode muligheter for hjemmekontor, med dekning av utstyr og bredbånd.
- Relevante kurs
- Personalklubb med månedlige aktiviteter for den sosiale (ingen tvang!)
- Gode pensjons- og forsikringsordninger
Søknader behandles fortløpende
IT-avdelingen holder til i Azets sine lokaler på Skøyen i Oslo, men vi har kontorer over hele landet, så arbeidssted kan være fleksibelt. Ta gjerne kontakt med Lars Berg, Product Owner, på tlf. 986 36 396 for en uformell samtale.
I Azets mener vi at kraften av mangfold er en del av vår suksess, fordi vi vet at de beste løsningene oppstår når ulike erfaringer og perspektiver møtes. Likeverd og respekt er en viktig del av arbeidshverdagen vår og vi er stolte av å ha et inkluderende fellesskap der alle kan være seg selv. Uansett bakgrunn, nasjonalitet, alder, kjønn, legning eller funksjonsnedsettelse er du velkommen til å søke på stillinger hos oss!
Klar for nye karrieremuligheter?
Hva vil du jobbe med?
Vil du påvirke fremtiden til et bransjeledende og solid selskap, hvor du virkelig får muligheten til å utvikle deg? Da er det slettes ikke utenkelig at en karriere i Azets er midt i blinken for deg! Hos oss står kunnskap sentralt, og vi legger stor vekt på å bygge et godt arbeidsmiljø og en kultur med stor takhøyde – både faglig og personlig.
Å jobbe i Azets er en spennende og utviklende reise i forskjellige avdelinger, fagområder og land. Vi har en sterk lokal forankring med omkring 50 kontorer i Norge. Azets investerer kraftig i ny teknologi og er en bransjeledende aktør innen nearshoring, automatisering, digitalisering og skybaserte løsninger.
Finner du ingen ledig stilling som passer for deg akkurat nå, men du ønsker å bli en del av et spennende selskap i rivende vekst? Da vil vi gjerne at du sender oss en åpen søknad!
Vi ser etter deg som har erfaring innen:
- Regnskap (gjerne autorisert)
- Økonomisk rådgivning
- Controlling, rapportering og årsoppgjør
- Lønnstjenester og HR-rådgivning
- Salg (B2B)
- Ledelse
- IT
Hvorfor velge en jobb i Azets?
Vi gjør oppmerksom på at vi kontakter aktuelle kandidater fortløpende. Dersom du ikke hører fra oss innen kort tid, har vi dessverre ingen ledig stilling som matcher din profil akkurat nå. Vi kontakter deg gjerne på et senere tidspunkt dersom vi har en aktuell stilling for deg.
Registrer deg gjerne med vår jobbagent for å bli varslet om ledige stillinger som passer din profil. Du kan lese mer om hvordan det er å jobbe hos oss på våre karrieresider. Følg oss gjerne på LinkedIn og Instagram for å se våre siste oppdateringer.
I Azets mener vi at kraften av mangfold er en del av vår suksess, fordi vi vet at de beste løsningene oppstår når ulike erfaringer og perspektiver møtes. Likeverd og respekt er en viktig del av arbeidshverdagen vår og vi er stolte av å ha et inkluderende fellesskap der alle kan være seg selv. Uansett bakgrunn, nasjonalitet, alder, kjønn, legning eller funksjonsnedsettelse er du velkommen til å søke på stillinger hos oss!
- azets.no
- talentlink