Azets logo
  • Regnskap
    • Regnskapstjenester

    • Regnskap – alt vi tilbyr
    • Årsregnskap
    • Finn lokal regnskapsfører
    • Hjelp til regnskap i ditt system
    • Fakturering
    • Bestill regnskapstjenester
    • Økonomirådgivning

    • Valg av selskapsform
    • Hjelp til å starte firma
    • Regnskapsanalyse
    • Likviditetsstyring
    • Budsjettering
    • Interim regnskapskonsulent
    • Type bedrift

    • Eiendom
    • Landbruk
    • Sjømat
    • Retail
    • Restaurant
    • Leger
    • Tannleger
    • Internasjonale bedrifter
    • Oversikt alle bransjer
    • Programvare regnskap

    • Regnskapsprogram - oversikt
    • Visma.net Financials
    • Visma Business
    • Eiendomsmeglere
    • Assetti
    • PowerOffice Go
    • Tripletex
    • DNB Regnskap
    • 24SevenOffice
    • Azets Cozone
  • Lønn og HR
    • Lønnstjenester

    • Lønn - en oversikt
    • Lønnstjenester outsourcing
    • Nordisk lønn
    • Oppfølging sykefravær
    • Innleie av lønnskonsulent
    • Personal

    • Personaladministrasjon - en oversikt
    • Arbeidskontrakt
    • HMS
    • Digital personalhåndbok
    • Type bedrift

    • Lønn for nordiske ansatte
    • Skiftarbeid
    • Lønn for retail
    • Utenlandsk arbeidskraft
    • Programvare lønn & HR

    • Lønns- og HR systemer - en oversikt
    • Visma.net Payroll
    • Quinyx - Workforce Management
    • 4Human HRM - Evolution
    • Digital håndbøker - personal, leder, HMS
    • Azets Employee
  • IT-løsninger
    • IT-tjenester

    • IT-løsninger - en oversikt
    • IT-rådgivning
    • ERP systemer
    • Valg av skyløsninger
    • EDI og integrasjon
    • IT-sikkerhet
    • Innleie av IT-konsulent
    • Dokumentbehandling
    • Programvare regnskap

    • Visma.net ERP
    • Visma Business
    • eAccounting
    • PowerOffice Go
    • Tripletex
    • 24SevenOffice
    • Programvare lønn og HR

    • Visma.net Payroll
    • AppsCo One Digitale håndbøker
    • Quinyx
    • 4Human HRM - Evolution
    • Programvare annet

    • SuperOffice Online
    • Prosjektstyring
    • Azets Cozone
    • Power BI
  • Konsulenttjenester
    • Virksomhetsstyring

    • Virksomhetsstyring - oversikt
    • Økonomistyring
    • KPI Målstyring Analyse
    • Markedsanalyser
    • Styrerådgivning
    • Lønnsomhetsforbedring
    • Prosessforbedringer
    • Management for hire
    • Mennesker og organisasjon

    • Mennesker og organisasjon - en oversikt
    • Lederutvikling
    • Endringsledelse
    • Organisasjonsutvikling
    • Arbeidsmiljø
    • HMS
    • Innleie av HR-konsulent
    • Strategi og bærekraft

    • Forretningsutvikling - oversikt
    • Forretningsstrategi
    • IT og digitalisering
    • Bærekraft for bedrifter
    • Åpenhetsloven
    • Corporate Finance

    • Corporate Finance - oversikt
    • Finansiering
    • Selskapstransaksjoner
    • Verdivurdering
  • Rekruttering og utleie
    • Rekruttering

    • Tjenester rekruttering
    • Ledere og fagspesialister
    • Økonomer
    • Teknologer
    • Lokale rekrutteringskontorer
    • Utleie av konsulenter

    • Utleie av konsulenter - en oversikt
    • Utleie lønn og HR
    • Utleie konsulenter økonomi
    • Utleie IT
    • Management for hire
    • Vikar via vikarbyrå
    • Karriere i Azets

    • Jobb hos Azets
    • Karriere for nyutdannede
    • Jobbe med IT
    • Ledige stillinger
    • Stillinger via rekrutteringsbyrå
Logg inn
NO
  • EN
  • NO

NO00272 
Sales Executive Søknadsfrist 19.04.2023 Flere arbeidssteder

Stillingstittel
Sales Executive
Lokasjon
Gjøvik
Gran
Hønefoss
Hamar
Lillehammer
Forretningsområde
SME East
Referansenummer
NO00272
Søk på stillingen

Trives du med salg og har lyst til å bidra hos nordens ledende leverandør av tjenester innen regnskap, lønn, økonomi og teknologi?

Vi søker etter en sulten og resultatbevisst selger som vil få ansvar for å bygge relasjoner og levere salg innenfor området regnskap og lønn på tvers av våre forretningsområder. Du vil få muligheten til å jobbe i bransjens største salgsorganisasjon med en rekke kollegaer representert både i Norge og Norden. Gode verktøy og støttefunksjoner er selvsagt etablert.

Som Sales Executive for Azets vil du få muligheten til å påvirke utviklingen og øke verdiskapningen i selskapet. Du vil ha stor påvirkning på egen hverdag, ansvar for å bygge relasjoner og levere salg av topp kvalitet.

Hva vil du jobbe med hos oss

  • Salg av Azets sine tjenester og løsninger innen innen ulike forretningsområder, med ansvar for eget salgsbudsjett
  • Oppsøkende salgsvirksomhet, kundemøter og presentasjoner
  • Tilbudsskriving, samt resultat- og aktivitetsrapportering
  • Utstrakt samarbeid med salgsteamet og selskapets rådgivere og lokale ledere
  • Bygge nettverk og bistå i gjennomføring av markedsaktiviteter

Hvem er du?

  • Har erfaring med salg til bedriftsmarkedet
  • Har gjerne høyere utdanning innen økonomi, markedsføring og salg
  • Har gjerne faglig bakgrunn fra regnskap/lønn, men salgserfaring kan veie opp for fag og motsatt
  • En god relasjonsbygger som kommuniserer godt på alle nivåer

Hvorfor jobbe med salg i Azets?

  • En svært variert arbeidsdag i en bransje i en spennende utvikling
  • Et team som lytter til dine innspill og bistår deg i dine prosjekter
  • Et bredt spekter av utfordringer i et solid selskap i vekst
  • Et morsomt, utviklende og inkluderende arbeidsmiljø med høy fagkompetanse
  • Faglig og personlig utvikling gjennom samarbeid i landsdekkende salgsteam, strukturert plan for kompetanseheving og en karriere du kan satse på
  • Mulighet for fleksibel arbeidstid og arbeidssted, samt hjemmekontor
  • Gode pensjons- og forsikringsordninger, i tillegg til konkurransedyktige betingelser

Arbeidssted vil være i Azets sine lokaler, men vi er fleksible rundt mulighet for hjemmekontor noen dager i uka. Oppstart etter avtale. Vi gjør oppmerksom på at søknader behandles fortløpende.

Har du spørsmål eller ønsker å vite mer om stillingen? Ta gjerne kontakt med salgssjef Børge Ferderly på tlf 948 81 808 eller leder for Innlandet Kari Mette Erstad på tlf 401 44 144.

I Azets tror vi at de beste løsningene oppstår når vi deler ulike erfaringer og perspektiver med hverandre. Uansett bakgrunn, nasjonalitet, alder, kjønn, legning eller funksjonshemming, ønsker vi deg velkommen til å søke på stillinger hos oss.

Søk på stillingen

NO00287 
Senior Rådgiver Søknadsfrist 27.04.2023 Flere arbeidssteder

Stillingstittel
Senior Rådgiver
Lokasjon
Oslo
Bergen
Trondheim
Stavanger
Forretningsområde
Advisory
Referansenummer
NO00287
Søk på stillingen

Vil du utvikle deg som konsulent innen finans og økonomi? Bli en del av Azets Advisory!

I Azets Advisory har du spennende arbeidsdager i møte. Vi bygger nemlig en kompetanserik, verdiskapende og bærekraftig konsulentavdeling i et av Norges største kompetansehus. Vi skal opp og fram! Som Senior Rådgiver hos oss får du muligheten til å jobbe med ulike kunder og prosjekter, og utvikle din faglige kompetanse. Vi er i vekst og på grunn av økt oppdragsmengde ser vi nå etter flere nye kollegaer til teamet. Advisory er en del av et konsulentmiljø som sammen med Karabingruppen består av nærmere 170 konsulenter. Vi sitter på 6 lokasjoner i landet, og vi har 1 felles ambisjon: Vi skal alltid gjøre oss fortjent til kundens tillit gjennom solid gjennomføringskraft og leveranser av høy kvalitet. Sammen skal vi skape en reell forskjell for kundene våre!

Aktuelle arbeidsoppgaver

Vi tilbyr ulike økonomitjenester for våre kunder, og vi ser etter deg som på kort frist kan tre inn i forskjellige virksomheter og prosjekter og skape verdi der du er. Du tar med deg din solide økonomiske kompetanse og erfaring og løser kundens behov - enten kunden er i vekst, i utvikling eller opplever endringer i arbeidsstokken. Rollene kan f.eks. være CFO, økonomisjef, regnskapssjef eller senior controller. Du må kunne tilpasse deg nye omgivelser raskt, bygge tillit og effektivt løse oppgavene som er naturlige for din rolle. Vi har spennende prosjekter og en variert kundemasse, der vi skreddersyr løsningen etter kundens behov. Hos oss vil du bl.a. kunne jobbe med: 

  • Økonomi- og virksomhetsstyring
  • Prosessforbedring og effektivisering 
  • Business Intelligence
  • Økonomisk og strategisk rådgivning
  • Controlling
  • Prosjektledelse
  • Management for Hire

Hvem ser vi etter?

Suksesskriteriene for å lykkes og trives hos oss er at du er sulten på utfordringer og liker stor variasjon i arbeidshverdagen. Vi ser etter deg som ønsker å bistå kundene våre med økonomisk rådgivning og som brenner for å løse deres utfordringer. Om du har jobbet noe i konsulentbransjen allerede er det et pluss, men ikke et krav - her vil vi kunne hjelpe deg. Det viktigste er din faglige tyngde og erfaring som du tar med til oss! Vi ser for oss at du pr. i dag jobber som økonomi- eller regnskapssjef, revisor, controller el., og at du trives godt med rollen og tilhørende arbeidsoppgaver. 

Vi ser etter deg som har en høyere økonomisk utdannelse og gjerne 4+ års relevant arbeidserfaring enten fra offentlig eller privat sektor. Du evner å se muligheter som dukker opp i markedet og tar tak i de. I tillegg kan du selge både din egen og andres kompetanse, og du er en relasjonsbygger som stadig utvider nettverket ditt. Hos oss vil du ha stor påvirkning på egen hverdag, og dyktige kollegaer i ryggen som du både kan utveksle erfaringer med, lære av og få støtte av når du trenger det. Som person ser vi for oss at du er løsningsorientert, selvstendig og analytisk, og vi håper du setter samarbeid like høyt på agendaen som det vi gjør. I tillegg stiller vi med stor takhøyde og godt humør! 

Hva kan vi gi deg?

  • En unik mulighet til å påvirke utviklingen av et Advisory-miljø i Norge
  • Et dyktig og støttende team i ryggen, som bistår deg og lytter til dine innspill
  • Et bredt spekter av utfordringer i et solid internasjonalt selskap i vekst
  • Et morsomt, utviklende og inkluderende arbeidsmiljø med høy kompetanse
  • Faglig og personlig utvikling gjennom samarbeid i team, dedikert kompetanseheving og en karriere du kan satse på
  • Gode pensjons- og forsikringsordninger, i tillegg til konkurransedyktige betingelser og ofte en kakebit i den sosiale sonen

Arbeidssted vil primært være ved et av våre kontorer i Bergen, Stavanger, Oslo eller Trondheim, med mulighet for hjemmekontor etter avtale. Oppstart etter nærmere avtale. 

Har du spørsmål eller ønsker du å vite mer om stillingen? Ta gjerne kontakt med med Head of Advisory - Financial & Business Management, Torstein Hauge, på tlf. 402 24 991.

I Azets tror vi at de beste løsningene oppstår når vi deler ulike erfaringer og perspektiver med hverandre. Uansett bakgrunn, nasjonalitet, alder, kjønn, legning eller funksjonsnedsettelse, ønsker vi deg velkommen til å søke på stillinger hos oss.

Søk på stillingen

NO00249 
Regnskapsrådgiver/konsulent Søknadsfrist 10.04.2023 Flere arbeidssteder

Stillingstittel
Regnskapsrådgiver/konsulent
Lokasjon
Sandefjord
Larvik
Forretningsområde
SME East
Referansenummer
NO00249
Søk på stillingen

Vil du utvikle deg innen regnskap og rådgivning? Sjekk ut Azets!

Litt om oss: Vi er et solid, bransjeledende og internasjonalt selskap, som i tillegg kan skilte med en unik lokal forankring. Vi jobber tett på kundene med automatiserte og fremtidsrettede løsninger og har byens triveligste kollegaer. På kontorene våre i Sandefjord og Larvik finner du en gjeng med bransjens beste hoder som nå er på leting etter nye kollegaer. 

Litt om deg: Du er en som tror at 1+1 kan blir mer enn 2 og at sammen blir vi gode. En engasjert og nysgjerrig type med utdanning innen økonomi og gjerne erfaring fra regnskapsbransjen. Du trives med kundekontakt og kommuniserer godt på norsk og engelsk. Du er klar for å gripe mulighetene.

Litt om oss + deg: Vi blir et glimrende team som sammen skaper en spennende og morsom hverdag. Vi utvikler oss, lærer av hverandre og oppnår gode resultater sammen!

Hos oss vil du kunne få jobbe med rapportering og kontroll, regnskapsnær rådgivning og årsoppgjør. Du vil bidra til at kunden får den beste løsningen og du vil skape et godt samarbeid med kunden.

Vi kan tilby:

  • Fast stilling i et spennende selskap i vekst
  • Et solid fagmiljø og mange muligheter for utvikling
  • Et morsomt, utviklende og inkluderende arbeidsmiljø
  • Bransjens mest fremtidsrettede løsninger 
  • Gode pensjon og forsikringsordninger
  • Fleksibel arbeidstid og hjemmekontor
  • I Sandefjord flytter inn i moderne lokaler midt i sentrum ved årsskiftet 23/24!

Høres dette interessant ut? Søk da vel!

Arbeidssted vil være i Azets sine lokaler i Sandefjord eller Larvik. Vi er fleksible rundt muligheten for hjemmekontor noen dager i uka. Søknader behandles fortløpende.

Oppstart etter avtale. Har du spørsmål eller ønsker å vite mer om stillingen? Ta gjerne kontakt med Avdelingsleder Pernilla Svensson, på tlf 915 68 139.

I Azets tror vi at de beste løsningene oppstår når vi deler ulike erfaringer og perspektiver med hverandre. Uansett bakgrunn, nasjonalitet, alder, kjønn, legning eller funksjonsnedsettelse, ønsker vi deg velkommen til å søke på stillinger hos oss.

Søk på stillingen

NO00286 
HR-spesialist Søknadsfrist 20.04.2023 Oslo

Stillingstittel
HR-spesialist
Lokasjon
Oslo
Forretningsområde
Advisory
Referansenummer
NO00286
Søk på stillingen

Bli del av konsulent-teamet innen HR, organisasjon og ledelse hos en av Nordens fremste rådgivningsbedrifter!

I Azets Advisory har du spennende arbeidsdager i møte. Vi bygger nemlig en kompetanserik, verdiskapende og bærekraftig konsulentavdeling i et av Norges raskest voksende konsulentmiljøer, og hos oss står HR, organisasjon og ledelse høyt på agendaen! Savner du fagmiljøet rundt deg å kunne sparre med, ha faglige diskusjoner med og kollegaer du kan utvikle deg sammen med? 

Som konsulent i Advisory vil du bli del av et meget kompetent, fremoverlent og inkluderende HR-team med over 25 spesialister, der egen utvikling gjennom samspill på tvers er viktig. Du får mulighet til å være pådriver og bidragsyter i å identifisere spennende prosjekter, og du vil oppleve at du skaper en reell forskjell for kundene våre. Vi er en del av et konsulentmiljø som sammen med Karabingruppen består av nærmere 170 konsulenter. Vi sitter på 6 lokasjoner i landet, og vi har én felles ambisjon: Vi skal alltid gjøre oss fortjent til våre kunders tillit gjennom solid gjennomføringskraft og leveranser av høy kvalitet. 

For våre kunder vil du kunne jobbe med:

  • Bredden av HR fra A til Å
  • Kultur og mangfold
  • Leder- og medarbeiderutvikling
  • Organisasjonsutvikling, endringsledelse, kompetanseutvikling og lederstøtte
  • Omorganisering
  • Digitalisering og effektivisering av HR-prosesser og transformasjon
  • Etablering av HR-prosesser og prosedyrer

Hvem ser vi etter?

Vi ser etter deg som har et hjerte for HR, organisasjon og ledelse, og som brenner for å levere det kunden har behov for! Du har jobbet bredt innen HR-faget i minimum 5 år, og kan samtidig kalle deg ekspert på enkelte av fagområdene. Du ser organisasjonen samtidig som du ser enkeltmennesket. Du er rågod på å kommunisere til alle nivåer i en organisasjon, i ulike bransjer. Vi tenker at du er en dyktig relasjonsbygger som ser muligheter for oss i markedet, og som ikke er redd for å ta tak i de. Har du noe erfaring som konsulent blir vi veldig glade! At du er tilpasningsdyktig, løsningsorientert og har godt humør setter vi pris på. 

Hos oss er det stor takhøyde og en tillitsbasert kultur. Om du også setter samarbeid og team høyt på dagsorden, da tror vi det kan bli en god match. Du lar deg trigge av å levere gode resultater og er ikke redd for å bli målt. Har du i tillegg høyere relevant utdannelse og minimum 5 års relevant erfaring, ser vi for oss at du vil passe godt inn i teamet vårt.

Hva kan vi gi deg?

  • En unik mulighet til å påvirke og utvikle fagområdene innen HR, organisasjon og ledelse i Azets Advisory
  • Et dyktig og støttende team i ryggen, som bistår deg og lytter til dine innspill
  • Opplæring i konsulentrollen og tett veiledning i salgsarbeid
  • Et bredt spekter av utfordringer i et solid internasjonalt selskap i vekst
  • Et morsomt, utviklende og inkluderende arbeidsmiljø med høy kompetanse
  • Faglig og personlig utvikling gjennom samarbeid i team, dedikert kompetanseheving og en karriere du kan satse på
  • Gode pensjons- og forsikringsordninger, i tillegg til konkurransedyktige betingelser og ofte en kakebit i den sosiale sonen

Arbeidssted vil primært være i Azets sine lokaler på Skøyen i Oslo, med mulighet for hjemmekontor etter avtale. Oppstart etter nærmere avtale. 

Har du spørsmål eller ønsker du å vite mer om stillingen? Ta gjerne kontakt med Head of Advisory – Human Resource, Truls Roll, på telefon 982 25 382.

I Azets tror vi at de beste løsningene oppstår når vi deler ulike erfaringer og perspektiver med hverandre. Uansett bakgrunn, nasjonalitet, alder, kjønn, legning eller funksjonsnedsettelse, ønsker vi deg velkommen til å søke på stillinger hos oss.

Søk på stillingen

NO00279 
Lønnsrådgiver Søknadsfrist 13.04.2023 Stavanger

Stillingstittel
Lønnsrådgiver
Lokasjon
Stavanger
Forretningsområde
SME Kyst
Referansenummer
NO00279
Søk på stillingen

Har du god teknisk forståelse, er kundefokusert og har erfaring med lønn?

Vår oppdragsmengde vokser og vi ser derfor etter en erfaren og kundefokusert lønnsrådgiver som ønsker å utvikle deg sammen med oss. I tillegg ønsker vi at du har et brennende engasjement for lønnsfaget og god systemforståelse. 

Hos oss vil du bli en del av et lønnsteam på 10 personer, som alle har et stort kundefokus og som hver dag jobber hardt for å levere bransjens beste rådgivning innen lønn og HR. Vi er opptatt av at alle skal ha det bra på jobb, og vi er flinke til å dele  kunnskap og motivasjon med våre kollegaer.

Høres dette interessant ut? Da vil vi gjerne høre fra deg! 

Som lønnsrådgiver i Azets vil du få ansvar for en egen kundeportefølje og gjennomføre alt fra lønnskjøring, kundemøter, årsoppgjør og faglig oppdateringer. Kundene våre kommer stadig med spennende problemstillinger, som vi med stor glede løser sammen med dem. Dette betyr at du vil samarbeide tett med kundene våre, gi dem støtte og faglig rådgivning innen lønn og HR. Du vil ha ansvar for å å videreutvikle leveranse og kunderelasjoner, samt sikre at de tilbys riktige løsninger og tjenester.

Hvem er du?

  • Har høyere økonomisk utdannelse, men relevant erfaring kan kompensere for dette
  • Ha interesse for hvordan teknologi kan gjøre lønn og regnskap mer effektivt.
  • Gjerne erfaring med rådgivning innen lønn og HR, men er ikke et krav
  • God kjennskap til lover og regler innen lønnsfaget
  • En relasjonsbygger som er genuint opptatt av kundens behov
  • Stor arbeidskapasitet og trives med en til dels travel arbeidshverdag
  • God muntlig og skriftlig fremstillingsevne, både på norsk og engelsk

Hvorfor velge å jobbe i Azets?

Vi har et godt arbeidsmiljø hvor vi samarbeider på tvers av team og avdelinger, og utfyller hverandre med å dele kunnskap internt og eksternt. Som ansatt hos Azets i Stavanger vil du bli en del av et kompetansemiljø med 70 engasjerte kollegaer lokalt og nesten 1000 nasjonalt. 

  • Et solid fagmiljø med muligheter for utvikling og tett samarbeid med mange av våre tusen kolleger rundt om i landet
  • Et morsomt, utviklende og inkluderende arbeidsmiljø med høy kompetanse
  • Mulighet for fleksibel arbeidstid og tilrettelegging for bruk av hjemmekontor noen dager i uken
  • Gode pensjons- og forsikringsordninger
  • Personalklubb som arrangerer kjekke sosiale aktiviteter
  • Quiz og god kantineordning

Arbeidssted vil være hovedsakelig i Azets sine flotte lokaler på Forus i Stavanger. Oppstart etter avtale. Vi gjør oppmerksom på at søknader behandles fortløpende. 

Har du spørsmål eller ønsker å vite mer om stillingen? Ta gjerne kontakt med Teamleder Martine Marques på tlf 957 07 076, så får du svar på alt du måtte lure på.

I Azets tror vi at de beste løsningene oppstår når vi deler ulike erfaringer og perspektiver med hverandre. Uansett bakgrunn, nasjonalitet, alder, kjønn, legning eller funksjonsnedsettelse, ønsker vi deg velkommen til å søke på stillinger hos oss.

Søk på stillingen

NO00276 
Sales Manager Søknadsfrist 12.04.2023 Stavanger

Stillingstittel
Sales Manager
Lokasjon
Stavanger
Forretningsområde
SME Kyst
Referansenummer
NO00276
Søk på stillingen

Ønsker du en svært variert arbeidshverdag innen salg i en bransje med stor utvikling?

Vi ser etter en sulten og resultatbevisst Sales Manager som vil få ansvar for å bygge relasjoner og levere salg til Stavanger. Du får muligheten til å jobbe i bransjens største salgsorganisasjon med en rekke kolleger representert både i Norge og internasjonalt og vil få ansvaret for å bygge en god salgskultur internt og med våre mange partnere. Vi har gode verktøy, prosedyrer og støttefunksjoner etablert og du vil bli en del av regionens ledergruppe.  

Du vil jobbe med salg av våre tjenester og teknologi innen regnskap, lønn, rådgiving, system og konsulenttjenester. Som Sales Manager i Azets får du muligheten til å påvirke utviklingen og øke verdiskapningen i din region. Du vil ha stor påvirkning på egen hverdag for å bygge relasjoner og levere salg av topp kvalitet. Høres dette spennende ut? Vi hører gjerne fra deg!

Hva vil du jobbe med hos oss?

  • Operativt salg og salgsledelse, med ansvar for regionens salgsbudsjett
  • Oppsøkende salgsvirksomhet, kundemøter og presentasjoner
  • Overordnet ansvar og aktuelle ressurser for salgsfaget i regionen, herunder kvalitet og forbedring av prosessene
  • Ledergruppens ansvarlige på salg- og markedsarbeid
  • Utstrakt samarbeid med salgsteamet og selskapets rådgivere og lokale ledere
  • Bygge nettverk og bistå i gjennomføring av markedsaktiviteter

Hvem er du?

  • Har erfaring med løsnings- og relasjonssalg til bedriftsmarkedet
  • Gjerne høyere utdanning innen økonomi, markedsføring og salg
  • Relasjonsbygger, uredd, sulten og resultatbevisst
  • Har god forretningsforståelse og evner å se hvordan Azets kan bidra til å gjøre virksomheter mer lønnsomme
  • Erfaring med ledelse eller salgsledelse vil telle positivt

Hvorfor jobbe med salg i Azets?

  • En svært variert arbeidsdag i en utviklende bransje i et solid selskap i vekst
  • Et morsomt, utviklende og inkluderende arbeidsmiljø med høy kompetanse
  • Faglig og personlig utvikling gjennom samarbeid i landsdekkende salgsteam, strukturert plan for kompetanseheving og en karriere du kan satse på
  • Mulighet for fleksibel arbeidstid og arbeidssted, samt hjemmekontor
  • Gode pensjons- og forsikringsordninger, i tillegg til konkurransedyktige betingelser 

Arbeidssted vil være Azets sine lokaler på Forus i Stavanger. Noe reising må påregnes. 

Vi gjør oppmerksom på at søknader behandles fortløpende. 

Har du spørsmål eller ønsker du å vite mer om stillingen? Ta gjerne kontakt med avdelingsleder, Marie Høines, på telefon 920 59 510 eller Salgsdirektør Norge,Tor-Øyvind Lindenberg, på telefon 466 86 000.

I Azets tror vi at de beste løsningene oppstår når vi deler ulike erfaringer og perspektiver med hverandre. Uansett bakgrunn, nasjonalitet, alder, kjønn, legning eller funksjonsnedsettelse, ønsker vi deg velkommen til å søke på stillinger hos oss.

Søk på stillingen

NO00124 
For studenter ved USN - Nyutdannet regnskaps- eller lønnskonsulent Søknadsfrist 31.03.2023 Flere arbeidssteder

Stillingstittel
For studenter ved USN - Nyutdannet regnskaps- eller lønnskonsulent
Lokasjon
Forretningsområde
SME Kyst
Referansenummer
NO00124
Søk på stillingen

Klar for å kickstarte karrieren din i et innovativt og fremtidsrettet selskap? Bli med i Azets program for nyutdannede!

 Azets er et internasjonalt konsern som tilbyr regnskap, lønn, rådgivning, IT og forretningstjenester.

Er du på jakt etter varierte arbeidsoppgaver og verdifull erfaring? Vi søker nyutdannede regnskaps- og lønnskonsulenter med oppstart august 2023. Du vil bli en del av et program med nyutdannede fra hele landet og delta på faglige og sosiale samlinger. Les mer om programmet her. Du kan også lese blogginnlegg fra første samling 2022 her. 

I Azets kan du nå så langt du selv vil. Det er dine ambisjoner, prestasjoner og motivasjon som vil være avgjørende for din karriereutvikling hos oss. Vi har en fleksibel karrieremodell som gir unike muligheter, og vi vil være en god støttespiller i din utvikling. Har du det som skal til for å bli en Azetser? Da vil vi høre fra deg!

Vi ser etter deg som ivrer etter å være kundenes viktigste sparringspartner, og som brenner for å gjøre hverdagen deres enklere og mer effektiv slik at de kan nå sine mål. Hos oss er det høyt under taket og du får mulighet til å påvirke din egen arbeidshverdag i en bransje i stor utvikling.

I Azets vil du blant annet få jobbe med:

  • Regnskap og økonomisk rådgivning til våre kunder
  • Rådgivning innen lønn og HR
  • Effektivisering og utvikling av våre interne prosesser
  • Sikre at kundene tilbys riktige løsninger og tjenester
  • Bransjens mest automatiserte og fremtidsrettede løsninger
  • Samarbeid med våre kolleger i og utenfor Norge

Hvem er du?

Felles for Azetsere er at vi er sultne, vi motiveres av variasjon, gode kundeopplevelser og er alltid på leting etter gode løsninger. Vi deler mer enn gjerne kunnskap, og stiller opp når noen har behov for hjelp og støtte.

Vi ser etter studenter som fullfører bachelor- eller mastergrad innen regnskap/økonomi sommeren 2023. Du har god muntlig og skriftlig fremstillingsevne, både på norsk og engelsk.

Vi ønsker også gjerne at du kjenner deg igjen i disse punktene:

  • Er engasjert og har et brennende ønske om å lære
  • Ser muligheter og tar initiativ
  • Samarbeider godt med andre og trives med teamarbeid
  • Er nysgjerrig på teknologi, og setter deg raskt inn i nye løsninger og systemer 

Vi kan blant annet tilby:

  • Mulighet til å utvikle deg både faglig og personlig
  • Faglige og sosiale samlinger i forbindelse med nyutdannet-programmet
  • Varierte arbeidsoppgaver med ansvar og påvirkningskraft
  • Fast stilling i et solid og spennende selskap i vekst
  • Sosialt og godt arbeidsmiljø med solid kompetanse
  • Gode pensjons- og forsikringsordninger

Vi er godt representert i hele Norge med over 50 kontorer – både i de største byene og de mindre stedene. Vi kan ha muligheter ved flere av våre lokasjoner og vi ber derfor om at du oppgir ønskede arbeidssteder i prioritert rekkefølge i søknaden. Oversikten over våre kontorer finner du her.

Vitnemål/karakterutskrift (fra videregående skole og høyere utdanning) må legges ved søknaden for å bli vurdert. Ønsker du å vite mer om stillingen? Ta kontakt med HR rådgiverne Malin Eggen tlf. 45 45 20 89 eller Mathilde Hagen tlf. 90 23 08 81 dersom du har spørsmål om stillingen. Alle søknader vil bli vurdert løpende.

Vil du vite mer om hvordan det er å jobbe i Azets? Les mer på våre karrieresider, og følg oss gjerne på LinkedInog Instagramfor å se våre siste oppdateringer.

I Azets tror vi at de beste løsningene oppstår når vi deler ulike erfaringer og perspektiver med hverandre. Uansett bakgrunn, nasjonalitet, alder, kjønn, legning eller funksjonsnedsettelse, ønsker vi deg velkommen til å søke på stillinger hos oss.

Søk på stillingen

NOGA00001 
Åpen søknad Søknadsfrist 31.12.2099 Flere arbeidssteder

Stillingstittel
Åpen søknad
Lokasjon
Gjøvik
Hønefoss
Moss
Bodø
Trondheim
Drammen
Hamar
Levanger
Ålesund
Oslo
Lillehammer
Lillestrøm
Larvik
Bergen
Tromsø
Kristiansand
Stavanger
Forretningsområde
Stab
Referansenummer
NOGA00001
Søk på stillingen

Vil du påvirke fremtiden til et bransjeledende og solid selskap, hvor du virkelig får muligheten til å utvikle deg? Da er det slettes ikke utenkelig at en karriere i Azets er midt i blinken for deg! Hos oss står kunnskap sentralt, og vi legger stor vekt på å bygge et godt arbeidsmiljø og en kultur med stor takhøyde – både faglig og personlig.

Å jobbe i Azets er en spennende og utviklende reise i forskjellige avdelinger, fagområder og land. Vi har en sterk lokal forankring med omkring 50 kontorer i Norge. Azets investerer kraftig i ny teknologi og er en bransjeledende aktør innen nearshoring, automatisering, digitalisering og skybaserte løsninger.

Finner du ingen ledig stilling som passer for deg akkurat nå, men du ønsker å bli en del av et spennende selskap i rivende vekst? Da vil vi gjerne at du sender oss en åpen søknad!

Vi ser etter deg som har erfaring innen:

  • Regnskap (gjerne statsautorisert regnskapsfører)
  • Økonomisk rådgivning
  • Controlling, rapportering og årsoppgjør
  • Lønnstjenester og HR-rådgivning
  • Salg (B2B)
  • Ledelse
  • IT

Vi gjør oppmerksom på at vi kontakter aktuelle kandidater fortløpende. Dersom du ikke hører fra oss innen kort tid, har vi dessverre ingen ledig stilling som matcher din profil akkurat nå. Vi kontakter deg gjerne på et senere tidspunkt dersom vi har en aktuell stilling for deg.

Registrer deg gjerne med vår jobbagent for å bli varslet om ledige stillinger som passer din profil. Du kan lese mer om hvordan det er å jobbe hos oss på våre karrieresider. Følg oss gjerne på LinkedIn og Instagram for å se våre siste oppdateringer.

I Azets tror vi at de beste løsningene oppstår når vi deler ulike erfaringer og perspektiver med hverandre. Uansett bakgrunn, nasjonalitet, alder, kjønn, legning eller funksjonsnedsettelse, ønsker vi deg velkommen til å søke på stillinger hos oss.

Søk på stillingen

NOGA00002 
Åpen søknad - Azets Advisory Søknadsfrist 31.12.2099 Flere arbeidssteder

Stillingstittel
Åpen søknad - Azets Advisory
Lokasjon
Oslo
Lillehammer
Kristiansand
Bergen
Trondheim
Stavanger
Forretningsområde
Advisory
Referansenummer
NOGA00002
Søk på stillingen

Bli del av konsulentteamet hos en av Nordens fremste rådgivningsbedrifter!

I Azets Advisory har du spennende arbeidsdager i møte. Vi bygger nemlig en kompetanserik, verdiskapende og bærekraftig konsulentavdeling i et av Norges største kompetansehus. Vi skal opp og fram, og vi skal gjøre kundene våre gode! De siste årene har vi hatt en formidabel vekst og utvikling, og målsettingen fremover er at vi skal holde veksttakten på samme nivå. Vil du bli med oss på denne utviklingen og bidra i arbeidet med å skape gevinster for kundene våre?

Som konsulent/rådgiver hos oss får du muligheten til å jobbe med ulike kunder og prosjekter, og utvikle din faglige kompetanse. Advisory er en del av et konsulentmiljø som sammen med Karabingruppen består av nærmere 150 konsulenter. Vi sitter på 6 lokasjoner i landet, og vi har 1 felles ambisjon: Vi skal alltid gjøre oss fortjent til våre kunders tillit gjennom solid gjennomføringskraft og leveranser av høy kvalitet.

Hvem er vi?

Hos oss består Advisory av fire forretningsområder. Vi har høy kompetanse innen økonomisk rådgivning og virksomhetsstyring, business intelligence, forretningsutvikling og bærekraft. I tillegg har vi solid kompetanse innen operasjonell og strategisk HR. Felles for alle områdene er at vi har varierte arbeidsdager, ulike utfordringer og spennende kunder. 

Vi er en positiv og glad gjeng, vi har stor takhøyde og har det gøy på jobb! Vi bistår og hjelper hverandre, og samarbeid står høyt på agendaen. Til sammen har vi en solid faglig kompetanse som vi drar nytte av på tvers av team og lokasjoner. Hos oss har alle muligheten til å være med å påvirke, utvikle og bygge et Advisory-miljø, i tillegg til egen kompetanse. 

Vi ønsker oss flere dyktige kolleger, både senior- og junior-profiler. Vi ser helst at du har minimum et par års relevant arbeidserfaring på juniornivået. I skrivende stund sitter vi i Oslo, Bergen, Stavanger, Trondheim, Kristiansand og Innlandet. Vi er stadig nysgjerrig på å utforske nye områder og hører gjerne fra deg som bor andre steder i vårt langstrakte land også!

Hvilke muligheter finnes?

Vi ser etter deg som har kompetanse/ekspertise innenfor:

  • Offentlige prosjekter og forvaltning
  • Anbudsprosesser
  • Management for hire
  • Operasjonell HR (A til Å)  
  • Strategisk HR, gjerne spisskompetanse innen organisasjon og ledelse (eks. lederutvikling, konflikthåndtering, arbeidsrett og/eller HR for hire)
  • Virksomhetsforbedring og prosessforbedringer 
  • Økonomisk styring og budsjettering 
  • Økonomisk rådgivning og analyse, konsernregnskap og skatt
  • Forretningsutvikling og strategiarbeid 
  • Prosjektledelse 
  • Bærekrafts-området (eks. rapportering, grønn finansiering, compliance m.m.)
  • Microsoft Power Platform og øvrige Business Intelligence-verktøy
  • Aktuelle sertifiseringer som kan komme til nytte i Advisory sine fire leveranseområder

Det kreves solid teknologisk forståelse og kompetanse innen BI-området vårt. Utover dette er god teknologisk forståelse og/eller erfaring med digitalisering/automatisering noe vi verdsetter høyt! Er vi så heldige at du i tillegg har noe erfaring med bedriftssalg (ikke et krav), håper vi at du vil sende oss noen ord om deg selv allerede i dag! 

Vi gjør oppmerksom på at vi kontakter aktuelle kandidater fortløpende. Dersom du ikke hører fra oss innen kort tid, har vi dessverre ingen ledig stilling i Advisory som matcher din profil akkurat nå.

Se for øvrig alle våre ledige stillinger her. Du kan lese mer om hvordan det er å jobbe hos oss på våre karrieresider. Følg oss gjerne på LinkedIn og Instagram for å se våre siste oppdateringer.

I Azets tror vi at de beste løsningene oppstår når vi deler ulike erfaringer og perspektiver med hverandre. Uansett bakgrunn, nasjonalitet, alder, kjønn, legning eller funksjonsnedsettelse, ønsker vi deg velkommen til å søke på stillinger hos oss.

Søk på stillingen

NO00261 
Regnskapskonsulenter/rådgivere - Internasjonale kunder Søknadsfrist 04.04.2023 Flere arbeidssteder

Stillingstittel
Regnskapskonsulenter/rådgivere - Internasjonale kunder
Lokasjon
Moss
Oslo
Forretningsområde
SME East
Referansenummer
NO00261
Søk på stillingen

Ønsker du å jobbe med kunder og kjente merkevarenavn fra hele verden? Bli en del av Azets Internasjonal avdeling!

Vil du bli en del av nordens ledende leverandør av tjenester innen regnskap, lønn og rådgivning? Da bør du lese videre! Vi er i stadig vekst, og trenger flere skarpe hoder på bransjens beste lag. Du blir en del av internasjonal avdeling, som er et særskilt satsningsområde i Azets. Azets er medlem av det verdensomspennende nettverket Alinial Global. https://www.allinialglobal.com/
Som medarbeider i Internasjonal avdeling vil du bli en del av et både nasjonalt og internasjonalt kompetansemiljø som stadig vokser. Vi jobber med kunder og kjente merkevarer fra hele verden, og som har eiere eller konserntilhørighet utenfor Norge. Dette er virksomheter i alle størrelser, som er i ulike faser, har forskjellige behov og hvor Azets vil være deres viktigste lokale partner. Dette gir en unik mulighet for å bistå kunden til å manøvrere seg i en hverdag blant spørsmål og svar, samt lover og regler de ikke kjenner til. Teknologi er også et viktig element i vår hverdag for å bistå våre kunder.  

Hos oss får du jobbe med:

  • Regnskap, variert rådgivning og som støttespiller for internasjonale kunder
  • Delta i kundemøter og optimalisere samarbeidet med kunden
  • Tilrettelegge for best mulig utnyttelse av våre løsninger for kunden
  • Samarbeid med våre kolleger i og utenfor Norge, samt andre samarbeidspartnere
  • Kundeutvikling - bidra til å skape vekst på internasjonale kunder

Hva er det beste med å jobbe i Azets:

  • Spennende utfordringer i et solid internasjonalt konsern i vekst og endring
  • Et solid fagmiljø med muligheter for utvikling sammen med kunder og kolleger
  • Et morsomt, utviklende og inkluderende arbeidsmiljø med høy kompetanse
  • Bransjens mest fremtidsrettede løsninger
  • God opplæring og individuell opplæringsplan med oppfølging underveis
  • Mulighet for fleksibel arbeidstid og hjemmekontor
  • Sosiale aktiviteter av ulike slag
  • Konkurransedyktige pensjons- og forsikringsordninger

Hvem er du?

  • Du har høyere økonomisk utdannelse, men relevant arbeidserfaring kan kompensere for dette
  • Du har med fordel erfaring fra/med internasjonale virksomheter, gjerne også innen lønn/HR
  • Du kommuniserer godt både muntlig og skriftlig på norsk og engelsk, gjerne også andre språk
  • Du trives med kundekontakt og relasjonsbygging, og evner å skape tillit
  • Samarbeider godt med andre, og trives med teamarbeid
  • Ser muligheter og tar initiativ
  • Er nysgjerrig på teknologi, og setter deg raskt inn i nye løsninger og systemer

Arbeidssted vil være ved Azets sine kontorer i Moss, eller på Skøyen i Oslo. Oppstart etter avtale.

Vi gjør oppmerksom på at søknader behandles fortløpende.

For ytterligere informasjon om stillingene, vennligst ta kontakt med leder for Internasjonal avdeling Arne Dahl på tlf. 970 62 624.

I Azets tror vi at de beste løsningene oppstår når vi deler ulike erfaringer og perspektiver med hverandre. Uansett bakgrunn, nasjonalitet, alder, kjønn, legning eller funksjonshemming, ønsker vi deg velkommen til å søke på stillinger hos oss.

Søk på stillingen

NO00260 
Regnskapskonsulenter/rådgivere - Internasjonale kunder Søknadsfrist 03.04.2023 Stavanger

Stillingstittel
Regnskapskonsulenter/rådgivere - Internasjonale kunder
Lokasjon
Stavanger
Forretningsområde
SME East
Referansenummer
NO00260
Søk på stillingen

Ønsker du å jobbe med virksomheter fra hele verden? Bli med å bygge Azets internasjonal avdeling Stavanger!

Vi etablerer avdeling for internasjonale kunder ved vårt kontor i Stavanger, og søker derfor etter engasjerte og dyktige medarbeidere på laget!

Som medarbeider i Internasjonal avdeling vil du bli en del av et både nasjonalt og internasjonalt kompetansemiljø som stadig vokser. Vi jobber med kunder fra hele verden, og som har eiere eller konserntilhørighet utenfor Norge. Dette er virksomheter i alle størrelser, som er i ulike faser, har forskjellige behov og hvor Azets vil være deres viktigste lokale partner. Dette gir en unik mulighet for å bistå kunden til å manøvrere seg i en hverdag blant spørsmål og svar, samt lover og regler de ikke kjenner til. Teknologi er også et viktig element i vår hverdag for å bistå våre kunder.

I våre moderne lokaler i Stavanger får du jobbe sammen med 75 positive og engasjerte kolleger med god spredning i alder, og et godt sosialt miljø.

Hos oss får du jobbe med:

  • Regnskap, økonomi, skatt og avgift, variert rådgivning og som støttespiller for internasjonale kunder
  • Delta i kundemøter og optimalisere samarbeidet med kunden
  • Tilrettelegge for best mulig utnyttelse av våre løsninger for kunden
  • Samarbeid med våre kolleger i og utenfor Norge, samt andre samarbeidspartnere
  • Kundeutvikling - bidra til å skape vekst på internasjonale kunder

Hva er det beste med å jobbe i Azets:

  • Spennende utfordringer i et solid internasjonalt selskap i vekst og endring
  • Et solid fagmiljø med muligheter for utvikling sammen med kunder og kolleger
  • Et morsomt, utviklende og inkluderende arbeidsmiljø med høy kompetanse
  • Bransjens mest fremtidsrettede løsninger
  • God opplæring og individuell opplæringsplan med oppfølging underveis
  • Mulighet for fleksibel arbeidstid og hjemmekontor
  • Sosiale aktiviteter av ulike slag
  • Konkurransedyktige pensjons- og forsikringsordninger

Hvem er du?

  • Du har høyere økonomisk utdannelse, men relevant arbeidserfaring kan kompensere for dette
  • Du har med fordel erfaring fra internasjonale virksomheter, også innen lønn/HR
  • Du kommuniserer godt både muntlig og skriftlig på norsk og engelsk, gjerne også andre språk
  • Du trives med kundekontakt og relasjonsbygging, og evner å skape tillit
  • Samarbeider godt med andre, og trives med teamarbeid
  • Ser muligheter og tar initiativ
  • Er nysgjerrig på teknologi, og setter deg raskt inn i nye løsninger og systemer

Arbeidssted vil være i Azets sine lokaler i Stavanger. Oppstart etter avtale.

Vi gjør oppmerksom på at søknader behandles fortløpende.

For ytterligere informasjon om stillingene, vennligst ta kontakt med leder for Internasjonal avdeling Arne Dahl på tlf. 970 62 624.

I Azets tror vi at de beste løsningene oppstår når vi deler ulike erfaringer og perspektiver med hverandre. Uansett bakgrunn, nasjonalitet, alder, kjønn, legning eller funksjonshemming, ønsker vi deg velkommen til å søke på stillinger hos oss.

Søk på stillingen

NO00197 
Senior payroll advisor Søknadsfrist 30.03.2023 Oslo

Stillingstittel
Senior payroll advisor
Lokasjon
Oslo
Forretningsområde
Payroll Nordic
Referansenummer
NO00197
Søk på stillingen

Do you want to join one of the leading Nordic providers of payroll services? Become part of Azets!

We are looking for a senior advisor with a passion for payroll to join the  ADP team at Azets' in Skøyen, Oslo.

ADP is one of the largest US-based companies in the world, offeringstreamlined payroll services on a global level. In the countries in which they are not located - such as Scandinavia, they use Azets to deliver payroll services to their clients. Azets has been a Nordic partner with ADP for close to 10 years and assists many of their largest and most renowned customers.

Our goal is to make customers more efficient based on, among other things, competence, forward-thinking solutions, good customer contact and simplification of processes. In our work, we emphasize personal contact and good relationships, also across nordic  borders. Through our professionally strong employees and varied customers, the opportunities for personal development are great, and we also hope that you will share your knowledge with us. We look forward to having you on the team!

Your work tasks:

  • Coordinatorbetween the customer and our payroll production department
  • Support and advice in payroll for our international customers
  • Control payroll production from A-Z
  • Ensure that customers are offered the right solutions and services
  • Start-up and transfer of new payroll projects to the production department
  • Responsibility for further developing delivery and relationship with your customer portfolio
  • Handling and control of sickness absence and pension for customers
  • Hold customer meetings in English and Norwegian
  • Standardization and digitization of processes

Who are you?

We are looking for you who have experience in payroll and/or outsourcing. It is important to us that you can put the customer in focus at all times and have the ability to work proactively. We are a group that is passionate about payroll and its future growth and we want you to join us on this journey. Some key qualities we are looking for :

  • Minimum 2 years experience with payroll/outsourcing
  • Detail oriented and structured
  • Knowledge of relevant legislation 
  • Good oral and written presentation skills, both in English and Norwegian
  • Good IT understanding, including solid knowledge of Excel

Why choose a job in Azets?

At Azets, we work in a modern way. We are an innovator in the market and are far ahead in the transition to the use of automation, digitization and cloud-based solutions. You also get:

  • A strong professional environment with broad expertise and good development opportunities
  • A social and inclusive work environment
  • Exciting challenges in a solid company in growth and change
  • Opportunities to work Nordically in various rolls such as start up, super users, advisory etc
  • Good pension and insurance schemes
  • Flexible working days with good opportunities for a home office

The workplace will be in Skøyen. Start-up by appointment. Please note that applications are processed on an ongoing basis.

Do you have questions or would you like to know more about the position? Feel free to contact Department manager Preethi Rasmussen on tel. 45 41 46 77.

In Azets, we believe that the best solutions arise when we share different experiences and perspectives with each other. Regardless of background, nationality, age, gender, orientation or disability, we welcome you to apply for positions with us.

Søk på stillingen

NO00180 
Regnskapsrådgiver Søknadsfrist 31.03.2023 Mo i Rana

Stillingstittel
Regnskapsrådgiver
Lokasjon
Mo i Rana
Forretningsområde
SME Kyst
Referansenummer
NO00180
Søk på stillingen

Søker du nye muligheter innen regnskap og rådgivning? Bli en del av Azets!

I Azets jobber vi moderne og vi er en innovatør i markedet med å ligge langt fremme i omstillingen til bruk av automatisering, digitalisering og skybaserte løsninger. Kundeporteføljen vår utvikler seg og etterspør stadig mer avanserte økonomiske tjenester og rådgiving som gjør at arbeidsdagen vår blir full av spennende utfordringer. Kundeporteføljen består av forskjellige type selskaper og du vil kunne bli en del av en tilværelse fylt av innovative løsninger og godt driv.

Vi er et godt sammensatt team med engasjerte og positive medarbeidere. Hverdagen hos oss er både sosial og lærerik, og du vil ha nesten 1000 dyktige kolleger i ryggen rundt om i Norge som utfyller hverandre med å dele kunnskap og erfaringer. Vår motivasjon ligger i å se at innsatsen vi legger ned bidrar til at kundene våre lykkes. 

Vi ser etter en faglig dyktig rådgiver innen regnskap og økonomi som kan utfordre og utvikle oss videre. Er du den vi leter etter?

Hva vil du jobbe med?

  • Økonomisk rådgivning, controlling, rapportering og årsoppgjør
  • Delta i kundemøter og optimalisere samarbeidet med kunden
  • Faglig rådgivning og støtte til våre kunder
  • Forbedring og effektivisering av rutiner og prosesser
  • Ansvar for å videreutvikle leveranse og relasjoner til våre kunder

Hvem er du?

  • Har høyere økonomisk utdannelse, men relevant erfaring kan kompensere for dette
  • Solid regnskapsforståelse og minimum tre års relevant erfaring
  • Du er gjerne autorisert regnskapsfører, men det er ikke et krav
  • God kjennskap til lover og regler innen regnskap 
  • God muntlig og skriftlig fremstillingsevne, både på norsk og engelsk
  • Trives med kundekontakt og relasjonsbygging

Hvorfor velge å jobbe i Azets?

  • Et solid fagmiljø med muligheter for utvikling og tett samarbeid med mange av våre tusen kolleger rundt om i landet
  • Spennende utfordringer i et solid selskap i vekst og endring, og som ønsker å fortsette å lede an i den digitale utviklingen
  • Mulighet for fleksibel arbeidstid og hjemmekontor 
  • Gode pensjons- og forsikringsordninger

Arbeidssted vil være i Azets sine lokaler i Søndre gate 2, men vi er fleksible rundt mulighet for regelmessig hjemmekontor noen dager i uka. Oppstart etter avtale.

Søknader behandles fortløpende.

Har du spørsmål eller ønsker å vite mer om stillingen? Ta gjerne kontakt med avdelingsleder Tone Gulliksen på tlf. 975 01 751.

I Azets tror vi at de beste løsningene oppstår når vi deler ulike erfaringer og perspektiver med hverandre. Uansett bakgrunn, nasjonalitet, alder, kjønn, legning eller funksjonsnedsettelse, ønsker vi deg velkommen til å søke på stillinger hos oss.

Søk på stillingen

NO00269 
Teamleder Søknadsfrist 31.03.2023 Ålesund

Stillingstittel
Teamleder
Lokasjon
Ålesund
Forretningsområde
SME Kyst
Referansenummer
NO00269
Søk på stillingen

Har du erfaring innen regnskap og ønsker å bidra til å skape vekst og gode resultater?

Vi søker etter en engasjert og erfaren teamleder for våre dyktige og motiverte regnskapskonsulenter og rådgivere i Azets Insight. Vi har et stort engasjement for kundene våre og vi jobber hardt for å levere bransjens beste rådgivning. Nå ser vi etter deg som ønsker å skape vekst og gode resultater sammen med oss. 

Ved vårt kontor i Ålesund er vi en godt sammensatt gjeng med foroverlente, engasjerte og positive medarbeidere. Hverdagen i Azets er spennende og lærerik, og vi jobber med bransjens beste og mest automatiserte systemer og prosesser.

Høres dette spennende ut? Ta kontakt da vel!

Hva vil du jobbe med?

  • Ansvarlig for teamets tjenesteleveranse til våre kunder
  • Personal-og resultatansvar for teamet
  • Bidra i salgsprosesser for regnskapsleveranser i samarbeid med salgsapparat
  • Strukturere og effektivisere leveransene 
  • Rådgivning mot kunder

Hvem er du?

  • Solid erfaring innen regnskap og gjerne statsautorisert regnskapsfører
  • Høyere økonomisk utdannelse, men erfaring kan kompensere for dette
  • Tidligere ledererfaring er en fordel, men ikke et krav 
  • God muntlig og skriftlig framstillingsevne, både på norsk og engelsk
  • Solid arbeidskapasitet og er strukturert
  • Forretningsforståelse 

Hvorfor bli en del av Azets?

  • Bransjens mest fremtidsrettede løsninger
  • Varierte arbeidsoppgaver med ansvar og påvirkningskraft
  • Spennende utfordringer i et solid internasjonalt selskap i vekst og endring
  • Godt arbeidsmiljø med høy kompetanse
  • Mulighet for fleksibel arbeidstid og hjemmekontor 
  • Gode pensjons- og forsikringsordninger

Arbeidssted vil være i Azets sine lokaler i Breivika, Ålesund. 

Vi gjør oppmerksom på at søknader behandles fortløpende. Oppstart etter avtale. 

Har du spørsmål eller ønsker å vite mer om stillingen? Ta gjerne kontakt med avdelingsleder, Cathrine Ballo Olsen, på telefon 977 64 636. 

I Azets tror vi at de beste løsningene oppstår når vi deler ulike erfaringer og perspektiver med hverandre. Uansett bakgrunn, nasjonalitet, alder, kjønn, legning eller funksjonsnedsettelse, ønsker vi deg velkommen til å søke på stillinger hos oss.

Søk på stillingen

NO00263 
Lønnskonsulent - nyutdannet fra fagskole Søknadsfrist 30.03.2023 Flere arbeidssteder

Stillingstittel
Lønnskonsulent - nyutdannet fra fagskole
Lokasjon
Forretningsområde
Stab
Referansenummer
NO00263
Søk på stillingen

Klar for å jobbe med lønn og rådgivning i et innovativt og fremtidsrettet selskap?

Azets er et internasjonalt konsern som tilbyr regnskap, lønn, rådgivning, IT og forretningstjenester. Vi har 50 kontorer lokalisert rundt om i Norge. 

Er du på jakt etter varierte arbeidsoppgaver og verdifull erfaring fra et fagområde i stor vekst? Vi søker nyutdannede lønnskonsulenter som har utdannelse fra fagskole. Vi kan love deg en solid opplæring og god oppfølging. 

I Azets kan du nå så langt du selv vil. Det er dine ambisjoner, prestasjoner og motivasjon som vil være avgjørende for din karriereutvikling hos oss. Vi har en fleksibel karrieremodell som gir unike muligheter, og vi vil være en god støttespiller i din utvikling. Har du det som skal til for å bli en Azetser? Da vil vi høre fra deg!

Som lønnskonsulent i Azets vil du blant annet få jobbe med:

  • Totalansvar for lønnsleveranse på egen kundeportefølje
  • Rådgivning og støtte innen lønn og HR til våre kunder
  • Effektivisering og utvikling av våre interne prosesser
  • Sikre at kundene tilbys riktige løsninger og tjenester
  • Bransjens mest automatiserte og fremtidsrettede løsninger
  • Samarbeide med våre kolleger i og utenfor Norge

Hvem er du?

Felles for Azetsere er at vi er sultne, vi motiveres av variasjon, gode kundeopplevelser og er alltid på leting etter gode løsninger. Vi deler mer enn gjerne kunnskap, og stiller opp når noen har behov for hjelp og støtte.

Vi ser etter deg som fullfører bachelorutdanning innen økonomi/HR eller fagskole innen HR/lønn og som har god muntlig og skriftlig fremstillingsevne, både på norsk og engelsk.

Vi ønsker også gjerne at du kjenner deg igjen i disse punktene:

  • Er engasjert og har et brennende ønske om å lære
  • Ser muligheter og tar initiativ
  • Samarbeider godt med andre og trives med teamarbeid
  • Er nysgjerrig på teknologi, og setter deg raskt inn i nye løsninger og systemer

Vi kan blant annet tilby:

  • Mulighet til å utvikle deg både faglig og personlig
  • God opplæring og oppfølging 
  • Varierte arbeidsoppgaver med ansvar og påvirkningskraft
  • Fast stilling i et solid og spennende selskap i vekst
  • Sosialt og godt arbeidsmiljø med solid kompetanse
  • Gode pensjons- og forsikringsordninger

Vi er godt representert i hele Norge med over 50 kontorer – både i de største byene og de mindre stedene. Vi kan ha muligheter ved flere av våre lokasjoner og vi ber derfor om at du oppgir ønskede arbeidssteder i prioritert rekkefølge i søknaden. Oversikten over våre kontorer finner du her.

Vitnemål/karakterutskrift (fra videregående skole og annen utdanning) må legges ved søknaden for å bli vurdert. Ønsker du å vite mer om stillingen? Ta kontakt med HR Manager Pia Hordvik på telefon 92 42 63 63 dersom du har spørsmål om stillingen. Alle søknader vil bli vurdert løpende.

Vil du vite mer om hvordan det er å jobbe i Azets? Les mer på våre karrieresider, og følg oss gjerne på LinkedInog Instagramfor å se våre siste oppdateringer.

I Azets tror vi at de beste løsningene oppstår når vi deler ulike erfaringer og perspektiver med hverandre. Uansett bakgrunn, nasjonalitet, alder, kjønn, legning eller funksjonsnedsettelse, ønsker vi deg velkommen til å søke på stillinger hos oss.

Søk på stillingen
  • azets.no
  • talentlink

Våre løsninger

  • Finn regnskapskontor
  • Regnskap
  • Lønn & HR
  • IT og digitalisering
  • Rådgivning
  • Rekrutteringsbyrå
  • EDI

Følg oss

  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • YouTube
  • Blogg
  • Nyheter og pressekontakt
  • Påmelding nyhetsbrev

Nettsider hos Azets

  • Azets Danmark
  • Azets Sverige
  • Azets Finland
  • Azets UK
  • Azets Romania
  • Azets.com
  • Blick Rothenberg
  • Karabingruppen

Om oss

Telefon: 40 10 40 18

  • Kontakt oss
  • Om Azets
  • Jobb og karriere
  • Webinarer og seminarer
  • Kundereferanser
  • Partnere
  • Trust Center
  • FAQ
  • Samfunnsansvar
Azets logotype
Copyright © 2023 Azets
Privacy statement