Timeføring
 
 
 

Timeføring og vaktplanlegging

Spar tid og penger med en digital løsning som gjør vaktlistene enkelt tilgjengelig på mobil. Full integrasjon mot Azets lønnssystemer.

Få en gratis demo

 

Ansatte tilgang til det de trenger i mobilapp

Mange virksomheter har behov for planlegging av arbeidstider og kontroll på timefangst. Se for deg en løsning der de ansatte har tilgang til alt de trenger rett i mobilappen: oppdaterte vaktlister, en moderne kommunikasjonsmodul og en enkel registrering av egen tid. Gjennom vår løsning vil dine ansatte faktisk kunne bytte vakter, ta på seg ubemannede vakter, og sende inn feriesøknader og meldinger til lederen - alt på mobilen, mens de er på farten.

Oppdaterte regler

Gjeldende regler for lønn og arbeidstid fra lover og tariffavtaler er implementert direkte i løsningen, og vil være lederens trygghet og støtte i hverdagen. Systemet varsler deg når du bryter arbeidstidsbestemmelser, samt påser at de ansatte automatisk får korrekt tillegg og overtid. Du avgjør hvilken metode de ansatte skal bruke for å registrere arbeidstid, enten via PC/Ipad, kasse eller mobil med Geofence (GPS-koordinater). Systemet vil klargjøre elektroniske timelister for lønnsutbetaling som kan importeres direkte til de fleste lønnssystem.

Enkelt å planlegge for ledere

Som leder vil du ha tilgang til å kunne planlegge bemanningen for lengre perioder, organisere vakter ved fravær, lage ferieplaner og ha full over feriedager til gode. Du vil ha mulighet til å se lønnskostnadene med den bemanningen du har lagt opp til, og du vil ha oversikt over timebank og overtidsbruk til enhver tid. Denne muligheten er svært tidsbesparende og endringene vil umiddelbart være tilgjengelig for alle ansatte.

Oppdaterte dashboard

 Brukervennlig, app-basert løsning

Tidsbesparende

Kvalitetssikring av vaktplaner

Sammen setter vi opp den rette løsningsarkitekturen som er tilpasset deres virksomhet. Personalarbeid er tidkrevende, uavhengig av om du har fem eller 500 ansatte - våre løsninger hjelper deg gjennom arbeidshverdagen.

Quinyx_logo_partner.png

Vår samarbeidspartner

Quinyx leverer en mobile-first skybasert løsning for vaktplanlegging, tidsrapportering, kommunikasjon og statistikker, og er den markedsledende skytjenesten for vaktliste- og skiftplanlegging med timefangst. De har i dag cirka 500 000 brukere og er stolt leverandør til kunder som Burger King, Mester Grønn, Vinmonopolet, SATS, Rema Distribusjon, Boots Apotek, Compass Group, Verizure og SSP.

 

 

 

Kontakt oss for en uforpliktende demo

La oss gi deg en introduksjon til systemet. Fyll ut skjema under, så tar vi kontakt. 
Du kan også ringe 40 10 40 18

Åpningstider: 
kl. 08:00 - 16:00 mandag - fredag