Azets logo
  • Regnskap
    • Regnskapstjenester

    • Regnskap – alt vi tilbyr
    • Årsregnskap
    • Finn lokal regnskapsfører
    • Hjelp til regnskap i ditt system
    • Fakturering
    • Bestill regnskapstjenester
    • Økonomirådgivning

    • Valg av selskapsform
    • Hjelp til å starte firma
    • Regnskapsanalyse
    • Likviditetsstyring
    • Budsjettering
    • Interim regnskapskonsulent
    • Type bedrift

    • Eiendom
    • Landbruk
    • Sjømat
    • Retail
    • Restaurant
    • Leger
    • Tannleger
    • Internasjonale bedrifter
    • Oversikt alle bransjer
    • Programvare regnskap

    • Regnskapsprogram - oversikt
    • Visma.net Financials
    • Visma Business
    • Eiendomsmeglere
    • Assetti
    • PowerOffice Go
    • Tripletex
    • DNB Regnskap
    • 24SevenOffice
    • MS Business Central
    • Azets Cozone
  • Lønn
    • Lønnstjenester

    • Lønnstjenester
    • Outsourcing av lønn
    • Effektiv lønnsadministrasjon
    • Innleie av lønnskonsulent
    • Test din lønnsfunksjon
    • Type bedrift

    • Lønnstjenester - nordiske selskap
    • Lønn for retail
    • Lønnstjenester - Internasjonale selskaper
    • Lønssystemer

    • Azets Complete
    • Visma.net Payroll
    • Integrasjon av lønnssystemer
  • HR
    • Personal

    • HR - en oversikt
    • Personaladministrasjon
    • Personalforsikringer
    • Oppfølging sykefravær
    • HMS
    • Arbeidskontrakt
    • Digital personalhåndbok
    • Programvare

    • HR - og Lønnssystemer - en oversikt
    • Quinyx - Workforce Management
    • 4 Human HRM
    • Azets Employee
    • Digitale håndbøker - personal, leder, HMS
  • IT-løsninger
    • IT-tjenester

    • IT-løsninger - en oversikt
    • ERP systemer
    • Valg av skyløsninger
    • EDI og integrasjon
    • Dokumentbehandling
    • Programvare regnskap

    • Visma.net ERP
    • Visma Business
    • eAccounting
    • PowerOffice Go
    • Tripletex
    • 24SevenOffice
    • MS Business Central
    • Programvare lønn og HR

    • Visma.net Payroll
    • AppsCo One Digitale håndbøker
    • Quinyx
    • 4Human HRM - Evolution
    • Programvare annet

    • SuperOffice Online
    • Prosjektstyring
    • Azets Cozone
    • Power BI
    • Azets Sustainability - ESG
  • Consulting
  • Rekruttering og utleie
    • Rekruttering

    • Tjenester rekruttering
    • Ledere og fagspesialister
    • Økonomer
    • Teknologer
    • Engineering
    • Lokale rekrutteringskontorer
    • Stillinger via rekrutteringsbyrå
    • Utleie av konsulenter

    • Utleie av konsulenter - en oversikt
    • Utleie lønn og HR
    • Utleie konsulenter økonomi
    • Utleie IT
    • Management for hire
    • Vikar via vikarbyrå
    • Karriere i Azets

    • Jobb hos Azets
    • Karriere for nyutdannede
    • Jobbe med IT
    • Ledige stillinger
Logg inn
NO
  • NO
  • EN

Ledige stilllinger internt i Azets

NO00638 
Statsautorisert regnskapsfører Søknadsfrist 30.06.2025 Ålesund

Stillingstittel
Statsautorisert regnskapsfører
Lokasjon
Ålesund
Forretningsområde
SME Kyst
Referansenummer
NO00638
Søk på stillingen

Har du solid regnskapsforståelse og ønsker nye utfordringer? Bli en del av vårt fagmiljø i Azets Ålesund!

Vi ser etter en statsautorisert regnskapsfører som vil mer enn å føre tall og kontrollere – du vil skape vekst og utvikling, både for deg personlig og for laget du blir en del av.

Som statsautorisert regnskapsfører vil du ha en egen portefølje med fokus på å kvalitetssikre leveransen, levere tjenester i avtalt tid og ivareta kundenes behov. Du vil sikre at compliance krav er ivaretatt, men også at kunden opplever en reell kvalitet i leveransen. Kundeoppfølging vil derfor handle mye om å identifisere kundens behov gjennom dialog, og hjelpe kunden med tiltak. Du vil også samarbeide tett med avdelingsleder for å sikre oppdragsansvaret på avdelingens portefølje, og være en rådgivende part for videre opplæringstiltak for å sikre at laget utvikles i positiv retning.

Hvorfor velge en jobb i Azets?

  • Vi er et solid selskap nasjonalt og internasjonalt, med gode muligheter for intern karrierevekst videre
  • Våre ansatte får løpende tilgang til Regnskap Norges kurskatalog for å sikre faglig oppdatering
  • Du vil arbeide i behagelige og moderne lokaler i Postvegen 17, og ta del i en unik kantineordning med hjemmelaget lunsj hver dag av gode råvarer (Ta en sneakpeak på hverdagen vår her).
  • Vi tilrettelegger for samarbeid inn mot Regnskap Norge for den rette kandidaten
  • Gode ledelsessystem og samarbeid med våre kollegaer i Romania som gjør at vi evner å planlegge godt og levere løpende gjennom året uten stor overtidsbelastning
  • Varierte arbeidsoppgaver med ansvar og påvirkningskraft
  • Mulighet for fleksibel arbeidstid og hjemmekontor
  • Gode pensjons- og forsikringsordninger, som blant annet inkluderer god helseforsikring med ulike behandlingstilbud

Hva vil du få jobbe med?

  • Først og fremst vil vi tilpasse oppgaver og kunder basert på dine styrker. Vi har et lokalt kontor i Ålesund, men samarbeider med andre avdelinger for å kunne utnytte styrkene til våre ansatte og levere på en god måte til alle våre kunder
  • Ansvarlig for egen portefølje med fokus på periodeavslutning, periodisk regnskapsrapportering, rådgivning og årsoppgjør
  • Optimalisere produksjonen på oppdrag for å sikre en effektiv leveranse med høy kvalitet
  • Kundedialog og rådgiving
  • Intern kvalitetskontroll av oppdrag og medarbeidere, samt være en rådgivende part for videre opplæringstiltak
  • Dele din kunnskap med kollegaer lokalt og være med på å bygge laget i Azets Ålesund

Hvem er du?

  • Statsautorisert regnskapsfører
  • Serviceorientert og trives med kundekontakt og relasjonsbygging
  • Nysgjerrig på teknologi og komfortabel med skybaserte regnskapssystemer (Tripletex, PowerOffice, Xledger etc)
  • Evner å jobbe selvstendig, men trives også med å spille på lag
  • Tar initiativ og har høy gjennomføringsevne

Kjenner du at du ble nysgjerrig på oss? Du er velkommen til å kontakte avdelingsleder Laila Gjøsund Roald via LinkedIn.

Ønsker du å søke? Legg ved CV og noen ord om hvorfor denne rollen passer deg.

I Azets mener vi at kraften av mangfold er en del av vår suksess, fordi vi vet at de beste løsningene oppstår når ulike erfaringer og perspektiver møtes. Likeverd og respekt er en viktig del av arbeidshverdagen vår og vi er stolte av å ha et inkluderende fellesskap der alle kan være seg selv. Uansett bakgrunn, nasjonalitet, alder, kjønn, legning eller funksjonsnedsettelse er du velkommen til å søke på stillinger hos oss!

#LI-HB1

Søk på stillingen

NO00642 
Sales Executive Søknadsfrist 26.06.2025 Flere arbeidssteder

Stillingstittel
Sales Executive
Lokasjon
Ski
Fredrikstad
Moss
Forretningsområde
Sales
Referansenummer
NO00642
Søk på stillingen

Ønsker du å levere salg av topp kvalitet i et selskap som er i stor vekst? Bli en del av Azets!

Vi søker etter en engasjert og resultatbevisst selger som vil få muligheten til å bygge relasjoner og levere salg innenfor våre forretningsområder som er rådgivning og konsulenttjenester innenfor regnskap, lønn og tekniske løsninger. Vi jobber i bransjens største salgsorganisasjon med mange dyktige kollegaer. Vi er et godt etablert salgsteam i Azets Norge med gode salgsverktøy og støttefunksjoner.

Som Sales Executive for Azets vil du få muligheten til å påvirke utviklingen og øke verdiskapningen i selskapet. Du vil ha stor påvirkning på egen hverdag, ansvar for å bygge relasjoner og levere salg av topp kvalitet. Vi ser etter deg som gjerne har kompetanse innen regnskap- og lønnsfaget, samt erfaring fra B2B. Har du erfaring med regnskap og/eller lønn og ønsker å teste ut selgergenet ditt, kan du også gjerne ta kontakt. Vi vil gjerne høre fra deg!

Hvorfor jobbe med salg i Azets?

  • En svært variert arbeidsdag i en bransje i en spennende utvikling
  • Et team som lytter til dine innspill og bistår deg i dine prosjekter
  • Et bredt spekter av utfordringer i et solid selskap i vekst
  • Et morsomt, utviklende og inkluderende arbeidsmiljø med høy fagkompetanse
  • Faglig og personlig utvikling gjennom samarbeid i landsdekkende salgsteam, strukturert plan for kompetanseheving og en karriere du kan satse på
  • Budsjettansvar
  • Mulighet for fleksibel arbeidstid og arbeidssted, samt hjemmekontor
  • Gode pensjons- og forsikringsordninger, i tillegg til konkurransedyktige betingelser

Hva vil du jobbe med hos oss?

  • Salg av Azets sine tjenester og løsninger innen regnskap, lønn og tekniske løsninger, med ansvar for eget salgsbudsjett
  • Oppsøkende salgsvirksomhet, kundemøter og presentasjoner
  • Tilbudsskriving, samt resultat- og aktivitetsrapportering
  • Utstrakt samarbeid med salgsteamet og selskapets rådgivere og lokale ledere
  • Bygge nettverk og bistå i gjennomføring av markedsaktiviteter

Hvem er du?

  • Har erfaring med salg til bedriftsmarkedet
  • Har gjerne relevant faglig bakgrunn, men salgserfaring kan veie opp for fag og motsatt
  • Gjerne høyere utdanning innen økonomi, markedsføring og salg
  • Er strukturert, analytisk og evner å prioritere de riktige tingene i en travel hverdag
  • En god relasjonsbygger som kommuniserer godt på alle nivåer
  • Har god forretningsforståelse og evner å se hvordan Azets kan bidra til å gjøre virksomheter mer lønnsomme

Arbeidssted vil være i Azets sine lokale i Fredrikstad hvor du vil sitte tett på regnskap- og lønnsmiljøet vårt. Vi er fleksible med tanke på å sitte noen dager i uken på hjemmekontor. Noe reising må du regne med at det blir.

Vi gjør oppmerksom på at søknader vil bli behandlet fortløpende. Oppstart etter avtale.

Har du spørsmål eller ønsker du å vite mer om stillingen? Ta gjerne kontakt med Sales Manager, Ole Kristoffer Solvang, på telefon 930 48 606.

I Azets mener vi at kraften av mangfold er en del av vår suksess, fordi vi vet at de beste løsningene oppstår når ulike erfaringer og perspektiver møtes. Likeverd og respekt er en viktig del av arbeidshverdagen vår og vi er stolte av å ha et inkluderende fellesskap der alle kan være seg selv. Uansett bakgrunn, nasjonalitet, alder, kjønn, legning eller funksjonsnedsettelse er du velkommen til å søke på stillinger hos oss!

#LI-HB1

Søk på stillingen

NO00640 
Regnskapsrådgiver Søknadsfrist 25.06.2025 Flere arbeidssteder

Stillingstittel
Regnskapsrådgiver
Lokasjon
Sogndal
Øvre Årdal
Forretningsområde
SME Kyst
Referansenummer
NO00640
Søk på stillingen

Har du solid erfaring med regnskap og ønsker å bli en del av et faglig sterkt miljø?

Vi i Azets er nå på utkikk etter kloke hoder som kan styrke vår regnskapsavdeling i Sogndal. Er du glad i høyt tempo, varierte utfordringer og kundekontakt? Ønsker du deg spennende muligheter i et faglig sterkt miljø og i et fremtidsrettet selskap? Da vil vi gjerne høre fra deg! 

Først litt om oss: 

På vår avdeling i Sogndal er vi totalt 11 ansatte, hvor vi jobber med regnskap for små og mellomstore bedrifter. Vi har et solid fagmiljø og høy kompetanse innen regnskap. Vi er opptatt av å hver dag yte den aller beste servicen for våre kunder og vi kan skryte på oss bransjens mest fremtidsrettede løsninger. I tillegg er vi et solid nordisk selskap i stadig vekst og endring. Vi er en godt sammensatt gjeng med foroverlente, engasjerte og positive medarbeidere. Hverdagen vår består av mye kundekontakt og byr stadig på nye spennende utfordringer og muligheter. 

Vi har et sterkt kundefokus og jobber hardt for å finne de beste og mest effektive løsningene for våre kunder. Du vil få utfordret deg med kompliserte rapporteringer og spennende kundemøter - og du vil ha dyktige kollegaer i ryggen både lokalt og i hele Norge. Vi utfyller hverandre ved å dele kunnskap og erfaringer både internt og eksternt.   

Hva vil du jobbe med?

  • Økonomisk rådgivning, controlling, rapportering og årsoppgjør 
  • Delta i kundemøter og optimalisere samarbeidet med kunden 
  • Tilrettelegge for best mulig utnyttelse av våre løsninger for kunden 
  • Bidra med å bygge og utvikle egen kundeportefølje 
  • Samarbeid med våre kolleger i og utenfor Norge 
  • Bidra til å skape vekst 
  • Store muligheter for ulike uteoppdrag hos kunde 
  • Være en viktig bidragsyter når det kommer til kvalitetsarbeid 

Hvem er du?

  • Høyere økonomisk utdannelse
  • Minimum tre års arbeidserfaring innen regnskap og/eller økonomi, gjerne fra regnskapsbyrå eller revisjon
  • Stor fordel om du er statsautorisert regnskapsfører
  • Trives med kundekontakt og relasjonsbygging
  • Løsningsorientert og tillitsskapende
  • God muntlig og skriftlig fremstillingsevne, både på norsk og engelsk

Hvorfor velge en jobb i Azets? 

  • En variert arbeidshverdag med faglige utfordringer  
  • Et solid fagmiljø med muligheter for utvikling – vi har fokus på kompetansedeling på tvers i selskapet 
  • Et morsomt, utviklende og inkluderende arbeidsmiljø  
  • Spennende utfordringer i et solid selskap i vekst og endring 
  • Mulighet for fleksibel arbeidstid og hjemmekontor  
  • Gode pensjons- og forsikringsordninger som blant annet inkluderer god helseforsikring med ulike behandlingstilbud

Arbeidssted vil være i Azets sine lokaler i Sogndal. Vi er fleksible rundt mulighet for hjemmekontor noen dager i uken, og vi opererer med fleksitid.

Vi gjør oppmerksom på at søknader behandles fortløpende. Oppstart etter avtale.

Har du noen spørsmål eller ønsker å vite mer om stillingen? Ta gjerne kontakt med Tony Borlaug som er avdelingsleder på telefon 911 96 049.

I Azets mener vi at kraften av mangfold er en del av vår suksess, fordi vi vet at de beste løsningene oppstår når ulike erfaringer og perspektiver møtes. Likeverd og respekt er en viktig del av arbeidshverdagen vår og vi er stolte av å ha et inkluderende fellesskap der alle kan være seg selv. Uansett bakgrunn, nasjonalitet, alder, kjønn, legning eller funksjonsnedsettelse er du velkommen til å søke på stillinger hos oss! 

#LI-HB1 

 

Søk på stillingen

NO00639 
Lønnsrådgiver Søknadsfrist 24.06.2025 Ålesund

Stillingstittel
Lønnsrådgiver
Lokasjon
Ålesund
Forretningsområde
SME Kyst
Referansenummer
NO00639
Søk på stillingen

Ønsker du å utvikle deg innenfor lønn og HR? Bli en del av lønnsteamet til Azets!

Vi ser nå etter en arbeidsom og kundefokusert lønnsrådgiver til vårt team i Ålesund!

Vår oppdragsmende vokser og vi ser derfor etter deg som ønsker å utvikle deg sammen med oss. Er du den vi leter etter?

Det som kjennetegner oss er at vi jobber i team, deler kompetanse og bistår hverandre i vårt arbeid ut mot kundene våre. Gjennom fremtidsrettede IT-løsninger, bred faglig kompetanse og god kundedialog forenkler vi hverdagen for våre kunder og kvalitetsikrer deres leveranser. Vi har et godt og støttende arbeidsmiljø, hvor kollegaer samarbeider for å oppnå felles kompetanse.

Høres dette interessant ut? Da vil vi gjerne høre fra deg!

Hva vil arbeidsdagen bestå av?

Som lønnsrådgiver i Azets vil du få ansvar for en egen kundeportefølje og gjennomføre alt fra lønnskjøring, kundemøter, årsoppgjør, faglige oppdateringer samt rådgivning av våre produkter og tjenester. Kundene våre kommer stadig med spennende problemstillinger, som vi med stor glede løser sammen med dem. Dette betyr at du vil samarbeide tett med kundene våre, gi dem støtte og faglig rådgivning innen lønn og HR. Du vil ha ansvar for å å videreutvikle leveranse og kunderelasjoner, samt sikre at de tilbys riktige løsninger og tjenester.

Hvem er du?

  • Har økonomisk utdannelse, men relevant erfaring kan kompensere for dette
  • Minimum 2 års erfaring innen lønnsfaget
  • Erfaring innen SD Worx eller maritim lønn
  • God kjennskap til lover og regler innen lønnsfaget
  • En relasjonsbygger som er genuint opptatt av kundens behov
  • Stor arbeidskapasitet og trives med en til dels travel arbeidshverdag
  • God muntlig og skriftlig fremstillingsevne, både på norsk og engelsk

Hvorfor velge å jobbe i Azets?

  • Et solid fagmiljø med muligheter for utvikling og tett samarbeid med mange av våre tusen kolleger rundt om i landet
  • Et morsomt, utviklende og inkluderende arbeidsmiljø med høy kompetanse
  • Spennende utfordringer i et solid selskap i vekst og endring, og som ønsker å fortsette å lede an i den digitale utviklingen
  • Mulighet for fleksibel arbeidstid og hjemmekontor
  • Gode pensjons- og forsikringsordninger

Arbeidssted vil være i Azets sine lokaler i Ålesund.

Oppstart etter avtale. Vi gjør oppmerksom på at søknader behandles fortløpende.

Har du spørsmål eller ønsker å vite mer om stillingen? Ta gjerne kontakt med Avdelingsleder Maylin Stokke, på tlf 986 85 824.

I Azets mener vi at kraften av mangfold er en del av vår suksess, fordi vi vet at de beste løsningene oppstår når ulike erfaringer og perspektiver møtes. Likeverd og respekt er en viktig del av arbeidshverdagen vår og vi er stolte av å ha et inkluderende fellesskap der alle kan være seg selv. Uansett bakgrunn, nasjonalitet, alder, kjønn, legning eller funksjonsnedsettelse er du velkommen til å søke på stillinger hos oss!

#LI-ME1

Søk på stillingen

NO00644 
Sales Executive Søknadsfrist 24.06.2025 Oslo

Stillingstittel
Sales Executive
Lokasjon
Oslo
Forretningsområde
Sales
Referansenummer
NO00644
Søk på stillingen

Trives du med salg og har lyst til å bidra hos nordens ledende leverandør av tjenester innen regnskap, lønn, økonomi og teknologi?

Vi søker etter en sulten og resultatbevisst selger som vil få ansvar for å bygge relasjoner og levere salg innenfor området lønn og HR på tvers av våre forretningsområder. Du vil få muligheten til å jobbe i bransjens største salgsorganisasjon med en rekke kollegaer representert både i Norge og Norden. Gode verktøy og støttefunksjoner er selvsagt etablert.

Som Sales Executive for Azets vil du få muligheten til å påvirke utviklingen og øke verdiskapningen i selskapet. Du vil ha stor påvirkning på egen hverdag, ansvar for å bygge relasjoner og levere salg av topp kvalitet.

Hva vil du jobbe med hos oss

  • Salg av Azets sine tjenester og løsninger innen innen ulike forretningsområder, med ansvar for eget salgsbudsjett
  • Oppsøkende salgsvirksomhet, kundemøter og presentasjoner
  • Tilbudsskriving, samt resultat- og aktivitetsrapportering
  • Utstrakt samarbeid med salgsteamet og selskapets rådgivere og lokale ledere
  • Bygge nettverk og bistå i gjennomføring av markedsaktiviteter

Hvem er du?

  • Har erfaring med salg til bedriftsmarkedet
  • Har gjerne høyere utdanning innen økonomi, markedsføring og salg
  • Har gjerne faglig bakgrunn fra regnskap/lønn, men salgserfaring kan veie opp for fag og motsatt
  • En god relasjonsbygger som kommuniserer godt på alle nivåer

Hvorfor jobbe med salg i Azets?

  • En svært variert arbeidsdag i en bransje i en spennende utvikling
  • Et team som lytter til dine innspill og bistår deg i dine prosjekter
  • Et bredt spekter av utfordringer i et solid selskap i vekst
  • Et morsomt, utviklende og inkluderende arbeidsmiljø med høy fagkompetanse
  • Faglig og personlig utvikling gjennom samarbeid i landsdekkende salgsteam, strukturert plan for kompetanseheving og en karriere du kan satse på
  • Mulighet for fleksibel arbeidstid og arbeidssted, samt hjemmekontor
  • Gode pensjons- og forsikringsordninger, i tillegg til konkurransedyktige betingelser

Arbeidssted vil være i Azets sine lokaler, men vi er fleksible rundt mulighet for hjemmekontor noen dager i uka. Oppstart etter avtale. Vi gjør oppmerksom på at søknader behandles fortløpende.

Har du spørsmål eller ønsker å vite mer om stillingen? Ta gjerne kontakt med salgssjef HR og Lønn Børge Ferderley på tlf 948 81 808.

I Azets tror vi at de beste løsningene oppstår når vi deler ulike erfaringer og perspektiver med hverandre. Uansett bakgrunn, nasjonalitet, alder, kjønn, legning eller funksjonshemming, ønsker vi deg velkommen til å søke på stillinger hos oss.

#LI-ME1

Søk på stillingen

NO00643 
Avdelingsleder lønn Søknadsfrist 22.06.2025 Fredrikstad

Stillingstittel
Avdelingsleder lønn
Lokasjon
Fredrikstad
Forretningsområde
SME East
Referansenummer
NO00643
Søk på stillingen

Vil du lede og videreutvikle et spennende rådgivningsmiljø innen lønnsområdet? Bli avdelingsleder i Azets! 

Vi ser etter en ny kollega som skal lede og få det beste ut av vår avdeling på lønnsområdet. Som ansatt hos oss vil du bli en del av et kompetansemiljø som arbeider med regnskap, lønn/HR, IT, rådgivning og salg. For kontorene våre i region Øst er vi over 110 medarbeidere, der 19 av oss jobber med lønn. Vi har et godt arbeidsmiljø hvor vi samarbeider på tvers av team og avdelinger, og utfyller hverandre med å dele kunnskap internt og eksternt. Vi har det gøy på jobb og scorer høyt på medarbeidertilfredshet.  

Din nye arbeidshverdag 

Som avdelingsleder vil du ha personalansvar for teamet og ha det overordnede ansvaret for å organisere, utvikle og ivareta den daglige driften i lønnsavdelingen. Du blir også en del av ledergruppen for regionen. Utover dette vil dine ansvarsområder innebære: 

  • Lede og drifte avdelingen, med alt det innebærer av resultat-, budsjett- og personalansvar.  
  • Bygge og videreutvikler avdelingen i tråd med Azets sin strategi og mål 
  • Være en pådriver for videreutvikling av våre tjenesteleveranser og produkter  
  • Være en viktig bidragsyter i salgsprosesser  
  • Inspirere, motivere og utvikle dine medarbeidere. 

Hva kan Azets kan tilby:

I Azets tilbyr vi deg å jobbe moderne. Vi er en innovatør i markedet og ligger langt fremme i omstillingen til bruk av automatisering, digitalisering og skybaserte løsninger - noe som vil forenkle arbeidshverdagen din så du er rustet for mer spennende utfordringer. Videre kan vi tilby deg:

  • Et solid fagmiljø med muligheter for utvikling og tett samarbeid med mange av våre tusen kolleger rundt om i landet
  • Et morsomt, utviklende og inkluderende arbeidsmiljø med høy kompetanse
  • Spennende utfordringer i et solid selskap i vekst og endring, og som ønsker å fortsette å lede an i den digitale utviklingen
  • Et selskap som aktivt jobber for mangfold og inkludering på arbeidsplassen
  • Mulighet for fleksibel arbeidstid og hjemmekontor
  • Gode pensjons- og forsikringsordninger

Hvem er du?

For å lykkes og trives i denne stillingen burde du ha ledererfaring, gjerne fra revisjon, rådgivning eller regnskap og lønn. Du burde være en endringsvillig leder som er åpen for nye løsninger, samt ha en inspirerende og rettferdig lederstil. Vi håper du også har et kommersielt tankesett og er initiativrik i møte med kunder. Videre håper vi du:

  • Har høyere økonomisk utdannelse, men relevant erfaring kan kompensere for dette
  • God kjennskap til det lokale næringslivet og er en som bygger nettverk og langsiktige relasjoner som resulterer i positiv utvikling for avdelingen
  • Gode mellommenneskelige egenskaper, som evner å skape tillit og har gode kommunikasjonsevner
  • Gode kommunikasjonsevner både på norsk og engelsk

Hovedarbeidssted vil være i Azets sine lokaler i Fredrikstad. Vi er fleksible rundt mulighet for hjemmekontor noen dager i uken. Vi gjør oppmerksom på at søknader blir behandlet fortløpende. Oppstart etter avtale.

Har du spørsmål eller ønsker du å vite mer om stillingen? Vennligst ta kontakt med leder for region Øst, Synnøve Hauge Pedersen, på telefon 918 14 220.

I Azets mener vi at kraften av mangfold er en del av vår suksess, fordi vi vet at de beste løsningene oppstår når ulike erfaringer og perspektiver møtes. Likeverd og respekt er en viktig del av arbeidshverdagen vår og vi er stolte av å ha et inkluderende fellesskap der alle kan være seg selv. Uansett bakgrunn, nasjonalitet, alder, kjønn, legning eller funksjonsnedsettelse er du velkommen til å søke på stillinger hos oss!

#LI-SJ1

Søk på stillingen

NO00628 
Regnskapsrådgiver Søknadsfrist 22.06.2025 Ski

Stillingstittel
Regnskapsrådgiver
Lokasjon
Ski
Forretningsområde
SME East
Referansenummer
NO00628
Søk på stillingen

Vil du bli med på Azets sin satsning på Microsoft Business Central? Bli en del vårt fagmiljø i Azets Ski!

Til vårt kontor i Ski ser vi etter en motivert og erfaren regnskapsrådgiver. Som regnskapsrådgiver i Azets vil du få ansvar for rådgivning og leveranser til egne kunder og vi kan gi deg muligheten for en lærerik, sosial og variert hverdag med høyt tempo og spennende arbeidsoppgaver. Vi bidrar til å gjøre en forskjell for bedrifter med et tett kundesamarbeid, støtte og faglig rådgivning innen regnskap og økonomi.

I våre nyoppussede lokaler i Ski sitter det ni engasjerte og dyktige konsulenter. Vår motivasjon ligger i å gjøre en reell forskjell for våre kunder og bidra til deres måloppnåelse og suksess. Nå kan du bli en del av dette fantastiske teamet!

Hva vil du jobbe med?  

  • Økonomisk rådgivning, controlling, rapportering og årsoppgjør
  • Delta i kundemøter og optimalisere samarbeidet med kunden
  • Faglig rådgivning og støtte til våre kunder
  • Forbedring og effektivisering av rutiner og prosesser
  • Ansvar for å videreutvikle leveranse og relasjoner til våre kunder 

Hvem er du?

  • Har høyere økonomisk utdannelse, men relevant erfaring kan kompensere for dette
  • God regnskapsforståelse og noen års relevant erfaring
  • Du er gjerne statsautorisert regnskapsfører, men det er ikke et krav
  • God kjennskap til lover og regler innen regnskap
  • God muntlig og skriftlig framstillingsevne, både på norsk og engelsk
  • Trives med kundekontakt og relasjonsbygging
  • Gjerne erfaring fra Microsoft Business Central

Hvorfor velge å jobbe i Azets?  

  • Et solid fagmiljø med muligheter for utvikling og tett samarbeid med mange av våre tusen kolleger rundt om i landet
  • Et morsomt, utviklende og inkluderende arbeidsmiljø med høy kompetanse
  • Spennende utfordringer i et solid selskap i vekst og endring, og som ønsker å fortsette å lede an i den digitale utviklingen
  • Mulighet for fleksibel arbeidstid og hjemmekontor 
  • Gode pensjons- og forsikringsordninger 

Arbeidssted vil være Azets sine lokaler i Ski, men vi er fleksible rundt mulighet for hjemmekontor noen dager i uka. Oppstart etter avtale.  

Vi gjør oppmerksom på at søknader behandles fortløpende. 

Har du spørsmål eller ønsker å vite mer om stillingen? Ta gjerne kontakt med Avdelingsleder Jon Mjelde på telefon 410 05 552. 

I Azets mener vi at kraften av mangfold er en del av vår suksess, fordi vi vet at de beste løsningene oppstår når ulike erfaringer og perspektiver møtes. Likeverd og respekt er en viktig del av arbeidshverdagen vår og vi er stolte av å ha et inkluderende fellesskap der alle kan være seg selv. Uansett bakgrunn, nasjonalitet, alder, kjønn, legning eller funksjonsnedsettelse er du velkommen til å søke på stillinger hos oss!

 

#LI-ME1

Søk på stillingen

NO00623 
Lønnsrådgiver Søknadsfrist 18.06.2025 Flere arbeidssteder

Stillingstittel
Lønnsrådgiver
Lokasjon
Bergen
Vossavangen
Forretningsområde
SME Kyst
Referansenummer
NO00623
Søk på stillingen

Har du god teknisk forståelse og erfaring innen lønnsfaget? 

Azets er Nordens ledende leverandør av lønn- og HR-tjenester. Vi er bransjens mest solide ekspertise innen fagfeltet og har en spennende kundeportefølje med langsiktig bransjesatsning. 

Til våre kontorer i Voss og Bergen ser vi nå etter erfarne lønnsrådgivere som ønsker å gi kundene våre en god opplevelse og et godt produkt. Vi er totalt 9 lønnsrådgivere for små og mellomstore bedrifter som har et godt fagmiljø og høy kompetanse innen lønn, hvor 3 rådgivere er lokalisert på Vosskontoret, og 6 i Bergen. Du vil få utfordret deg med varierte arbeidsoppgaver og spennende kundemøter - og du vil ha dyktige kollegaer i ryggen både lokalt og i hele Norge. Vi utfyller hverandre ved å dele kunnskap og erfaringer.   

 Velkommen til en arbeidsplass hvor ingen dager er like! 

Hvorfor velge Azets som arbeidsgiver? 

Azets er en innovatør i markedet og ligger langt fremme i omstillingen til bruk av automatisering, digitalisering og skybaserte løsninger. Vi kan også tilby deg: 

  • Et selskap med gode rutiner og stort fokus på kvalitet 
  • Sterkt fagmiljø med bred kompetanse og gode utviklingsmuligheter 
  • Et inkluderende arbeidsmiljø der mangfold står i fokus 
  • Morsomme og herlige kollegaer, der vi har det gøy på jobb 
  • Gode pensjons- og forsikringsordninger 
  • Mulighet for fleksibel arbeidstid og hjemmekontor 

Hva vil du jobbe med?  

Som lønnsrådgiver i Azets vil du gjennomføre alt fra kundemøter, lønnskjøring, delta på webinar, til salg og rådgivning av våre produkter og tjenester. Vi samarbeider tett med kundene våre og gir dem støtte og faglig rådgivning innen lønn og HR. Du vil også få: 

  • Totalansvar for lønnsleveransen på egen kundeportefølje 
  • Faglig rådgivning og støtte innen lønn og HR til våre kunder 
  • Forbedring og effektivisering av rutiner og prosesser 
  • Sikre at kundene tilbys riktige løsninger og tjenester 
  • Ansvar for å videreutvikle leveranse og relasjoner til våre kunder 
  • For rett kandidat kan det også være en mulighet som teamleder med personalansvar i Bergen 

Vi håper du er full av motivasjon, har høy arbeidskapasitet og er en som liker ha det gøy på jobb. Vi ønsker at du har noen års relevant arbeidserfaring, og gjerne høyere økonomisk utdannelse. Det er en stor fordel om du har systemkompetanse i SDWorx, UniMicro eller Visma.net Payroll? 

For å lykkes i denne rollen burde du trives med å være en relasjonsbygger, ha systemforståelse og være genuint opptatt av kundens behov. Du må ha kjennskap til lover og regler innen lønnsfaget, og ha god fremstillingsevne på både norsk og engelsk. 

Arbeidssted vil være i Azets sine lokaler i Bergen eller Voss.  

Har du spørsmål eller ønsker du å vite mer om stillingen? Ta gjerne kontakt med avdelingsleder Else Karin Abusland, på telefon 406 39 290. 

Vi gjør oppmerksom på at søknader behandles fortløpende. Oppstart etter avtale. 

I Azets mener vi at kraften av mangfold er en del av vår suksess, fordi vi vet at de beste løsningene oppstår når ulike erfaringer og perspektiver møtes. Likeverd og respekt er en viktig del av arbeidshverdagen vår og vi er stolte av å ha et inkluderende fellesskap der alle kan være seg selv. Uansett bakgrunn, nasjonalitet, alder, kjønn, legning eller funksjonsnedsettelse er du velkommen til å søke på stillinger hos oss!   

#LI-PH1

Søk på stillingen

NO00626 
Erfaren prosjektleder forsvar og transformasjon Søknadsfrist 30.06.2025 Oslo

Stillingstittel
Erfaren prosjektleder forsvar og transformasjon
Lokasjon
Oslo
Forretningsområde
TDS Transformation Digitalisation Strategy
Referansenummer
NO00626
Søk på stillingen

Prosjektledelse i transformasjonsprosjekter i forsvarssektoren

Vil du bidra til å skape varige gevinster i skjæringspunktet mellom teknologi, strategi og organisasjon?

Vi ser etter deg som ønsker å utvikle deg videre som rådgiver og lede deler av komplekse teknologi- og transformasjonsprosjekter, med fokus på forsvarssektoren. Forsvaret er for tiden i omstilling og en viktig kunde for Azets Consulting. Sammen med forsvaret er vi med på å sikre nasjonal suverenitet og trygghet for innbyggerne samt bevare internasjonal stabilitet og fred, bla ved hjelp av ny utvikling av teknologi og kompetanse.

I rollen som Manager vil du ha en viktig rolle i å forme kunders digitale reise og sikre at teknologiske initiativer gir konkret forretningsverdi.

Du har solid forretningsforståelse, evner å se sammenhenger mellom teknologi og operasjonell drift, og motiveres av å skape varige forbedringer. Du trives med ansvar, samarbeider godt i team, og har et sterkt ønske om å vokse videre som leder og rådgiver.

 

Om Azets Consulting

Azets Consulting er et av Norges ledende miljøer for forbedring og gevinstrealisering. Vi bistår både offentlig og privat sektor med digitalisering, automatisering og utvikling av mennesker og organisasjoner. Vi er rundt 90 rådgivere i Oslo, Bergen, Stavanger og Trondheim, og er en del av Azets-konsernet med over 7.500 ansatte globalt.

Om rollen

I rollen som manager i Azets Consulting får du en nøkkelrolle i å lede og veilede tverrfaglige team, med ansvar for å maksimere leveransekraft og sikre effektive og verdiskapende leveranser. Du vil operere i grensesnittet mellom smidige arbeidsformer og tradisjonell prosjektmetodikk, og spille en avgjørende rolle i å sikre at kunden – herunder Forsvaret – får levert prioriterte og målbare resultater.

Som Manager kombinerer du operasjonelt ansvar med strategisk innsikt og kommersiell teft. Du er tett på teamet i det daglige, planlegger arbeidet, følger opp fremdrift, og sikrer at de viktigste leveransene alltid kommer først. Du legger til rette for et lærende miljø og fremmer kontinuerlig forbedring i teamets arbeidsprosesser. Rollen krever sterk forståelse for både teknologi, metodikk og teknologiverdikjeder.

Ansvarsområder og arbeidsoppgaver

  • Lede, planlegge og følge opp prosesser og leveranser i prosjekter og i team.
  • Systematisere prosesser knyttet til teknologianskaffelser, arkitektur og sikkerhet.
  • Jobbe systematisk med prosessforbedring og smartere arbeidsformer.
  • Følge opp leveranser i alle faser med en ambisjon om kontinuerlig forbedring
  • Bidra i forretningsutvikling og salgsprosesser

 

Kvalifikasjoner

 

  • Sertifisering i PRINSIX, PRINCE2, SAFe, Scrum Master (CSM) eller tilsvarende
  • Dokumentert erfaring fra prosjektledelse i offentlig og/eller privat sektor
  • Minimum 5 års erfaring fra konsulentvirksomhet, gjerne med erfaring fra forsvarssektoren

Hos oss får du

  • Mulighet til å lede egne leveranser og utvikle deg mot større prosjekt- og teamansvar
  • Deltakelse i noen av de mest interessante endrings- og digitaliseringsinitiativene i markedet
  • Tett samarbeid med erfarne rådgivere i et miljø som satser på kompetanseutvikling
  • En inkluderende og flat struktur med høyt tempo og stor påvirkning i hverdagen.

Hva vi tilbyr

  • Prosjekter der du kan være med å påvirke både teknologivalg og organisatoriske grep
  • En faglig sterk kultur preget av samarbeid, nysgjerrighet og gjennomføringskraft
  • Et arbeidsmiljø som verdsetter prestasjoner, men som også gir rom for læring og utvikling
  • Fleksibilitet og ansvar i en rolle hvor du er tett på både kunden og dine kollegaer.

Hvorfor velge oss?

Hos Azets Consulting verdsetter vi arbeidsglede og faglig dyktighet, men det er vår kultur av nysgjerrig lidenskap og raust samhold som virkelig skiller oss ut. Vi er overbevist om at de beste resultatene ikke bare oppnås, men også overgås, når vi arbeider sammen som et team, kontinuerlig utfordrer det etablerte, og omfavner innovasjon i alt vi gjør. Dette samarbeidet, og fellesskapet er nøkkelen til vår evne til å utvikle og levere varig verdi for våre kunder.

Er du klar for å ta neste steg i din karriere og bidra til varige resultater for noen av Norges mest spennende virksomheter?

Send oss din søknad i dag – vi gleder oss til å bli bedre kjent med deg!

Søk på stillingen

NO00627 
Prosjektleder innen transformasjon og digitalisering Søknadsfrist 30.06.2025 Oslo

Stillingstittel
Prosjektleder innen transformasjon og digitalisering
Lokasjon
Oslo
Forretningsområde
TDS Transformation Digitalisation Strategy
Referansenummer
NO00627
Søk på stillingen

Manager – Transformasjon, strategi og Digitalisering (TDS) 

Vil du bidra til å skape varige resultater i skjæringspunktet mellom teknologi, strategi og organisasjon? Vi ser etter deg som ønsker å utvikle deg videre som rådgiver og lede deler av komplekse teknologi- og transformasjonsprosjekter hos noen av Norges mest spennende virksomheter. I rollen som Manager vil du ha en viktig rolle i å forme kunders digitale reise og sikre at teknologiske initiativer gir konkret forretningsverdi.

Du har solid forretningsforståelse, evner å se sammenhenger mellom teknologi og operasjonell drift, og motiveres av å skape faktiske endringer hos kunden. Du trives med ansvar, samarbeider godt i team, og har et sterkt ønske om å vokse videre som leder og rådgiver.

Om Azets Consulting
Azets Consulting er et av Norges ledende miljøer for forbedring og gevinstrealisering, og har hjulpet virksomheter med å identifisere over 9 milliarder i dokumenterte gevinster det siste tiåret. Vi bistår både offentlig og privat sektor med digitalisering, automatisering og utvikling av mennesker og organisasjoner. Vi er rundt 100 rådgivere i Oslo, Bergen, Stavanger og Trondheim, og er en del av Azets-konsernet med over 7.500 ansatte globalt.

Vi ser etter deg som har: 

 

  • Erfaring med prosjekt- eller teamledelse innen teknologi, digitalisering eller IT-modernisering.
  • Kunnskap om smidige arbeidsformer og forståelse for teknologiimplementering (Scrum, SAFe, Lean).
  • Evne til å bygge relasjoner og drive prosesser i samarbeid med kunden.
  • Minimum 5 års erfaring fra konsulentvirksomhet.
  • Utdanning på masternivå og gjerne sertifiseringer som PRINCE2, SAFe, Scrum Master eller tilsvarende.
  • Motivasjon til å ta ansvar for delprosjekter og drive frem gode løsninger sammen med kollegaer og kunder.

Hva kan vi tilby deg? 

 

  • Mulighet til å lede egne leveranser og utvikle deg mot større prosjekt- og teamansvar.
  • Deltakelse i noen av de mest interessante endrings- og digitaliseringsinitiativene i markedet der du kan være med å påvirke både teknologivalg og organisatoriske grep.
  • Tett samarbeid med erfarne rådgivere i et miljø som satser på kompetanseutvikling.
  • En inkluderende og flat struktur med høyt tempo og stor påvirkning i hverdagen.
  • En faglig sterk kultur preget av samarbeid, nysgjerrighet og gjennomføringskraft.
  • Et arbeidsmiljø som verdsetter prestasjoner, men som også gir rom for læring og utvikling.
  • Fleksibilitet og ansvar i en rolle hvor du er tett på både kunden og dine kollegaer.

 

Hvorfor velge oss?

Hos Azets Consulting verdsetter vi arbeidsglede og faglig dyktighet, men det er vår kultur av nysgjerrig lidenskap og raust samhold som virkelig skiller oss ut. Vi er overbevist om at de beste resultatene ikke bare oppnås, men også overgås, når vi arbeider sammen som et team, kontinuerlig utfordrer det etablerte, og omfavner innovasjon i alt vi gjør. Dette samarbeidet, og fellesskapet er nøkkelen til vår evne til å utvikle og levere varig verdi for våre kunder.  

Er du klar for å ta neste steg i din karriere og bidra til varige resultater for noen av Norges mest spennende virksomheter? 

Send oss din søknad i dag – vi gleder oss til å bli bedre kjent med deg! 

Søk på stillingen

NO00595 
Erfaren konsulent og HR spesialist Søknadsfrist 30.06.2025 Bergen

Stillingstittel
Erfaren konsulent og HR spesialist
Lokasjon
Bergen
Forretningsområde
People Organisation Culture
Referansenummer
NO00595
Søk på stillingen

Ønsker du å hjelpe virksomheter med å oppnå varige resultater? 

Azets Consulting søker en erfaren konsulent til vår avdeling for People, Organisation & Culture, med arbeidssteder i både Oslo og Bergen. I denne avdelingen bistår vi virksomheter i både offentlig og privat sektor med HR-kompetanse, organisasjonsutvikling, lederutvikling, endringsledelse og digital transformasjon. 

Om selskapet: Azets Consulting er et av Norges ledende miljøer for forbedring. Vi bistår virksomheter i både offentlig og privat sektor med å oppnå varige resultater gjennom digitalisering, automatisering og kompetanseutvikling. Med en sterk tilstedeværelse i Norge og rundt 100 eksperter lokalisert i Oslo, Bergen, Stavanger og Trondheim, er vi en del av Azets-konsernet, som har mer enn 7.500 ansatte globalt 

Med over 8,9 milliarder kroner i dokumenterte resultater for våre kunder de siste ti årene, har vi høye forventninger til engasjement og kompetanse hos våre medarbeidere. Den rette kandidaten vil finne mange muligheter for å bidra i solide og spennende prosjekter, der de kan anvende og videreutvikle sine ferdigheter i et dynamisk og utfordrende arbeidsmiljø.

 

Din rolle

Som konsulent vil du spille en nøkkelrolle i å sikre vellykket implementering av innovative HR-løsninger og systemer, prosesser og arbeidsmetoder hos våre kunder. Du vil håndtere endringsprosesser på alle nivå, med et særlig fokus på effektivisering av HR-prosesser og digitalisering. 

Ansvarsområder: 

  • Bistå kunder med å løse deres systemmessige HR-oppgaver og utfordringer 
  • Videreutvikle og digitalisere HR-prosesser for å forbedre effektivitet
  • Lede digitaliseringsprosjekter og systemimplementeringer innen HR-området
  • Bidra med HR- og systemkompetanse i større endringsprosjekter
  • Samarbeide tett med andre fagteam og interessenter for å sikre helhetlige løsninger

 

Vi tror du vil trives hos oss hvis du:

 

  • Liker å oppnå resultater i fellesskap
  • Er initiativtagende med en drivkraft og et engasjement til å utvikle deg selv og andre
  • Tør å tenke nye og innovative tanker, samtidig som du sikrer fremdrift og stødige leveranser i hverdagen
  • Ønsker å ta del i og påvirke et konsulentmiljø i sterk vekst som utfordrer det etablerte
  • Ønsker å ta del i vår verden og etterleve våre verdier «Nysgjerrig lidenskap» og «Raust samhold»

Vi har en flat struktur, korte beslutningsveier og en norsk bedriftskultur. Dette gjør oss effektive. Vi belønner ansatte som presterer, og dette synliggjøres. Vi har store vekstambisjoner og ser etter flere gode kollegaer vi kan bygge denne veksten rundt. Sist, men ikke minst, blir du en del av et levende arbeidsmiljø hvor du bygger relasjoner, profesjonelt og sosialt. Vi har en unik kultur i selskapet, og legger stor vekt på sosialt samvær. For oss er trivsel helt avgjørende for at vi skal kunne prestere og levere etter beste evne. Det er nemlig oss sammen, som utvikler Norges beste konsulentselskap!

Hvem ser vi etter? 


Vi ser etter deg med minst 4-5 års relevant arbeidserfaring, inkludert erfaring fra konsulentvirksomhet, og som har en strategisk forståelse kombinert med evnen til å omsette teori til praktiske løsninger. Det er essensielt at du kan snakke og skrive flytende norsk. 

Ideell for denne rollen er noen som ønsker å bidra aktivt til og påvirke vårt voksende konsulentmiljø som stadig utfordrer det etablerte:  
 
Du har i tillegg kompetanse og erfaring innenfor en eller flere av områdene under: 

  • Solid erfaring fra HR-rolle, enten som spesialist eller generalist
  • Grunnleggende forståelse for lov- og avtaleverk i arbeidslivet 
  • Effektivisering av HR prosesser
  • Digitalisering og bruk av teknologi for å forbedre HR-prosesser.
  • Implementering av ulike HR system
  • Prosjektledelse og strategisk rådgiving
  • Erfaring med å lede prosjekter i både offentlig og privat sektor
  • Endringsledelse og omstillingsarbeid

Hva kan vi tilby? 

  • Muligheten til å jobbe med store og komplekse prosjekter i både privat og offentlig sektor
  • Et sterkt fagmiljø innen HR, endringsledelse og digital transformasjon
  • En dynamisk og inkluderende organisasjonskultur med fokus på utvikling og læring

Store påvirkningsmuligheter og kort vei til beslutninger

 
Hos Azets Consulting verdsetter vi arbeidsglede og faglig dyktighet, men det er vår kultur av nysgjerrig lidenskap og raust samhold som virkelig skiller oss ut. Vi er overbevist om at de beste resultatene ikke bare oppnås, men også overgås, når vi arbeider sammen som et team, kontinuerlig utfordrer det etablerte, og omfavner innovasjon i alt vi gjør. Dette samarbeidet, og fellesskapet er nøkkelen til vår evne til å utvikle og levere varig verdi for våre kunder. 

Er du klar for å ta neste steg i din karriere? Send oss din søknad i dag – vi gleder oss til å bli kjent med deg! 

Søk på stillingen

NO00566 
Senior Manager – Transformasjon, Strategi og Digitalisering (TDS) Søknadsfrist 30.06.2025 Oslo

Stillingstittel
Senior Manager – Transformasjon, Strategi og Digitalisering (TDS)
Lokasjon
Oslo
Forretningsområde
CFO Advisory
Referansenummer
NO00566
Søk på stillingen

Ønsker du å gjøre en reell forskjell og skape varige resultater for noen av Norges største og mest spennende virksomheter? Vi ser etter en ambisiøs og erfaren rådgiver som ønsker å lede komplekse teknologi- og transformasjonsprosjekter i skjæringspunktet mellom teknologi, strategi, organisasjon. Som Senior Manager vil du spille en nøkkelrolle i å utvikle våre kunders teknologiske plattformer og forretningsmodeller – og sikre at digitale initiativer gir reell verdi.

Du har sterk forretningsforståelse, evner å se helheten, og trives med å lede både kunder og interne team mot målbare resultater. Du er trygg i dialog med toppledelse, og evner å omsette strategi til operasjonell handling.

Om Azets Consulting:

Azets Consulting er et av Norges ledende miljøer for forbedring og gevinstrealisering, og har hjulpet virksomheter med å hente ut over 9 milliarder i identifiserte gevinster det siste tiåret. Vi bistår både offentlig og privat sektor med digitalisering, automatisering og utvikling av mennesker og organisasjoner. Vi er rundt 100 rådgivere i Oslo, Bergen, Stavanger og Trondheim, og er en del av Azets-konsernet med over 7.500 ansatte globalt.

Vi ser etter deg som har:

  • Solid erfaring med program- og prosjektledelse innen teknologi, digitalisering eller IT-modernisering
  • Minimum 8 års erfaring fra konsulentvirksomhet
  • Høyere utdanning på masternivå, samt relevante sertifiseringer som PRINCE2, Scrum Master, SAFe, etc.
  • Erfaring med smidig metodikk (for eksempel Scrum, SAFe, Lean) og god forståelse for teknologiimplementering
  • Demonstrert evne til å bygge tillit og lede kunder gjennom komplekse endringsprosesser
  • Erfaring med å legge til rette for et team med høy autonomi ved å bygge deres kompetanse og eierskap til beslutningsprosesser
  • Du er en inspirerende leder som ikke er redd for å utfordre status quo for å oppnå de beste resultatene.
  • Faglig engasjement og et ønske om å bidra til kompetansedeling og utvikling av selskapets fagområder.
  • Personalledelseserfaring
  • Erfaring fra forretningsutvikling, salg og forvaltning av flere prosjekter i parallell

Hva kan vi tilby deg?

  • Spennende prosjekter som lar deg utforske og innovere, med muligheter for å påvirke og lede store transformasjonsprosesser i store nasjonale og internasjonale virksomheter.
  • En unik mulighet til å jobbe med noen av de mest spennende og innovative prosjektene i markedet.
  • Et tett samarbeid med noen av Norges fremste rådgivere, der du får utfordrende og stimulerende oppgaver.
  • En flat og inkluderende organisasjonsstruktur med et sterkt fokus på din personlige og profesjonelle utvikling.
  • Et tverrfaglig konsulentmiljø med kort vei til beslutninger og stort handlingsrom
  • Et sterkt fagmiljø og engasjerte kolleger med høy gjennomføringsevne
  • En kommersiell rolle med stort handlingsrom og reell påvirkning hos kunden

Hos Azets Consulting verdsetter vi arbeidsglede og faglig dyktighet, men det er vår kultur av nysgjerrig lidenskap og raust samhold som virkelig skiller oss ut. Vi er overbevist om at de beste resultatene ikke bare oppnås, men også overgås, når vi arbeider sammen som et team, kontinuerlig utfordrer det etablerte, og omfavner innovasjon i alt vi gjør. Dette samarbeidet, og fellesskapet er nøkkelen til vår evne til å utvikle og levere varig verdi for våre kunder.

Er du klar for å ta neste steg i din karriere og bidra til varige resultater for noen av Norges mest spennende virksomheter?

Send oss din søknad i dag – vi gleder oss til å bli bedre kjent med deg!

Søk på stillingen

NO00635 
Senior Payroll Advisor Søknadsfrist 15.06.2025 Oslo

Stillingstittel
Senior Payroll Advisor
Lokasjon
Oslo
Forretningsområde
Payroll Nordic
Referansenummer
NO00635
Søk på stillingen

Har du erfaring med SD Worx og ønsker jobbe med lønnsrådgivning til internasjonale kunder?

Azets er Nordens ledende leverandør av lønn- og HR-tjenester. Vi er bransjens mest solide ekspertise innen fagfeltet og har en spennende kundeportefølje med langsiktig bransjesatsning. Nå ser vi etter en ambisiøs lønnsekspert med SD Worx, Visma.net Payroll eller Unit4 erfaring.

Hvem er vi

Vi er ikke din gjennomsnittlige lønnsavdeling – vi er nervesenteret i lønnsoperasjoner, og sikrer at våre internasjonale kunder alltid er et skritt foran. Vi er stolte av å fremme et samarbeidende og inkluderende miljø der alles perspektiver verdsettes. Enten vi løser komplekse lønnsutfordringer eller feirer suksessene våre, sørger vi for at det alltid er rom for litt moro underveis. Fra teambyggingsaktiviteter til uformelle sosiale arrangementer, vi tror på å opprettholde en balanse som holder energien høy og humøret enda høyere. Hvis du ser etter et team som jobber hardt, ler hardere og støtter hverandre hvert trinn på veien, vil du føle deg hjemme hos oss.

Hva du vil jobbe med:

Som lønnsrådgiver i Azets vil du gjennomføre alt fra kundemøter, lønnskjøring, delta på webinar, til salg og rådgivning av våre produkter og tjenester. Vi samarbeider tett med kundene våre og gir dem støtte og faglig rådgivning innen lønn og HR. Du vil også få:

  • Totalansvar for lønnsleveransen på egen kundeportefølje
  • Faglig rådgivning og støtte innen lønn og HR til våre kunder
  • Forbedring og effektivisering av rutiner og prosesser
  • Sikre at kundene tilbys riktige løsninger og tjenester
  • Ansvar for å videreutvikle leveranse og relasjoner til våre kunder

Hvorfor velge Azets som arbeidsgiver?

I Azets tilbyr vi deg å jobbe moderne. Vi er en innovatør i markedet og ligger langt fremme i omstillingen til bruk av automatisering, digitalisering og skybaserte løsninger - noe som vil forenkle arbeidshverdagen din så du er rustet for mer spennende utfordringer. Videre kan vi tilby deg:

  • Et solid fagmiljø med muligheter for utvikling og tett samarbeid med mange av våre tusen kolleger rundt om i landet
  • Et morsomt, utviklende og inkluderende arbeidsmiljø med høy kompetanse
  • Spennende utfordringer i et solid selskap i vekst og endring, og som ønsker å fortsette å lede an i den digitale utviklingen
  • Et selskap som aktivt jobber for mangfold og inkludering på arbeidsplassen
  • Mulighet for fleksibel arbeidstid og hjemmekontor
  • Gode pensjons- og forsikringsordninger

Vi håper du

Er full av motivasjon, har høy arbeidskapasitet og er en som liker ha det gøy på jobb. Akkurat nå er det viktig for oss at du har noen års erfaring med SD Worx, Visma.net Payroll eller Unit4 eller kanskje til og med OCS.

For å lykkes i denne rollen burde du trives med å være en relasjonsbygger, ha systemforståelse og være genuint opptatt av kundens behov. Du må ha kjennskap til lover og regler innen lønnsfaget, og ha god formidlingsevne på både norsk og engelsk.

Arbeidssted vil være i Azets sine moderne lokaler på Skøyen, i Oslo, rett ved togstasjonen. Vi gjør oppmerksom på at søknader behandles fortløpende.

Har du spørsmål eller ønsker du å vite mer om stillingen? Ta gjerne kontakt med avdelingsleder Preethi Rasmussen på tlf: 45414677

I Azets mener vi at kraften av mangfold er en del av vår suksess, fordi vi vet at de beste løsningene oppstår når ulike erfaringer og perspektiver møtes. Likeverd og respekt er en viktig del av arbeidshverdagen vår og vi er stolte av å ha et inkluderende fellesskap der alle kan være seg selv. Uansett bakgrunn, nasjonalitet, alder, kjønn, legning eller funksjonsnedsettelse er du velkommen til å søke på stillinger hos oss!

 

#LI-SJ1

Søk på stillingen

NO00629 
Teamleder Tripletex Søknadsfrist 10.06.2025 Stavanger

Stillingstittel
Teamleder Tripletex
Lokasjon
Stavanger
Forretningsområde
SME Kyst
Referansenummer
NO00629
Søk på stillingen

Erfaring med Tripletex og ønsker deg lederansvar? Bli teamleder i Azets!

Vi ser etter en ny teamleder til ett av våre regnskapsteam på Tripletex i Stavanger. I denne stillingen vil du få muligheten til å lede et regnskapsteam med dyktige rådgivere, der alle har et stort engasjement for sine kunder. Vi ønsker oss en leder som har erfaring med Tripletex og som liker skape gode opplevelser for kundene. Den perfekte teamlederen for oss er en som ønsker vekst og drives av å oppnå gode resultater sammen i et team.

I Azets vil du få en lærerik og variert arbeidshverdag med høyt tempo og spennende arbeidsoppgaver. Vi har et stort fagmiljø hvor vi deler kunnskap og har faglige diskusjoner med våre gode kollegaer. Vår motivasjon ligger i å gjøre en reell forskjell for våre kunder og bidra til deres måloppnåelse og suksess. I tillegg kan vi skryte av at vi er et solid internasjonalt selskap i vekst og at vi har bransjens mest fremtidsrettede løsninger.

Hva vil du få jobbe med?

Som teamleder i Azets vil du ha ansvar for å bygge relasjoner som skaper tillit og resultater. Du vil få utfordret deg selv med ulike kundecaser, oppfølging av teamet og leveransene våre, og utover det følger:

  • Personalansvar for teamet
  • Ansvar for teamets tjenesteleveranse til våre kunder på Tripletex og resultatansvar for teamet
  • Bidra i salgsprosesser for leveranser
  • Være med på å utvikle en rådgivnings- og kundeorientert kultur i teamet
  • Strukturere, forbedre og effektivisere leveransene
  • Jobbe operativt som regnskapsrådgiver med egen kundeportefølje

Vår nye teamleder:

Vi håper vår nye teamleder har erfaring med Tripletex og er en solid regnskapsfører, gjerne fra byrå. Det er fint om du har høyere økonomisk utdannelse, men arbeidserfaring kan kompensere for dette.

For å lykkes og trives i denne stillingen burde du ha ledererfaring og være endringsvillig og åpen for nye løsninger, med en inspirerende og rettferdig lederstil. Vi håper du også har et kommersielt tankesett og er initiativrik i møte med kunder.

Hva kan Azets kan tilby:

I Azets tilbyr vi deg å jobbe moderne. Vi er en innovatør i markedet og ligger langt fremme i omstillingen til bruk av automatisering, digitalisering og skybaserte løsninger - noe som vil forenkle arbeidshverdagen din så du er rustet for mer spennende utfordringer. Videre kan vi tilby deg:

  • Et solid fagmiljø med muligheter for utvikling og tett samarbeid med mange av våre tusen kolleger rundt om i landet
  • Et morsomt, utviklende og inkluderende arbeidsmiljø med høy kompetanse
  • Spennende utfordringer i et solid selskap i vekst og endring, og som ønsker å fortsette å lede an i den digitale utviklingen
  • Et selskap som aktivt jobber for mangfold og inkludering på arbeidsplassen
  • Mulighet for fleksibel arbeidstid og hjemmekontor
  • Gode pensjons- og forsikringsordninger

Hovedarbeidssted vil være i Azets sine moderne lokaler på Forus i Stavanger. Oppstart etter avtale. Vi gjør oppmerksom på at søknader behandles fortløpende.

Har du noen spørsmål eller ønsker å vite mer? Ta kontakt med avdelingsleder Marie Høines 920 59 510

I Azets mener vi at kraften av mangfold er en del av vår suksess, fordi vi vet at de beste løsningene oppstår når ulike erfaringer og perspektiver møtes. Likeverd og respekt er en viktig del av arbeidshverdagen vår og vi er stolte av å ha et inkluderende fellesskap der alle kan være seg selv. Uansett bakgrunn, nasjonalitet, alder, kjønn, legning eller funksjonsnedsettelse er du velkommen til å søke på stillinger hos oss! 

 

#LI-SJ1

Søk på stillingen

NO00622 
Regnskapsrådgiver Søknadsfrist 16.06.2025 Flere arbeidssteder

Stillingstittel
Regnskapsrådgiver
Lokasjon
Stord
Bremnes
Forretningsområde
SME Kyst
Referansenummer
NO00622
Søk på stillingen

Ønsker du å jobbe med regnskap og rådgivning i et bransjeledende selskap?

Er du en dreven og motivert person som trives med å levere utmerket kundeservice og ønsker å bidra til at våre kunder får god økonomisk kontroll? Vi søker nå etter en dyktig og erfaren regnskapsfører til vår avdeling i Sunnhordland.

I Azets vil du få en lærerik og variert arbeidshverdag med høyt tempo og spennende arbeidsoppgaver. Vi har et stort faglig miljø hvor vi deler kunnskap og har faglige diskusjoner med kollegaer. Vi har alle et stort engasjement for våre kunder, og gjennom regnskapsfaglig kompetanse og rådgivning skaper vi gode relasjoner og hjelper våre kunder.

Azets er et solid internasjonalt selskap i vekst, og vi er langt fremme i automatisering, digitalisering, robotisering og skybaserte løsninger.

Du vil arbeide ved vårt avdelingskontor som idag består av 7 dyktige kolleger som har et tett og godt arbeidsmiljø.

Vi ser for oss at dine arbeidsoppgaver kan bestå av

  • Inneha egen kundeportefølje der du er kundens strategiske partner innen deres økonomi
  • Sikre at kundene tilbys riktige løsninger og tjenester
  • Ansvar for å videreutvikle leveranse av tjenester til våre kunder
  • Bistand bokføring, avstemming, kontroll, rapportering
  • Rådgivningsleveranser
  • Årsoppgjør og skattemelding samt andre avsluttende oppgaver

Vi ønsker at du innehar følgende kvalifikasjoner:

  • Noen års relevant arbeidserfaring innen regnskap og/eller økonomi, gjerne fra regnskapsbyrå eller revisjon
  • Du har høyere økonomisk utdannelse, men relevant erfaring kan kompensere for dette
  • Autorisasjon som regnskapsfører, men dette er ikke et krav
  • Faglig sterk med god kjennskap til aktuelle lovverk innen regnskap og skatt
  • Du trives med kundekontakt og skaper tillit og resultater
  • Du har god muntlig og skriftlig fremstillingsevne, både på norsk og engelsk
  • Har interesse for å utnytte teknologiske løsninger og systemer
  • Bidrar til et godt miljø blandt kollegaer, både faglig og sosialt

I Azets er vi opptatt av at du som medarbeider skal få kunne utvikle deg i din rolle og personlig, alles meninger blir verdsatt hos oss. Hos Azets har vi:

  • Et solid fagmiljø, mange dyktige folk i alle aldre
  • Faglig og personlig utvikling gjennom samarbeid på tvers av avdelinger
  • Et selskap som aktivt jobber for mangfold og inkludering på arbeidsplassen
  • Mulighet for fleksibel arbeidstid og hjemmekontor
  • Gode pensjons- og forsikringsordninger
  • Konkurransedyktige betingelser til den med rett erfaring og innstilling
  • En rekke spennede kunder av ulik størrelse med ulike utfordringer

Vårt avdeling holder til i lyse og fine lokaler midt i Svortland sentrum på Bømlo, men det kan også være muligheter å jobbe fra vårt kontor på Heiane på Stord. Oppstart etter avtale. Vi gjør oppmerksom på at søknader behandles fortløpende.

Har du spørsmål eller ønsker du å vite mer? Ta gjerne kontakt med avdelingsleder Eva Mjånes 915 63 052.

I Azets mener vi at kraften av mangfold er en del av vår suksess, fordi vi vet at de beste løsningene oppstår når ulike erfaringer og perspektiver møtes. Likeverd og respekt er en viktig del av arbeidshverdagen vår og vi er stolte av å ha et inkluderende fellesskap der alle kan være seg selv. Uansett bakgrunn, nasjonalitet, alder, kjønn, legning eller funksjonsnedsettelse er du velkommen til å søke på stillinger hos oss!

 

#LI-ME1

Søk på stillingen

NOGA00003 
Åpen søknad - management consulting Søknadsfrist 31.12.2099 Flere arbeidssteder

Stillingstittel
Åpen søknad - management consulting
Lokasjon
Oslo
Bergen
Forretningsområde
Azets Consulting
Referansenummer
NOGA00003
Søk på stillingen

Hvilke fagområder eller stillinger interesserer deg?

Er du en erfaren konsulent som brenner for å hjelpe kundene dine med å oppnå varige resultater? Da er du kanskje den vi leter etter! Azets Consulting er Norges ledende forbedringsmiljø, og har dokumentert gevinster på over 8,9 milliarder kroner for våre kunder de siste 10 årene. Dette krever engasjement, kompetanse, integritet og hardt arbeid fra våre dyktige medarbeidere.

Vi opplever stor etterspørsel etter våre tjenester, og trenger flere prosjektledere til våre kontorer i Oslo og Bergen. Vi søker deg som har solid erfaring fra konsulentbransjen, faglig tyngde innen kontinuerlig forbedring, og gode kommunikasjons- og samarbeidsevner. Du må være en person som skaper tillit og inspirasjon hos kundene, og som kan vise til konkrete resultater fra tidligere prosjekter. Hvis du kjenner deg igjen i denne beskrivelsen, håper vi på å høre fra deg.

Tverrfaglighet som skaper verdi

Komplekse problemstillinger krever ofte mer enn et fagområdes innsikt. Azets Consulting kombinerer et spekter av spesialiser. Det gir oss en særstilling når det kommer til løsninger på morgendagens problemstillinger. Våre fagområder er:

  • CFO Advisory
  • Transformation, Digitalisation and Strategy
  • People, Organisation and Culture
  • Sustainability

Vi har kontorer i Oslo, Bergen, Stavanger og Trondheim. Finner du ingen ledig stilling som passer for deg akkurat nå? Vi er alltid interessert i å komme i kontakt med nye potensielle medarbeidere på våre ulike lokasjoner, så send oss da en åpen søknad!  Har du også anledning til å være mobile i forhold til lokasjon, så er det fint om du skriver noen ord om det i følgebrevet ditt. 

Vi gjør oppmerksom på at vi kontakter aktuelle kandidater fortløpende. Dersom du ikke hører fra oss innen kort tid, har vi dessverre ingen ledig stilling som matcher din profil akkurat nå. Følg oss derfor gjerne på Finn.no, for å få varsel om nye stillinger

I Azets Consulting mener vi at kraften av mangfold er en del av vår suksess, fordi vi vet at de beste løsningene oppstår når ulike erfaringer og perspektiver møtes. Likeverd og respekt er en viktig del av arbeidshverdagen vår og vi er stolte av å ha et inkluderende fellesskap der alle kan være seg selv. Uansett bakgrunn, nasjonalitet, alder, kjønn, legning eller funksjonsnedsettelse er du velkommen til å søke på stillinger hos oss!

Søk på stillingen

NOGA00001 
Åpen søknad -Regnskap, Lønn/HR, IT, Technology Søknadsfrist 31.12.2099 Flere arbeidssteder

Stillingstittel
Åpen søknad -Regnskap, Lønn/HR, IT, Technology
Lokasjon
Drammen
Gjøvik
Lillehammer
Bodø
Kristiansand
Hamar
Larvik
Tromsø
Hønefoss
Oslo
Trondheim
Lillestrøm
Bergen
Ålesund
Levanger
Stavanger
Moss
Forretningsområde
Stab
Referansenummer
NOGA00001
Søk på stillingen

Klar for nye karrieremuligheter?

Hva vil du jobbe med?

Vil du være med i et bransjeledende og solid selskap hvor du virkelig får muligheten til å utvikle deg? Azets har lyst til å følge deg på din karrierereise. Hos oss står kompetanseutvikling sentralt, og vi legger stor vekt på å bygge et inkluderende arbeidsmiljø og en kultur med stor takhøyde – både faglig og personlig.

I Azets har vi mange ulike avdelinger, fagområder og vi har en sterk lokal forankring med omkring 50 kontorer i Norge. Azets investerer kraftig i ny teknologi og er en bransjeledende aktør innen nearshoring, automatisering, digitalisering og skybaserte løsninger. Her jobber vi moderne!

Finner du ingen ledig stilling som passer for deg akkurat nå? Da vil vi gjerne at du sender oss en åpen søknad!

Våre fagområder er:

  • Regnskap og økonomisk rådgivning
  • Lønnstjenester og HR-rådgivning
  • Controlling, rapportering og årsoppgjør
  • Salg (B2B)
  • Support og salg av programvare
  • IT – utvikling, sikkerhet, integrasjon, rådgivning etc.

Hvorfor velge en jobb i Azets?

i gjør oppmerksom på at vi kontakter aktuelle kandidater fortløpende. Dersom du ikke hører fra oss innen kort tid, har vi dessverre ingen ledig stilling som matcher din profil akkurat nå. Følg oss derfor gjerne på Finn.no for å få varsel om nye stillinger HER.

Du kan lese mer om hvordan det er å jobbe hos oss på våre karrieresider. Følg oss gjerne på LinkedIn og Instagram for å se våre siste oppdateringer. 

I Azets mener vi at kraften av mangfold er en del av vår suksess, fordi vi vet at de beste løsningene oppstår når ulike erfaringer og perspektiver møtes. Likeverd og respekt er en viktig del av arbeidshverdagen vår og vi er stolte av å ha et inkluderende fellesskap der alle kan være seg selv. Uansett bakgrunn, nasjonalitet, alder, kjønn, legning eller funksjonsnedsettelse er du velkommen til å søke på stillinger hos oss!

Søk på stillingen
  • azets.no
  • talentlink

Våre løsninger

  • Finn regnskapskontor
  • Regnskap
  • Lønnstjenester
  • IT og digitalisering
  • Rådgivning
  • Rekrutteringsbyrå
  • EDI

Følg oss

  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • YouTube
  • Pressemeldinger og pressekontakt
  • Påmelding nyhetsbrev
  • Blogg

Nyttige linker

  • Om Azets
  • Jobb og karriere
  • Webinarer og seminarer
  • Guider og sjekklister
  • Kundereferanser
  • Partnere
  • Trust Center
  • FAQ
  • Samfunnsansvar
  • Azets Barometer
  • Azets Update

Kontakt

Telefon: 40 10 40 18

  • Kontaktinformasjon
  • Azets Danmark
  • Azets Sverige
  • Azets Finland
  • Azets Ireland
  • Azets UK
  • Azets Romania
  • Azets.com
  • Blick Rothenberg
  • Azets Consulting
Azets logotype
Copyright © 2025 Azets
Privacy statement