Velkommen til Azets. Etter salget fra Visma, heter vi nå Azets. Vi er fortsatt den ledende leverandøren av regnskaps- og lønnstjenester i Norden. Ikke det du var ute etter? Besøk visma.no for programvare fra Visma.

Personalhåndbok

En personalhåndbok er en oversikt over rettigheter og plikter både selskapet og den ansatte har. Den er en del av ansettelsesbetingelsene og skal samtidig være et oppslagsverk slik at medarbeiderne enkelt kan holde seg oppdatert på gjeldende regler og retningslinjer. 

En personalhåndbok bidrar til å:

  • Sikre en rettferdig behandling av alle ansatte
  • Sikre at alle respekterer og overholder aktuelle lover og regler og selskapets interne retningslinjer
  • Skape et arbeidsmiljø som anerkjenner, utfordrer og verdsetter lagarbeid i bedriften

 

    
    

Vi hjelper din bedrift gjennom å:

  • Kartlegge eksisterende rutiner og retningslinjer
  • Utarbeide nye rutiner og retningslinjer for virksomheten
  • Planlegge og prioritere innhold
  • Implementere personalhåndboken i virksomheten

Kontakt oss

 

Send kontaktskjema