Personalhåndbok

En god personalhåndbok gjør det enklere å kommunisere ut i bedriften. Vi tilbyr hjelp til å sette opp personalhåndbok og har løsninger for digitale håndbøker.

 

hjelp til personalhåndbok
 
    
    

Vi hjelper din bedrift gjennom å:

  • Kartlegge eksisterende rutiner og retningslinjer
  • Utarbeide nye rutiner og retningslinjer for virksomheten
  • Planlegge og prioritere innhold
  • Implementere personalhåndboken i virksomheten
  • Tilby digital personalhåndbok

Få alt inn i en digital personalhåndbok

Azets leverer en løsning for digitale håndbøker. Gjennom  en brukervennlig digital personalhåndbok får ansatte og ledelsen enkelt tilgang på gjeldene retningslinjer og lovverk. Utover personalhåndbok, leverer løsningen også andre håndbøker, som HMS-håndbok og egendefinerte håndbøker. Innholdet i håndbøkene er søkbart og oversiktlig. Håndbøkene er nettbaserte og dermed alltid tilgjengelig. Du har også mulighet til å sende meldinger til dine ansatte om endringer og be om lesebekreftelse på endringene.

 Det er en guideline i håndboken for tekst som du kan velge å bruke, men ønsker du å lage din egen er dette også full mulig.

 Det er enkelt å sette opp og tilpasse i systemet. Du kan selv velge å gjøre dette, eller vi i Azets kan hjelpe deg. Som eksempel regner vi ca 1 time i opplæring etter oppsett.

Personalhåndbok

  • Gir en samlet oversikt over alle personalrutiner, rettigheter, plikter og ordninger. Håndboken gjør arbeidsdagen til dine ansatte lettere og de vil bli mer selvhjulpne.

HMS-håndbok

  • Her kan du enklere håndtere komplekse HMS-forskrifter og følge opp krav til oppfølging av internkontrollforskriften. HMS-håndboken bistår din bedrift med å organisere rutiner og dokumentere for de lovpålagte HMS-kravene som stilles av arbeidstilsynet. Regelverket i HMS-håndboken oppdateres når nye lovverk tas i bruk. Alltid på nett, uansett hvor du er.

Egendefinerte håndbøker:

  • Du kan definere egne håndbøker i basen spesialtilpasset din virksomhet. Dette kan for eksempel være håndbøker som organiserer arbeidsrutiner, produkt, opplæring og kvalitetssikring. Her er det bare fantasien som setter grenser. Det er helt enkelt: opp til deg.

 

 

Kontakt våre eksperter

- for tilbud og mer informasjon innen lønn og HR kan du ringe 40 10 40 18 eller sende inn skjema under.

Våre åpningstider på hverdagene er:
08:00 - 19:00 mandag-torsdag  og 08:00 - 16:00 fredag

Ja, jeg vil at Azets sender meg innsikt, informasjon om tjenester og invitasjoner til arrangementer.

Jeg er klar over at jeg kan lese mer om hvordan Azets behandler mine personlige data her, og at jeg når som helst kan redigere mine preferanser eller trekke tilbake mitt samtykke.