Kvinne med kalkulator
 
 
 

Likviditetsstyring og utestående fordringer

Likviditet handler om å ha penger på bok, slik at vi kan betale regninger til forfall. 

Gratis webinar | 4. april kl 09.00

Dato 04.04.24
Tid 09.00 - 09.30
Pris Gratis
Sted Online

Siden inntekter og kostnader kommer på ulike tidspunkt, står bedrifter ofte i en situasjon hvor tilgjengelig kapital er så lav at regninger ikke kan betales.

I dette webinaret tar vi for oss et av områdene som påvirker likviditet. Utestående fordringer er faktura du har sendt til kunden som ikke er betalt. Det å få disse pengene inn raskt, er et av de viktigste grepene vi tar for å bedre likviditeten.

I dette webinaret ser vi nærmere på:

  • Hvordan skal vi gå frem for at faktura blir betalt på forfall, uten at de blir bestridet?
  • Hvordan kan automatisering bidra til at faktura blir betalt på forfall?
  • Faktureringsrutiner
  • Fakturainformasjon
  • Oppdatert kundeinformasjon
  • Purring og inkasso

Webinaret holdes sammen med Visma Amili, og passer for ledere og deg som jobber med regnskap, økonomi og økonomisk analyse.

Webinaret holdes av

Dag Henning Kleven

Dag Henning Kleven

Direktør forretningsutvikling
Dag Henning har i mange år jobbet med forretningsutvikling og vekst. Han har hatt internasjonale jobber i Sony Corp og Checkpoint System før han kom til Azets i 2014 som salgssjef. I dag leder han området Forretningsutvikling i Azets hvor han jobber tett med ulike partnere og kunder for å utvikle nye forretningsområder.

Marianne Thielemann

Program Manager Accounting Offices, Visma Amili
Marianne Thielemann fra Visma Amili har solid erfaring innen automatisering av innfordring og jobber i dag i et bransjens største aktører, nettopp med automatisering av rutinene.

Meld deg på

Ja, jeg vil at Azets sender meg innsikt, informasjon om tjenester og invitasjoner til arrangementer. Jeg kan når som helst redigere mine preferanser eller trekke tilbake mitt samtykke.

Hvordan Azets håndterer mine persondata er beskrevet her.

* Dette feltet er obligatorisk.