Siden inntekter og kostnader kommer på ulike tidspunkt, står bedrifter ofte i en situasjon hvor tilgjengelig kapital er så lav at regninger ikke kan betales.
I dette webinaret tar vi for oss et av områdene som påvirker likviditet. Utestående fordringer er faktura du har sendt til kunden som ikke er betalt. Det å få disse pengene inn raskt, er et av de viktigste grepene vi tar for å bedre likviditeten.
I dette webinaret ser vi nærmere på:
- Hvordan skal vi gå frem for at faktura blir betalt på forfall, uten at de blir bestridet?
- Hvordan kan automatisering bidra til at faktura blir betalt på forfall?
- Faktureringsrutiner
- Fakturainformasjon
- Oppdatert kundeinformasjon
- Purring og inkasso
Webinaret holdes sammen med Visma Amili, og passer for ledere og deg som jobber med regnskap, økonomi og økonomisk analyse.
Webinaret holdes av
![Dag Henning Kleven Dag Henning Kleven](/globalassets/no-az/blog/authors/DagHenningKleven.jpg)
Dag Henning Kleven
Direktør forretningsutviklingDag Henning har i mange år jobbet med forretningsutvikling og vekst. Han har hatt internasjonale jobber i Sony Corp og Checkpoint System før han kom til Azets i 2014 som salgssjef. I dag leder han området Forretningsutvikling i Azets hvor han jobber tett med ulike partnere og kunder for å utvikle nye forretningsområder.
![](/contentassets/8e6eea5a8783428f8ab69d0095b8630c/marianne_thielemann.png)
Marianne Thielemann
Program Manager Accounting Offices, Visma AmiliMarianne Thielemann fra Visma Amili har solid erfaring innen automatisering av innfordring og jobber i dag i et bransjens største aktører, nettopp med automatisering av rutinene.