top banner image
 
 
 

Slik kommer du i gang med digitalisering av HR

Flere prosesser innenfor HR kan digitaliseres og effektiviseres. Vi viser deg hvordan du kan effektivisere bedriften med et HR-system.

Gratis webinar | Se videoen

Hvordan kan du effektivisere og forenkle hverdagen til både HR, ledere og ansatte?

Planlegging og dokumentasjon i et HR-system kan bidra til tettere oppfølging, tilstedeværelse og dialog.

I dette webinaret forteller vi om hvilke prosesser innenfor HR du bør vurdere å digitalisere og hvordan dette kan gi bedriften en verdi.

Vi vil blant annet se på:

  • Hvorfor bør du digitalisere HR?
  • Hva bør du digitalisere? Vi ser blant annet på:
    • Vaktplanlegging og timeregistrering
    • Ansattinformasjon og dokumentarkiv
    • Sykefraværsoppfølging
    • Håndbøker
  • Hvordan finne en løsning som passer for din bedrift
  • Hva koster det?
  • Hvordan kan digitalisering være verdiskapende?

Webinaret holdes av Christer Giske som er HR-rådgiver i Azets. Christer jobber blant annet med operativt personalarbeid, ledertrening, kurs og mye mer.

Målgruppe

Webinaret passer for ledere, personalansvarlige og deg som jobber med personal og HR.

Se videoen