Ledige stilllinger internt i Azets
Ønsker du å bli en del av Nordens mest fremtidsrettede selskap? Bli lønnsrådgiver i Azets!
Vi ser etter en dyktig og engasjert rådgiver, gjerne med kompetanse på fraværshåndtering, til ADP teamet ved Azets sitt ressurssenter på Skøyen i Oslo.
ADP er et av de største amerikansk-baserte selskapene i verden, som tilbyr strømlinjeformede lønnstjenester på et globalt nivå. I de landene som de ikke befinner seg i - som Skandinavia, bruker de Azets til å levere lønnstjenester til sine kunder. Azets har vært en nordisk partner med ADP i nærmere 10 år og bistår mange av deres største og mest anerkjente kunder.
Målet vårt er å gjøre kundene mer effektive basert på blant annet kompetanse, fremtidsrettede løsninger, god kundekontakt og forenkling av prosesser. I arbeidet vårt legger vi vekt på personlig kontakt og gode relasjoner, også på tvers av landegrensene. Gjennom våre faglig sterke medarbeidere og varierte kunder er mulighetene for personlig utvikling stor, og vi håper også at du vil dele din kunnskap med oss.
Vi ser frem til å få deg med på laget!
Hva vil du jobbe med?
Vi ser etter en rådgiver som vil jobbe med:
- Støtte og rådgivning innen lønn til våre internasjonale kunder
- Være bindeledd og veileder mellom kunde og vår lønnsproduksjonsavdeling
- Kontrollere lønnsproduksjon fra A-Å
- Sikre at kundene tilbys riktige løsninger og tjenester
- Oppstart og overføring av nye lønnsprosjekter til produksjonsavdelingen
- Ansvar for å videreutvikle leveranse og relasjon til din kundeportefølje
- Håndtering og kontroll av sykefravær og pensjon for kunder
- Avholde kundemøter på engelsk og på norsk
- Standardisering og digitalisering av prosesser
Vi håper at én av de to nye rådgiverne våre har kompetanse og/eller arbeidserfaring med fraværshåndtering. Med denne erfaringen vil du jobbe med ovennevnte arbeidsoppgaver, men majoriteten av din arbeidshverdag vil gå til å sende inntekstmeldinger, følge opp fravær for kunden, rådgi kunden om fravær og være teamets ekspert på tema.
Hvem er du?
Vi ser etter dere som har lengre arbeidserfaring med lønn, gjerne med rådgivning eller fraværshåndtering. Det er viktig for oss at du kan sette kunden i fokus til enhver tid og har evnen til å jobbe proaktivt. Vi er en gjeng med glade mennesker og vi håper du kan bidra med godt humør. I tillegg ønsker vi at du kan krysse av på følgende:
- Nøyaktig og strukturert
- Kjennskap til relevant lovverk
- God muntlig og skriftlig fremstillingsevne, både på engelsk og på norsk
- God IT-forståelse, inkludert solide kunnskaper i Excel
Hvorfor velge en jobb i Azets?
Hos Azets jobber vi på en moderne måte. Vi er en innovatør i markedet og ligger langt fremme i overgangen til bruk av automatisering, digitalisering og skybaserte løsninger. Du får også:
- Et sterkt fagmiljø med bred kompetanse og gode utviklingsmuligheter
- Et sosialt og inkluderende arbeidsmiljø
- Spennende utfordringer i et solid selskap i vekst og endring
- Mulighet til å utvikle seg innenfor ulike ansvarsområder, f. eks rådgivning, onboarding eller som superbruker m.m.
- Gode pensjons- og forsikringsordninger
- Fleksible arbeidsdager med gode muligheter for hjemmekontor
Arbeidssted vil være på Skøyen. Oppstart etter avtale. Vi gjør oppmerksom på at søknader behandles fortløpende.
Har du spørsmål eller ønsker du å vite mer om stillingen? Ta gjerne kontakt med avdelingsleder Preethi Rasmussen på tlf. 454 14 677.
I Azets mener vi at kraften av mangfold er en del av vår suksess, fordi vi vet at de beste løsningene oppstår når ulike erfaringer og perspektiver møtes. Likeverd og respekt er en viktig del av arbeidshverdagen vår og vi er stolte av å ha et inkluderende fellesskap der alle kan være seg selv. Uansett bakgrunn, nasjonalitet, alder, kjønn, legning eller funksjonsnedsettelse er du velkommen til å søke på stillinger hos oss!
Start karrieren din i et progressivt selskap ved å bli en del av Azets' program for nyutdannede!
Nyutdannet innen økonomi sommeren 2024?
Er du på jakt etter varierte arbeidsoppgaver og verdifull erfaring? Vi søker nyutdannede regnskaps- og lønnskonsulenter med oppstart i august 2024. Du vil bli en del av et program med nyutdannede fra hele landet og delta på faglige og sosiale samlinger. Les mer om programmet her.
Hos Azets er din karrierevei så lang som du ønsker den skal være og ambisjoner, prestasjoner og motivasjon blir lagt merke til og støttes. Vår fleksible karrieremodell gir deg unike muligheter, og i Azets jobber vi for å muliggjøre utvikling. Tror du at du har det som trengs for å bli en del av Azets-teamet? Da ser vi frem til å høre fra deg!
Din arbeidshverdag i Azets!
I Azets kan du jobbe som enten regnskapskonsulent eller lønnskonsulent. Som regnskapskonsulent tilbyr du regnskapstjenester og økonomisk rådgivning til våre kunder. Som lønnskonsulent hjelper du kunder med å administrere og optimalisere lønnsprosesser, og du er en rådgiver inn lønn og HR.
Hos oss får du muligheten til å jobbe med effektivisering og utvikling av våre interne prosesser. Det byr også på samarbeide med våre kolleger i og utenfor Norge og du får jobbe med bransjens mest automatiserte og fremtidsrettede løsninger.
Hvem er du?
Vi er sikker på at du vil trives hos oss om du er nysgjerrig på regnskap eller lønn/HR og digitalisering av økonomiområdet. Vi håper du er selvgående, nytenkende og trigges av tanken på å jobbe med kunder og rådgivning. For å lykkes i denne rollen tenker vi at disse kvalifikasjonene og egenskapene er gode å ha:
- Fullfører bachelor- eller mastergrad innen regnskap/økonomi sommeren 2024
- Engasjert og et brennende ønske om å lære
- Samarbeider godt med andre og trives med teamarbeid
- Er nysgjerrig på teknologi, og setter deg raskt inn i nye løsninger og systemer
Hva kan Azets tilby deg!
Felles for Azetsere er at vi er sultne, vi motiveres av variasjon, gode kundeopplevelser og er alltid på leting etter gode løsninger. Vi deler mer enn gjerne kunnskap, og stiller opp når noen har behov for hjelp og støtte. Vi tilbyr også;
- Et arbeidsforhold som legger til rette for læring og utvikling for en nyutdannet
- Spennende utviklingsmuligheter internt i selskapet
- Faglige og sosiale samlinger med andre nyutdannede fra programmet
- Varierte arbeidsoppgaver med ansvar og påvirkningskraft
- Mulighet for fleksibel arbeidstid og sted
- Sosialt og godt arbeidsmiljø med solid kompetanse
- Gode pensjons- og forsikringsordninger
Hvordan søker du?
Vi er godt representert i hele Norge med over 50 kontorer – både i de største byene og de mindre stedene. Vi kan ha muligheter ved flere av våre lokasjoner og vi ber derfor om at du oppgir ønskede arbeidssteder i prioritert rekkefølge i søknaden. Oversikten over våre kontorer finner du her.
Vi ber deg om å laste opp CV, vitnemål/karakterutskrifter fra høyere utdanning, attester og andre relevante dokumenter i PDF-format. Velg også om du ønsker å jobbe med regnskap eller lønn i søkanden din.
Vil du vite mer om hvordan det er å jobbe i Azets? Les mer på våre karrieresider, og følg oss gjerne på LinkedIn og Instagram for å se våre siste oppdateringer.
I Azets mener vi at kraften av mangfold er en del av vår suksess, fordi vi vet at de beste løsningene oppstår når ulike erfaringer og perspektiver møtes. Likeverd og respekt er en viktig del av arbeidshverdagen vår og vi er stolte av å ha et inkluderende fellesskap der alle kan være seg selv. Uansett bakgrunn, nasjonalitet, alder, kjønn, legning eller funksjonsnedsettelse er du velkommen til å søke på stillinger hos oss!
Søker du nye utfordringer innen regnskap? Bli rådgiver for Azets i Måløy eller Nordfjordeid!
Azets er en ledende leverandør av teknologi og tjenester innen regnskap, lønn og rådgivning i Norden og Storbritannia. Til vårt kontor i Nordfjordeid / Måløy ser vi etter en ny regnskapsrådgiver til gjengen. Vi er i dag 10 engasjerte og inkluderende medarbeidere, og vi har alle ulik fartstid i både arbeidslivet og i Azets. Vi ser frem til å ta i mot et nytt tilskudd til gruppa!
Din fremtidige rolle og hva Azets kan tilby deg
I Azets jobber vi moderne. Vi kan tilby deg spennende utfordringer og muligheten til å jobbe med og videreutvikle bransjens mest fremtidsrettede løsninger. Vi er en innovatør i markedet og ligger langt fremme i omstillingen til bruk av automatisering, digitalisering og skybaserte løsninger.
Som regnskapsrådgiver vil du ha ansvar for leveranser til egne kunder, og være med å bygge og utvikle porteføljen din. Du vil være kundens strategiske partner hvor en betydelig del av din tid vil bli dedikert til rådgivning og støtte. Dine oppgaver vil blant annet inkludere controlling, rapportering og årsoppgjør, i tett samarbeide med våre kollegaer i og utenfor Norge.
I Azets er vi også opptatt av at du som medarbeider skal få kunne utvikle deg i rollen og personlig, og alles meninger blir verdsatt hos oss. Har du den rette erfaringen og innstillingen så skal vi nok bli enige om dine lønnsbetingelser. Vi har også gode forsikrings- og pensjonsordninger slik at du slipper å bekymre deg for fremtiden.
Vi håper du har
- Noen års relevant arbeidserfaring innen regnskap
- Økonomisk utdannelse (relevant arbeidserfaring kan kompensere for dette)
For å lykkes og trives i denne rollen burde du like kundekontakt og relasjonsbygging, samt være løsningsorientert og tillitsskapende. Det er også viktig ha god muntlig og skriftlig fremstillingsevne, på både norsk og engelsk.
Arbeidssted vil være i Azets sine lokaler enten i Nordfjordeid eller Måløy og vi tilbyr fleksibel arbeidstid, med mulighet for hjemmekontor. Oppstart vil være etter avtale, og vi gjør oppmerksom på at søknader behandles fortløpende.
Har du spørsmål eller ønsker å vite mer om stillingen? Ta gjerne kontakt med avdelingsleder Randi Nore på tlf: +47 975 99 640.
I Azets mener vi at kraften av mangfold er en del av vår suksess, fordi vi vet at de beste løsningene oppstår når ulike erfaringer og perspektiver møtes. Likeverd og respekt er en viktig del av arbeidshverdagen vår og vi er stolte av å ha et inkluderende fellesskap der alle kan være seg selv. Uansett bakgrunn, nasjonalitet, alder, kjønn, legning eller funksjonsnedsettelse er du velkommen til å søke på stillinger hos oss!
Er du opptatt av gode kundeopplevelser og ønsker nye utfordringer innen regnskap?
Til vårt kontor på Sørumsand søker etter en dyktig regnskapsrådgiver som har en stor interesse for tekniske løsninger og gode kundeopplevelser. Sørum Økonomi har nylig blitt et avdelingskontor av Azets Insight som leverer en unik kombinasjon av bransjekompetanse, lokal tilstedeværelse, smart teknologi og skreddersydde løsninger.
Kundeporteføljen vår består av forskjellige type selskaper som etterspør mer avanserte økonomiske tjenester og rådgiving, det gjør at arbeidsdagen vår blir full av spennende oppgaver. Vi er derfor på utkikk etter deg som liker å kommunisere med kunder og som gladelig deler både din kunnskap og erfaring videre.
Vi er et godt sammensatt team med engasjerte og positive medarbeidere. Hverdagen hos oss er både lærerik og sosial. Vår motivasjon ligger i å se at innsatsen vi legger ned bidrar til at kundene våre lykkes. Er du vår nye kollega?
Hva vil du jobbe med?
Det er opp til deg og din kompetanse, nysgjerrighet og drivkraft. I tillegg vil du ha noen grunnleggende oppgaver, som omfatter blant annet:
- Regnskap, rapportering og årsoppgjør
- Delta i kundemøter og optimalisere samarbeidet med kunden
- Faglig rådgivning og støtte til våre kunder
- Forbedring og effektivisering av rutiner og prosesser. Hovedsystemet du vil jobbe med vil primært være Tripletex.
Hvorfor velge en jobb hos oss?
- Et solid fagmiljø med høy kompetanse, med muligheter for utvikling
- Bransjens mest fremtidsrettede løsninger
- Mulighet for fleksibel arbeidstid og tilrettelegging
- Gode pensjons- og forsikringsordninger
- En trivelig arbeidsplass med stor takhøyde, godt arbeidsmiljø og konkurransedyktige betingelser
Hvem er du?
- Har høyere økonomisk utdannelse, men relevant erfaring kan kompensere for dette
- Minimum fire års relevant erfaring, gjerne fra byrå
- Du er gjerne statsautorisert regnskapsfører, men det er ikke et krav
- Gode kommunikasjonsevner både på norsk og engelsk
- Trives med kundekontakt og relasjonsbygging
Søkere vil bli behandlet fortløpende.
Arbeidssted vil være i Azets sine lokaler på Sørumsand. Oppstart etter avtale.
Har du spørsmål eller ønsker du å vite mer om stillingen? Ta gjerne kontakt med kontorleder Linn Christine Agersborg på tlf: 91 58 12 85.
I Azets mener vi at kraften av mangfold er en del av vår suksess, fordi vi vet at de beste løsningene oppstår når ulike erfaringer og perspektiver møtes. Likeverd og respekt er en viktig del av arbeidshverdagen vår og vi er stolte av å ha et inkluderende fellesskap der alle kan være seg selv. Uansett bakgrunn, nasjonalitet, alder, kjønn, legning eller funksjonsnedsettelse er du velkommen til å søke på stillinger hos oss!
Ser du etter nye utfordringer innen regnskap? Bli en del av Azets!
Vår oppdragsmengde vokser og vi ønsker å styrke vårt unike kompetansemiljø. Til vårt kontor i Sandvika ser vi nå etter en erfaren regnskapsrådgiver. Her vil du få gleden av å jobbe i en avdeling med engasjerte og motiverte kollegaer, og i tillegg får du muligheten til å bli en del av et stort nasjonalt fagmiljø.
Vi har mye kontakt med kundene våre og kundeporteføljen vår utvikler seg stadig og etterspør mer avanserte økonomiske tjenester og rådgiving, som gjør at arbeidsdagen fylles opp av innovative løsninger og varierte oppgaver. Vår suksess bygger på motiverte medarbeidere, høy fagkompetanse, smart teknologi og et stort kundefokus.
Hva vil du jobbe med?
Det er opp til deg og din kompetanse, nysgjerrighet og drivkraft. I tillegg vil du ha noen grunnleggende oppgaver, som omfatter blant annet:
- Økonomisk rådgivning, controlling, rapportering og årsoppgjør
- Delta i kundemøter og optimalisere samarbeidet med kunden
- Faglig rådgivning og støtte til våre kunder
- Forbedring og effektivisering av rutiner og prosesser
Hvorfor velge en jobb i Azets?
- Fast stilling i et solid og spennende selskap i vekst
- Et godt fagmiljø med muligheter for utvikling
- Et morsomt, utviklende og inkluderende arbeidsmiljø
- Varierte arbeidsoppgaver med ansvar og påvirkningskraft
- Mulighet for fleksibel arbeidstid og hjemmekontor
- Gode pensjons- og forsikringsordninger
Hvem er du?
- Har høyere økonomisk utdannelse, men relevant erfaring kan kompensere for dette
- Minimum fire års relevant erfaring
- Du er gjerne statsautorisert regnskapsfører, men det er ikke et krav
- God muntlig og skriftlig fremstillingsevne, både på norsk og engelsk
- Trives med kundekontakt og relasjonsbygging
Vi gjør oppmerksom på at søkere vil bli behandlet fortløpende.
Arbeidssted vil være i Azets sine lokaler sentralt i Sandvika. Vi har også mulighet for hjemmekontor noen dager i uken. Oppstart etter avtale.
Har du spørsmål eller ønsker du å vite mer om stillingen? Ta gjerne kontakt med avdelingsleder Gry Haukåssveen på tlf 40 60 10 93.
I Azets mener vi at kraften av mangfold er en del av vår suksess, fordi vi vet at de beste løsningene oppstår når ulike erfaringer og perspektiver møtes. Likeverd og respekt er en viktig del av arbeidshverdagen vår og vi er stolte av å ha et inkluderende fellesskap der alle kan være seg selv. Uansett bakgrunn, nasjonalitet, alder, kjønn, legning eller funksjonsnedsettelse er du velkommen til å søke på stillinger hos oss!
Senior Prosjektleder med konsulenterfaring – Azets Consulting
Er du en erfaren konsulent som brenner for å hjelpe kundene dine med å oppnå varige resultater? Da er du kanskje den vi leter etter! Azets Consulting er Norges ledende forbedringsmiljø, og har dokumentert gevinster på over 8,7 milliarder kroner for våre kunder de siste 10 årene. Dette krever engasjement, kompetanse, integritet og hardt arbeid fra våre dyktige medarbeidere.
Vi har stor etterspørsel etter våre tjenester, og trenger flere prosjektledere til vårt kontor i Oslo. Vi søker deg som har solid erfaring fra konsulentbransjen, faglig tyngde innen kontinuerlig forbedring, og gode kommunikasjons- og samarbeidsevner. Du må være en person som skaper tillit og inspirasjon hos kundene, og som kan vise til konkrete resultater fra tidligere prosjekter. Hvis du kjenner deg igjen i denne beskrivelsen, håper vi du sender inn en søknad til oss!
Du har formell kompetanse, arbeidserfaring og sertifiseringer:
- Utdannelse på masternivå
- Minst 5 års erfaring fra management consulting
- Dokumenterte resultater
- Salg av konsulenttjenester
- Analytiske evner og økonomisk forståelse
- Erfaring som program-/prosjektleder med målbare resultater
- Sertifiseringer innen prosjektledelse og lean/six sigma er en fordel, men ikke et krav
Du har kompetanse og erfaring innenfor en eller flere av områdene under:
- Prosjektledelse
- Strategisk rådgiving
- Forbedring av arbeidsprosesser
- Digitalisering av tjenester
- Omstilling og omorganisering av virksomheter
- ERP-systemer som SAP og Oracle
- SAFe-sertifisert, eller erfaring med smidig metodikk
- Erfaring fra spesialisthelsetjenesten og Forsvarssektoren er en fordel
Vi tror du vil trives hos oss hvis du;
- Liker å lede andre og oppnå resultater i fellesskap
- Er initiativtagende med en drivkraft og et engasjement til å utvikle deg selv og andre
- Tør å tenke nye og innovative tanker, samtidig som du sikrer fremdrift og stødige leveranser i hverdagen
- Ønsker å være del av et konsulentmiljø og bygge et selskap i vekst
- Ønsker å ta del i vår verden og etterleve våre verdier «Nysgjerrig lidenskap» og «Raust samhold»
Hva kan vi tilby deg?
Hos oss får du jobbe med interessante og motiverende prosjekter på tvers av bransje og fag. Vi har en bred kundeportefølje, med spennende prosjekter i både offentlig og privat sektor. Du vil jobbe med spesialister innen ulike fagfelt, med en felles lidenskap for å skape målbare, dokumenterte effekter.
Vi har en flat struktur, korte beslutningsveier og en norsk bedriftskultur. Dette gjør oss effektive. Vi belønner ansatte som arbeider hardt, og dette synliggjøres.
Sist, men ikke minst, blir du en del av et levende arbeidsmiljø hvor du bygger relasjoner, profesjonelt og sosialt. Vi har en unik kultur i selskapet, og legger stor vekt på sosialt samvær. For oss er trivsel helt avgjørende for at vi skal kunne prestere og levere etter beste evne. Det er nemlig oss sammen, som utvikler Norges beste konsulentselskap!
Har du spørsmål eller ønsker å vite mer om stillingen? Ta gjerne kontakt med Senior Manager Anne Øvergaard Dahlberg på tlf. 977 41 139.
Er du en engasjert og kundefokusert rådgiver som ønsker nye utfordringer innen regnskap?
Har du lyst til å bli vår nye kollega på Azets Legeregnskap? Vi søker etter deg som enten er en erfaren regnskapsfører og gjerne har jobbet i regnskapsbyrå tidligere, eller deg som er helt nyutdannet innen regnskap og økonomi og ser etter din første jobb fra høsten 2024.
Azets Legeregnskap har spesialisert seg på rådgivning og regnskap for legesenter og privatpraktiserende leger. Hos oss vil du få en lærerik og variert arbeidshverdag med høyt tempo og spennende arbeidsoppgaver. Vi har et stort fagmiljø hvor vi deler kunnskap og har faglige diskusjoner med våre gode kollegaer.
Vår motivasjon ligger i å gjøre en reell forskjell for våre kunder og bidra til deres måloppnåelse og suksess. I tillegg kan vi skryte av at vi er et solid internasjonalt selskap i vekst og at vi har bransjens mest fremtidsrettede løsninger.
Høres dette interessant ut? Da vil vi gjerne høre fra deg!
Hva vil arbeidshverdagen bestå av?
- Økonomisk rådgivning, controlling, rapportering og årsoppgjør
- Delta i kundemøter og optimalisere samarbeidet med kunden
- Faglig rådgivning og støtte til våre kunder
- Forbedring og effektivisering av rutiner og prosesser
- Ansvar for å videreutvikle leveranse og relasjoner til våre kunder
Hvem er du?
- Minimum 2 års erfaring med regnskap, gjerne fra byrå.
- Vi oppfordrer også nyutdannede til å søke
- Høyere økonomisk utdannelse, men relevant erfaring kan kompensere for dette
- God kjennskap til lover og regler innen regnskapsfaget
- En relasjonsbygger som er genuint opptatt av kundens behov
- Stor arbeidskapasitet og trives med en til dels travel arbeidshverdag
- God muntlig og skriftlig fremstillingsevne, både på norsk og engelsk
Hvorfor velge en jobb i Azets?
- Et solid fagmiljø med muligheter for utvikling
- Et morsomt, utviklende og inkluderende arbeidsmiljø med høy kompetanse
- Spennende utfordringer i et solid selskap i vekst
- Varierte arbeidsoppgaver med mye ansvar og stor påvirkningskraft
- Mulighet for fleksibel arbeidstid og hjemmekontor
- Gode pensjons- og forsikringsordninger
Arbeidssted vil være våre lokaler sentralt i Kristiansund. Vi er fleksible rundt mulighet for hjemmekontor noen dager i uken.
Oppstart etter avtale. Vi gjør oppmerksom på at søknader behandles fortløpende.
Har du spørsmål eller ønsker å vite mer om stillingen? Ta gjerne kontakt med avdelingsleder Andreas Kverstad på tlf. 958 45 889.
I Azets mener vi at kraften av mangfold er en del av vår suksess, fordi vi vet at de beste løsningene oppstår når ulike erfaringer og perspektiver møtes. Likeverd og respekt er en viktig del av arbeidshverdagen vår og vi er stolte av å ha et inkluderende fellesskap der alle kan være seg selv. Uansett bakgrunn, nasjonalitet, alder, kjønn, legning eller funksjonsnedsettelse er du velkommen til å søke på stillinger hos oss!
Ønsker du å jobbe som rådgiver innen regnskap? Bli en del av Azets!
Vi i Azets er nå på utkikk etter kloke hoder som kan styrke vår regnskapsavdeling for små og mellomstore kunder påGjøvik. Ønsker du deg spennende muligheter i et faglig sterkt miljø og i et fremtidsrettet selskap? Da er du kanskje den vi ser etter!
Først litt om oss:
På vår avdeling i Gjøvik er vi nærmere 60 medarbeidere, der rundt 20 stk av oss jobber med regnskap for små og mellomstore bedrifter. Vi har et solid fagmiljø og høy kompetanse innen regnskap på avdelingen vår. Vi er opptatt av å hver dag yte den aller beste servicen for våre kunder og vi kan skryte på oss bransjens mest fremtidsrettede løsninger. I tillegg er vi et solid nordisk selskap i stadig vekst og endring. Vi er en godt sammensatt gjeng med foroverlente, engasjerte og positive medarbeidere. Hverdagen vår består av mye kundekontakt og byr stadig på nye spennende utfordringer og muligheter.
Din rolle og hva vi kan tilby deg:
I Azets vil en regnskapsrådgiver ha sin egen kundeportefølje, noe som vil gjøre hverdagen variert og by på ulike utfordringer og situasjoner. Sentrale oppgaver vil være økonomisk rådgivning, ulike controlleroppgaver, rapportering og årsoppgjør. I tillegg vil du delta i ulike kundemøter for å best mulig skreddersy kundens unike behov. Rådgivende og tillitvekkende kommunikasjon gjør deg til den pålitelige broen mellom oss og kunden.
Automatisering og effektive arbeidsprosesser er et av våre fokusområder, og kombinert med økonomisk ekspertise er en regnskapsrådgiver hos oss en verdifull ressurs for kunden. Det er derfor en stor fordel om du har lang erfaring med kunderådgivning og regnskap.
Vi i Azets legger stor vekt på innovasjon og en fremtidsrettet tilnærming, som regnskapsrådgiver hos oss vil du derfor oppleve å være kundens strategiske partner hvor en betydelig del av din tid vil bli dedikert til rådgivning og støtte.
Vi håper du har
- Høyere økonomisk utdannelse, men relevant erfaring kan kompensere for dette
- Du har noen års relevant arbeidserfaring innen regnskap og/eller økonomi, gjerne fra regnskapsbyrå eller revisjon
- Det er et pluss om du er statsautorisert regnskapsfører, men dette er ikke et krav
For å lykkes og trives i denne rollen må du like kundekontakt og relasjonsbygging, være løsningsorientert og tillitsskapende, samt ha god muntlig og skriftlig fremstillingsevne på norsk og engelsk.
Vi oppfordrer også nytudanna til å søke, da vi har et nyutdannetprogram, med oppstart august 2024.
Er du interessert?
Har du den rette erfaringen og innstillingen så skal vi nok bli enige om dine lønnsbetingelser. Vi har også gode forsikrings- og pensjonsordninger slik at du slipper å bekymre deg for fremtiden.
Hovedarbeidssted vil være i Azets sine lokaler på Gjøvik. Vi er fleksible rundt muligheten for hjemmekontor noen dager i uken, og vi opererer med fleksitid.
Vi gjør oppmerksom på at søknader behandles fortløpende. Oppstart etter avtale.
Har du noen spørsmål eller ønsker å vite mer? Ta kontakt med avdelingsleder på Gjøvik, Sara Bye Rønning, på tlf: +47 932 24 255.
I Azets mener vi at kraften av mangfold er en del av vår suksess, fordi vi vet at de beste løsningene oppstår når ulike erfaringer og perspektiver møtes. Likeverd og respekt er en viktig del av arbeidshverdagen vår og vi er stolte av å ha et inkluderende fellesskap der alle kan være seg selv. Uansett bakgrunn, nasjonalitet, alder, kjønn, legning eller funksjonsnedsettelse er du velkommen til å søke på stillinger hos oss!
Har du god teknisk forståelse og erfaring innen lønnsfaget?
Vi er på utkikk etter vår nye lønnsrådgiver som kan styrke vår avdeling for SME lønn. Er du glad i høyt tempo, varierte arbeidsoppgaver og velfungerende rutiner? Ønsker du deg spennende muligheter i et faglig sterkt miljø og i et fremtidsrettet selskap? Da er du kanskje den vi ser etter!
Først litt om oss:
Vi er 7 lønnsrådgivere for små og mellomstore bedrifter som har et solid fagmiljø og høy kompetanse innen lønn. Vi arbeider i en actionfylt hverdag og er opptatt av å yte den aller beste servicen for våre kunder. Vi er et solid nordisk selskap i stadig vekst og endring, og vi kan skryte på oss bransjens mest fremtidsrettede løsninger. I hverdagen navigerer vi i en rekke forskjellige IT-systemer.
Din rolle hos oss:
Hos oss jobber vi med alt fra å sikre nøyaktig lønnsproduksjon til å gi faglig rådgivning innen lønn og HR til våre kunder. Mange oppgaver er automatiserte, og en betydelig del av hverdagen vil derfor bestå av kundekontakt og rådgivning. Felles for oss alle er at vi er komfortable med å ha mange baller i luften samtidig som kvalitet står i fokus. Vi håper du kan kjenne deg igjen i det. Vi er en bransje hvor ting endrer seg fort, og dersom du er endringsvillig og åpen for nye løsninger vil du passe godt inn hos oss.
Hvilke oppgaver vil du møte på?
- Ansvar for lønnsleveransen på egen kundeportefølje.
- Faglig rådgivning og støtte innen lønn og HR
- Sikre at kundene tilbys riktige løsninger og tjenester
- Forbedring og effektivisering av rutiner og prosesser
- Ansvar for å videreutvikle leveranse og relasjoner til våre kunder
- Samarbeide tett med våre team i Romania
Har du noen års erfaring med lønn og HR og den rette innstillingen, så skal vi nok bli enige om dine lønnsbetingelser. Vi har også gode forsikrings- og pensjonsordninger slik at du slipper å bekymre deg for fremtiden.
Vi gjør oppmerksom på at søknader behandles fortløpende. Oppstart etter avtale.
Hovedarbeidssted vil være i Azets sine lokaler i Stavanger. Vi er fleksible rundt muligheten for hjemmekontor noen dager i uken, og vi opererer med fleksitid.
Har du noen spørsmål eller ønsker å vite mer? Ta kontakt med teamleder, Martine Marques, på tlf. 957 07 076.
I Azets mener vi at kraften av mangfold er en del av vår suksess, fordi vi vet at de beste løsningene oppstår når ulike erfaringer og perspektiver møtes. Likeverd og respekt er en viktig del av arbeidshverdagen vår og vi er stolte av å ha et inkluderende fellesskap der alle kan være seg selv. Uansett bakgrunn, nasjonalitet, alder, kjønn, legning eller funksjonsnedsettelse er du velkommen til å søke på stillinger hos oss!
Ønsker du å jobbe med regnskap og rådgivning i et bransjeledende selskap?
I takt med at vår oppdragsmengde vokser ønsker vi å styrke vårt kompetansemiljø. Til vårt kontor på Lillestrøm ser vi nå etter en erfaren regnskapsrådgiver. Som regnskapsrådgiver i Azets vil du få ansvar for rådgivning og leveranser til egne kunder og du vil få en lærerik og utviklende arbeidshverdag der ingen dag er lik! Vi ønsker å bidra til og gjøre en forskjell for bedrifter ved et tett kundesamarbeid, støtte og faglig rådgivning innen regnskap og økonomi.
I Lillestrøm vil du få gleden av å jobbe i en avdeling med engasjerte og motiverte kollegaer. Her vil du få en lærerik, sosial og variert hverdag med høyt tempo og spennende arbeidsoppgaver. Vår motivasjon ligger i å gjøre en reell forskjell for våre kunder og bidra til deres måloppnåelse og suksess. Vi sitter i nye fine lokaler i 10 etg med utsikt over hele Romeriket med flotte fasiliteter som personalresturante og eget treningsrom.
Hva vil du jobbe med?
- Økonomisk rådgivning, controlling, rapportering og årsoppgjør
- Delta i kundemøter og optimalisere samarbeidet med kunden
- Tilrettelegge for best mulig utnyttelse av våre løsninger for kunden
- Samarbeid med våre kolleger i og utenfor Norge
Hvem er du?
- Høyere økonomisk utdannelse, men relevant erfaring kan kompensere for dette
- Du har minimum tre års arbeidserfaring innen regnskap og/eller økonomi, gjerne fra regnskapsbyrå eller revisjon
- Gjerne statsautorisert regnskapsfører, men det er ikke et krav
- Trives med kundekontakt og relasjonsbygging
- Løsningsorientert og tillitsskapende
- God muntlig og skriftlig fremstillingsevne, både på norsk og engelsk
Hvorfor velge en jobb i Azets:
- Fast stilling i et solid og spennende selskap i vekst
- Et godt fagmiljø med muligheter for utvikling
- Et morsomt og inkluderende arbeidsmiljø
- Varierte arbeidsoppgaver med ansvar og påvirkningskraft
- Mulighet for fleksibel arbeidstid og hjemmekontorløsning
- Bransjens mest fremtidsrettede løsninger
- Gode pensjons- og forsikringsordninger
Vi gjør oppmerksom på at søknader behandles fortløpende.
Har du spørsmål eller ønsker å vite mer om stillingen?
Ta gjerne kontakt med Avdelingsleder Ellen Grobe på tlf. 911 58 939.
I Azets mener vi at kraften av mangfold er en del av vår suksess, fordi vi vet at de beste løsningene oppstår når ulike erfaringer og perspektiver møtes. Likeverd og respekt er en viktig del av arbeidshverdagen vår og vi er stolte av å ha et inkluderende fellesskap der alle kan være seg selv. Uansett bakgrunn, nasjonalitet, alder, kjønn, legning eller funksjonsnedsettelse er du velkommen til å søke på stillinger hos oss!
Ønsker du å jobbe med regnskap og rådgivning? Bli en del av Azets!
Vår oppdragsmengde vokser og vi ønsker vi å styrke vårt unike kompetansemiljø. Til vårt kontor i Oslo ser vi etter en erfaren regnskapsrådgiver som vil få ansvar for rådgivning og regnskapsleveranser til egen kundeportefølje.
I Azets vil du få en lærerik og variert arbeidshverdag med høyt tempo og spennende arbeidsoppgaver. Vi har et stort fagmiljø hvor vi deler kunnskap og har faglige diskusjoner med våre gode kollegaer. Vår motivasjon ligger i å gjøre en reell forskjell for våre kunder og bidra til deres måloppnåelse og suksess. I tillegg kan vi skryte av at vi er et solid internasjonalt selskap i vekst og at vi har bransjens mest fremtidsrettede løsninger.
Hva vil du jobbe med?
- Økonomisk rådgivning, controlling, rapportering og årsoppgjør
- Bidra til optimal kundetilpasning og utvikling av rutiner
- Delta i kundemøter og optimalisere samarbeidet med kunden
- Sikre at kundene tilbys riktige løsninger og tjenester
- Samarbeid med våre kolleger i og utenfor Norge
Hvem er du?
- Har god regnskapsforståelse med erfaring
- Har høyere økonomisk utdanning og gjerne statsautorisert regnskapsfører, men det er ikke et krav
- Interesse for og er nysgjerrig på teknologiske løsninger
- Samarbeider godt med andre og trives med teamarbeid
- God muntlig og skriftlig fremstillingsevne, både på norsk og engelsk
Hva kan Azets tilby deg?
- Fast stilling i et solid og spennende selskap i vekst
- Et godt fagmiljø med muligheter for utvikling
- Et morsomt, utviklende og inkluderende arbeidsmiljø
- Varierte arbeidsoppgaver med ansvar og påvirkningskraft
- Mulighet for fleksibel arbeidstid og hjemmekontor
- Bransjens mest fremtidsrettede løsninger
- Gode pensjons- og forsikringsordninger
Arbeidssted vil være i Azets sine lokaler i Oslo, med mulighet for hjemmekontor. Oppstart etter avtale. Vi gjør oppmerksom på at søknader behandles fortløpende.
Har du spørsmål eller ønsker å vite mer om stillingen? Ta gjerne kontakt med regionleder Henning Bjørgan, tlf. 930 55 695, eller avdelingsleder Børre Pedersen, tlf. 416 24 520.
I Azets mener vi at kraften av mangfold er en del av vår suksess, fordi vi vet at de beste løsningene oppstår når ulike erfaringer og perspektiver møtes. Likeverd og respekt er en viktig del av arbeidshverdagen vår og vi er stolte av å ha et inkluderende fellesskap der alle kan være seg selv. Uansett bakgrunn, nasjonalitet, alder, kjønn, legning eller funksjonsnedsettelse er du velkommen til å søke på stillinger hos oss!
Klar for nye karrieremuligheter?
Hva vil du jobbe med?
Vil du være med i et bransjeledende og solid selskap hvor du virkelig får muligheten til å utvikle deg? Azets har lyst til å følge deg på din karrierereise. Hos oss står kompetanseutvikling sentralt, og vi legger stor vekt på å bygge et inkluderende arbeidsmiljø og en kultur med stor takhøyde – både faglig og personlig.
I Azets har vi mange ulike avdelinger, fagområder og vi har en sterk lokal forankring med omkring 50 kontorer i Norge. Azets investerer kraftig i ny teknologi og er en bransjeledende aktør innen nearshoring, automatisering, digitalisering og skybaserte løsninger. Her jobber vi moderne!
Finner du ingen ledig stilling som passer for deg akkurat nå? Da vil vi gjerne at du sender oss en åpen søknad!
Våre fagområder er:
- Regnskap og økonomisk rådgivning
- Lønnstjenester og HR-rådgivning
- Controlling, rapportering og årsoppgjør
- Salg (B2B)
- Support og salg av programvare
- IT – utvikling, sikkerhet, integrasjon, rådgivning etc.
Hvorfor velge en jobb i Azets?
i gjør oppmerksom på at vi kontakter aktuelle kandidater fortløpende. Dersom du ikke hører fra oss innen kort tid, har vi dessverre ingen ledig stilling som matcher din profil akkurat nå. Følg oss derfor gjerne på Finn.no for å få varsel om nye stillinger HER.
Du kan lese mer om hvordan det er å jobbe hos oss på våre karrieresider. Følg oss gjerne på LinkedIn og Instagram for å se våre siste oppdateringer.
I Azets mener vi at kraften av mangfold er en del av vår suksess, fordi vi vet at de beste løsningene oppstår når ulike erfaringer og perspektiver møtes. Likeverd og respekt er en viktig del av arbeidshverdagen vår og vi er stolte av å ha et inkluderende fellesskap der alle kan være seg selv. Uansett bakgrunn, nasjonalitet, alder, kjønn, legning eller funksjonsnedsettelse er du velkommen til å søke på stillinger hos oss!
- azets.no
- talentlink