Azets nettsider bruker informasjonskapsler for å gi deg en bedre brukeroppevelse på våre nettsider. Besøk vår side om personvern og informasjonskapsler for mer informasjon om informasjonskapsler og hvordan du slår dem av.
OK

Det du trenger å vite om personal- håndboken

Et nettkurs med Azets
 
 
 

Om nettkurset

En god personalhåndbok forenkler og forbedrer styringen av virksomheten. Personalhåndboken er et oppslagsverk der alle bedriftens rettigheter og plikter er samlet. Den skal sikre lik og rettferdig behandling av de ansatte. Faktisk er personalhåndboken et av dine viktigste verktøy for god internkommunikasjon. Både ledere og ansatte sparer verdifull tid og unødvendig frustrasjon.

Våre eksperter gir deg alt du trenger å vite om personalhåndboken.

Dette er nettkurset du ikke vil gå glipp av!

Få tilgang til opptaket

Ved å fylle ut dette skjemaet får du tilgang til opptaket.

Ja, jeg vil at Azets sender meg innsikt, informasjon om tjenester og invitasjoner til arrangementer.

Jeg er klar over at jeg kan lese mer om hvordan Azets behandler mine personlige data her, og at jeg når som helst kan redigere mine preferanser eller trekke tilbake mitt samtykke.