Hvordan kan du effektivisere og forenkle hverdagen til både HR, ledere og ansatte?
Planlegging og dokumentasjon i et HR-system kan bidra til tettere oppfølging, tilstedeværelse og dialog.
I dette webinaret forteller vi om hvilke prosesser innenfor HR du bør vurdere å digitalisere og hvordan dette kan gi bedriften en verdi.
Vi vil blant annet se på:
- Hvorfor bør du digitalisere HR?
- Hva bør du digitalisere? Vi ser blant annet på:
- Vaktplanlegging og timeregistrering
- Ansattinformasjon og dokumentarkiv
- Sykefraværsoppfølging
- Håndbøker
- Hvordan finne en løsning som passer for din bedrift
- Hva koster det?
- Hvordan kan digitalisering være verdiskapende?
Webinaret holdes av Christer Giske som er HR-rådgiver i Azets. Christer jobber blant annet med operativt personalarbeid, ledertrening, kurs og mye mer.
Målgruppe
Webinaret passer for ledere, personalansvarlige og deg som jobber med personal og HR.
Se videoen
Azets er et internasjonalt konsern som tilbyr regnskap, lønn, rådgivning og forretningstjenester. Vi leverer en personlig tjeneste – både digitalt og lokalt.