Få din egen regnskaps-og lønningssjef på nett ved å benytte Azets kompetanse på regnskap og lønn. Enkle godkjenningrutiner og oversiktelige rapporter gjøre det enkelt å konsentrerer seg om andre oppgaver. Vår pakkepris inkluderer alt fra håndtering av bilag til rapportering og årsoppgjør med nødvendige papirer, samt lønnsrapporteringer.

Erfaren rådgiver

Erfarne rådgivere

Tilgjengelig regnskapsfører

Kommunikasjon via nett

Kompetanse og trygghet

Kompetanse og trygghet

Moderne programvare

Tilgjengelige rapporter

Innhold i regnskapspakken - Komplett

Prisene baseres på antall bilag og inkluderer:

  • Fortløpende bokføring - Vi bokfører dine bilag slik at du kan være trygg på at ditt regnskap tas hånd om iht. gjeldende regelverk.
  • Terminvis avstemming - Hver to-månedlige termin avstemmer vi regnskapet ditt slik at det blir korrekt. Dersom man i avstemmingen av regnskapet ser at det er differanser som gjøre at regnskapet ikke er riktig, vil eventuelle manglende bilag etterspørres (utenfor fastpris) for å få et avsluttende og korrekt regnskap.
  • MVA-rapportering - MVA-rapport og omsetningsoppgaver som må sendes inn til myndighetene ved termin eller årlig.
  • Valutakonvertering - Bokføring i regnskapet av valutatransaksjoner som går i positiv/negativ retning mot lokal valuta. Dette er for alle bedrifter med transaksjoner i utenlandsk valuta. Dette gjelder blant annet ved kjøp fra utland, salg til utlandet, eller bankkonto i utenlandsk valuta.
  • Rapporter - Rapporter på nett med tall  klikkbar ned på bilagsnivå, kunder, leverandører, resultat, balanse.
  • Digital lagring av regnskapsmateriell - Med korrekt lagring digitalt, kan du kaste alle originale bilag og kvitteringer.
  • Lønnskjøring og rapportering - grunnpakke med 3 ansatte inkluderer bl.a. utarbeidselse av lønnslipp, a-melding, skattetrekk og arbeidsgiveravgift, feriepengeavsetning, innhenting av skattekort.

Nettportalen Azets Work holder orden oppgavene innen  regnskap, lønn og HR 

Alt er lagt opp til at du kan jobbe på nett når det passer deg. Gjennom vår portal Azets Work, kan du

  • fakturere dine kunde
  • godkjenne betalinger
  • hente ut tall fra enkle og oversiktlige rapporter som viser informasjon helt ned til bilagsnivå
  • rapportering av lønnsdata
  • hente ut lønnsslipper

Få oversikt kjapt og enkelt.

Prispakker - eksempler

Med våre fastpris-løsninger tilbyr vi regnskapstjenester til enkeltmannsforetak og andre små bedrifter som ikke har ansatte. Her er noen eksempler. Oppstartskost for alle nye kunder er kr 990. Dette inkluderer kom i gang samtale med gjennomgang av rutiner og oppdragsspørsmål, tilgang til opplæringsvideoer og systemetablering.

Inntil 50 bilag pr. måned
- 3 ansatte

Månedspris kr 1 990
Lønnsslipp inkl.
Systemavgift 199*

Inntil 75 bilag pr. måned
- 3 ansatte

Månedspris kr 2 490
Lønnsslipp inkl.
Systemavgift kr 199*

Inntil 100 bilag pr. måned
- 5 ansatte

Månedspris kr 2 990
Lønnslipp kr 150
Systemavgift kr 199*

* Systemavgift pr. måned inkluderer tilgang til Azets Work  der godkjenning av bilag og utbetalinger, oversikt over regnskapet, oversiktlige og fleksible rapporter samt sikker fildeling med regnskapsfører befinner seg.

Fakturautsendelser via nettfaktura koster kr 7,50 pr. faktura.
Innlevering av utleggsskjema og reiseregninger kr 75 pr. innsendelse.

Årlige kostnader:

Lovpålagt kvalitetskontroll og arkivering av nødvendig regnskapsdokumentasjon, kr 790 per år.
Lovpålagt autorisasjonskontrol, kr 790 pr. år.
Årlig lovpålagt balansekontroll, kr 690 pr. time.

Årsavslutning kan kjøpes separat til en fastpris på kr 6 990.

Alle priser er ekskl. mva.

Prisliste alle tjenester

Hvordan bli kunde

Det tar 1-2 virkedager fra du tar kontakt til du er i gang.

 

Fyll ut og send inn skjemaet

Kontakt oss via skjema, telefon eller chat


Snakk med konsulent og signer avtale

Snakk med konsulent og signer avtale


Avtal telefonmøte med regnskapsfører

Avtal telefonmøte med regnskapsfører

Få hjelp til å velge riktig

Ring oss på 40 10 40 18

Åpningstider:
kl 8 - 21 mandag - torsdag
kl 8 - 17 fredag

Bli oppringt

Vanlige spørsmål

Fakturering kan du gjøre via webfaktura, som er direkte integrert med din online regnskapsfører. Dersom du ønsker å gjøre det meste av regnskapet selv, inkludert all bokføring av inngående fakturaer og ut-/innbetalinger, anbefaler vi at du fakturerer via Visma eAccounting.

Ja, du kan sende faktura på mail til dine kunder både via Webfaktura og via Visma eAccounting. I Webfaktura kan du også sende dine kunder elektronisk faktura (eFaktura).
Vi anbefaler da at setter bort regnskapet til din online regnskapsfører til svært fordelaktige priser. Din online regnskapsfører kan da ta seg av alt av terminoppgaver for ditt firma, og vi vil også bistå deg dersom betaling for dine fakturaer uteblir.
Benytt Azets sitt skanneprogram og skann bilagene på vanlig måte. Når de dukker på skjermen din godkjenner du og sender dem videre til din online regnskapsfører med et enkelt klikk.
Du kan bruke samtlige skannere beregnet for kontor- og hjemmebruk. Minstekrav er satt til en oppløsning på 300 DPI, slik at din online regnskapsfører får ett tilfredsstillende godt bilde til å kunne tyde bilagene.
Remittering vil si at Azets påtar seg å betale regningene til kunden. Dette kan avtales å gjøres ukentlig eller to-ukentlig. Fakturaer godkjennes av kunden før utbetaling.
Med OCR kan du sende faktura med KID-nummer. KID-nummeret definerer hvem det er som betaler og hva betalingen gjelder. Dette gir automatisk oppdatering av innbetalinger, som gjør at kunden kan holde seg fortløpende oppdatert.
Et bilag er hver inngående faktura, utgående faktura, samt hver transaksjon (inn- og utbetaling) via bank.
Ja, en reiseregning regnes som bilag. Det er viktig å fylle ut reiseregningen korrekt. Vi har reiseregningsprogram som hjelper deg med dette.
Ja, dersom du velger pakkene Enkel eller Komplett vil din online regnskapsfører bistå deg i forbindelse med innsending av mva-rapporter.
Du er ikke pliktig til å ha revisor dersom du har et foretak med driftsinntekter under 5 mill. kroner, balansesum under 20 mill. kroner, eller gjennomsnittlig antall ansatte ikke overstiger 10 årsverk. Overstiger foretaket én av disse verdiene er du pliktig til å ha revisjon.
Kravet til egenkapital i et aksjeselskap (AS) er kroner 30.000 (2012). Dette innskuddet kan også benyttes til å betale for etableringskostnader, slik som gebyr til Brønnøysundregistrene.
Her er det to muligheter:
1. Det opprettes en postadresse hvor kunden kan sende fysiske oppsamlede bilag månedlig/tomånedlig og hvor disse blir skannet inn og lastet opp for kunden.
2. Det opprettes et skriv med adresse/mailadresse som kunden leverer til sine leverandører. Disse kan så sende fakturaer til kunden direkte inn i våre systemer uten at kunden involveres.
Elektronisk handelsformat EHF er statens nye format for elektronisk fakturering. Fakturaene sendes i et standardformat gjennom et samkjørt fakturanettverk. Dette gjør det sikrere å fakturere da fakturaen alltid vil nå frem og standardformatet gjør at det er leselig for alle som er knyttet opp til nettverket.