Samarbeid
 
 
 

Visma Innkjøpssamarbeid

Spar tid og penger med Nordens ledende innkjøpssamarbeid. Administrative innkjøp inkluderer innkjøp av utstyr, tjenester og materiale som ikke tilhører kjernevirksomheten, men som er nødvendig for drift av alle typer virksomheter. 

 

 

Få stordriftsfordeler på innkjøp

Ved å bruke Visma Innkjøpssamarbeid får du stordriftsfordeler ved innkjøp og reduserer bedriftens kostnader. Innkjøp organisereres via en portal. 

Det være seg innkjøp av kontormateriell, strøm, PC-er, telefoni, renhold eller andre varer og tjenester. Disse ikke-strategiske innkjøpene er ofte svært ressurs- og kostnadskrevende. Derfor kan oppgavene med fordel overlates til andre, eller bli gjort på en mer ressursbesparende måte.

Som kunde av Azets får du uforpliktende gjennomgang av aktuelle kostnader og deltakelse i innkjøpssamarbeidet er kostnadsfritt for våre kunder.


Oversikt

God oversikt

Du får en oversikt over alle ikke-strategiske innkjøp på et sted.

Kostnadsbesparende

Kostnadsbesparende

Stordriftsfordelen gir deg gode rabatter.

Bedre tid

Bedre tid

Ett sted med oppdaterte ferdigforhandlede priser sparer deg for tid.

For alle typer virksomheter

Visma Innkjøpssamarbeid passer for alle typer virksomheter, fra små bedrifter til store konsern. Mindre bedrifter får tilgang til betingelser de ikke vil klare å oppnå på egenhånd, mens store selskaper kan spare mye tid og ressurser på å la oss ta oss av avtaleforhandlinger og leverandøroppfølging. Visma Innkjøpssamarbeid gir tilgang til 40 bedriftsavtaler, i tillegg til 20 avtaler rettet mot privat forbruk. Alle kunder får sine egen konsulent som vil bistå i oppstarten, opprette de nødvendige avtalene, og være kontaktpunkt gjennom hele kundeforholdet.

Dette får du

  • 40 bedriftsavtaler innen områder:
    • Data og tele
    • Drift
    • Kontor og administrasjon
    • Reise og overnatting
    • Økonomi og personal
  • 20 privatavtaler
  • Personlig oppfølging

Ren AS

Ren AS fikk anbefalt Visma Innkjøpssamarbeid fra sin regnskapsfører i Azets og syntes det var veldig betryggende at et seriøst regnskapsbyrå anbefale et slikt tiltak.

- Det at vår regnskapsfører kan tilby tjenester som bidrar til å kutte kostnader var for oss helt avgjørende for vårt valg, og har gitt oss meget gode innkjøpsvilkår på mange områder, fastslår administrasjonsansvarlig Kjetil Løberg i Ren AS.

Infratek AS

Infratek har det siste tiåret gått fra å være en avdeling i Hafslund, til å bli selvstendig og en ledende entreprenør innen kritisk infrastruktur i Norden. Selskapet har kontorer i Norge, Sverige, Danmark og Finland.

- Det å vite at vi på innkjøpsavdelingen kan ha ryggen fri fordi vi føler oss trygge på at vi alltid har gode avtaler, også på mindre kontrakter, har frigjort mye tid forteller Serina Nilsson, Infratek

Ja, jeg vil at Azets sender meg innsikt, informasjon om tjenester og invitasjoner til arrangementer.

Jeg er klar over at jeg kan lese mer om hvordan Azets behandler mine personlige data her, og at jeg når som helst kan redigere mine preferanser eller trekke tilbake mitt samtykke.

Kontakt våre eksperter

Ring 40 10 40 18

Åpningstider:
08:00 - 19:00 mandag-torsdag 
08:00 - 16:00 fredag 

eller send inn skjema, så tar vi kontakt. 

Send kontaktskjema