Gjennom flere tiår har Azets levert tjenester og systemer innen regnskap, lønn og HR til både norske og utenlandske virksomheter. Som Nordens største leverandør av lønn- og regnskapstjenester er vi opptatt av automatisering av oppgaver for å levere effektive og presise tjenester til våre kunder. Vi har lagt stor vekt på å skape kundeløsninger med stor nytteverdi og som er enkle å ta i bruk.
Azets IT utvikler applikasjoner, tilbyr IT-tjenester og leverer IT-støtte til hele Azets-organisasjonen. Vi tilbyr også tjenester innen programvaresalg, integrasjoner og forretningsteknologi.
Våre ansatte er lokalisert flere steder og spredt over flere team. IT-teamene er lokalisert blant annet i Oslo, Skien, Trondheim, Kristiansand, Sibiu og Timisoara (Romania). Samtidig tilbyr Azets stor fleksibilitet til sine ansatte, noe som åpner for muligheten til å jobbe fra et av våre omtrent 50 kontorer rundt om i Norge. Vi har også gode muligheter for hjemmekontor.
I tillegg til tett samarbeid mellom de ulike avdelingene, har vi et nært samarbeid med de lokale IT-avdelingene i Sverige, Danmark, Finland og UK. Vi har et dynamisk miljø som samarbeider på tvers av lokasjonene. På høyre side kan du lese mer om noen av områdene som Azets IT er delt opp i.