Azets nettsider bruker informasjonskapsler for å gi deg en bedre brukeroppevelse på våre nettsider. Besøk vår side om personvern og informasjonskapsler for mer informasjon om informasjonskapsler og hvordan du slår dem av.
OK

A-ordningen

Felles rapportering av ansatte til myndighetene.

Ja takk, hjelp meg med lønnsrapportering

 
 
 

Betaler din bedrift ut lønn, må bedriften levere A-melding som inngår i A-ordningen. 

Hva er A-ordningen?

A-ordningen er  rapporteringsordningen til Skatteetaten, Arbeids- og velferdsetaten og Statistisk sentralbyrå. Selve innrapporteringen heter A-meldingen og innbefatter:

  • lønns- og trekkoppgaver
  • terminoppgaver
  • årsoppgaver for skattetrekk og arbeidsgiveravgift
  • innmelding og utmelding fra arbeidstakerregisteret
  • skjemaer fra NAV og SSB

Med ordningen unngår man dobbeltrapportering til flere etater. Det som leveres skal rapporteres fortløpende når den enkelte hendelse inntreffer. 

Vi har systemer som tar for seg denne rapporteringen. Ønsker du hjelp til løpende rapportering på lønn, er våre lønnskonsulenter klare til å hjelpe deg.

Medarbeidersuksess

Nettkurs for deg som er opptatt av sykefraværsoppfølging

På dette kurset lærer du reglene rundt sykefravær og  hvordan du på best mulig måte kan følge opp dine sykemeldte ansatte. 

Les mer og meld deg på nettkurset 

Interesse

Ja, jeg vil at Azets sender meg innsikt, informasjon om tjenester og invitasjoner til arrangementer.

Jeg er klar over at jeg kan lese mer om hvordan Azets behandler mine personlige data her, og at jeg når som helst kan redigere mine preferanser eller trekke tilbake mitt samtykke.

Kontakt oss

- for tilbud og mer informasjon innen lønn og HR

Ring 40 10 40 18

Åpningstider
08:00 - 19:00 mandag-torsdag 
08:00 - 16:00 fredag

eller send inn skjema, så tar vi kontakt. 

Kontakt for hjelp til lønn og HR