Dato
23.01.25
Tid
09:00 - 09:15
Pris
Gratis
Sted
Online
Vi dykker ned i hvordan innovative løsninger kan effektivisere prosessene, øke innkrevingsgraden og forbedre kundeopplevelsen.
Dette ser vi nærmere på i webinaret:
- Automatisering og effektivisering: Hvordan kan teknologi forenkle og automatisere fordringsprosesser for å redusere manuelle oppgaver og kostnader?
- Kundeopplevelse i fokus: Hvordan kan digitale løsninger bidra til en mer kundevennlig og transparent innkrevingsprosess?
- Automasjon. Hva er fordelene med å koble på et digitalt verktøy som løser innfordring?)
- Feilkilder: Hvordan kan teknologi redusere feilkilder og øke kvalitet i arbeidsflyten?
- Optimalisere arbeidsflyt: Hva er egentlig en integrasjon og hvordan kan samspillet mellom systemer optimaliseres?
- Fremtiden: Hva kan vi forvente av innovasjoner og trender innen fordringsteknologi de neste årene?
Webinaret holdes av
Torbjørn Slåtto
Seniorrådgiver og prosjektleder forretningsutviklingTorbjørn har lang erfaring fra forskjellige stillinger i grensesnittet mellom forretning og IT. Han er utdannet økonom og er en analytisk praktiker med et sterkt engasjement for effektivisering av manuelle arbeidsprosesser og digitalisering.